H A R R Y
Vzbudil jsem se před budíkem a s úsměvem na tváři. Věděl jsem, že ho způsobovala ona, dělala můj svět lepším. Rozhlédl jsem se kolem, ale místo Clary, kterou jsem vedle sebe očekával, jsem spatřil jen prázdné a vychladlé místo na posteli. Kam šla?
"Clary?!" zvolal jsem do pokoje, ale místo odpovědi nastalo ticho. Okamžitě jsem vstal z postele a oblékl si triko. Přepadla mě panika. Co když se sem někdo dostal a odvedl ji? Co když odešla? A co když ji tu naše Adrien? Chtěl jsem vyrazit z pokoje a jít jí najít, ale otevřely se dveře mé koupelny a mě spadl kámen ze srdce, když jsem mezi dveřmi spatřil Clary. Zpanikařil jsem tak rychle, že mě ani nenapadlo, že by tam mohla být.
"Dobré ráno," pozdravila mě s úsměvem na tváři. Vlasy svázané do drdolu vysoko na hlavě a kolem stále mokrého těla jen malý ručník.
"A-hoj." podívala se na mě se na mě tázavým výrazem. Podrbal jsem se na zátylku. "Bál jsem se, že si zmizela nebo že se něco stalo," přiznal jsem a ona zavrtěla hlavou a přišla ke mě. Její ruka přejela jemně po mé tváři a já jí věnoval úsměv.
"Šla jsem se jen osprchovat, protože mi to déle trvá s tím žebrem," vysvětlila mi a já přikývl. Potom mě chytla za gumu mých kalhot a přitáhla si mě k sobě k polibku. Její rty byly vlhké a trochu mě rozptylovala ta myšlenka toho, že má na sobě jen slabý ručník, který jí zakrýval jen minimální část těla. "Asi budu potřebovat pomoc s oblečením," zašeptala, když se naše rty vzdálily a já viděl její úsměv na tváři. Nemohl jsem odmítnout.
"Nejdřív budeš muset sundat ten ručníček," zašeptal jsem já zpátky a pak jí ještě krátce políbil.
"No problema," zasmál jsem se. Clary udělala krok zpátky k posteli, na které měla připravené své oblečení. Otočila se ke mě zády a ručník jí sjel z jejího těla. Měla světlou kůži, která měla krásnou krémovou barvu, její boky jako jediné vystupovaly z její linie těla a já měl před sebou tu nejkrásnější holku. Oblékla si spodní prádlo, snad provokativně to byly rudé krajkové kalhotky a podprsenka stejné barvy. Bože...
Přišel jsem blíž, mé tělo se otřelo o to její a já cítil jak ona na pár vteřin ztuhla. Její ruce potom sáhly do zadu a ona se dotkla mých boků.
"Vypadáš zatraceně dobře, " zašeptal jsem jí do ucha a potom ji vrátil na místo pramen vlasů, který jí vypadl z drdolu.
"Taky nevypadáš k zahození," řekla, ale já poznal sarkasmus v jejím hlase. To mě snad vzrušovalo ještě víc. Musela vědět, že jsem z ní hotový, musela to cítit, když jsem stál namáčknutý na její tělo. A ona to rozhodně věděla, otočila se ke mě čelem a postavila se na špičky, aby mohla spojit naše rty. Její tělo jako naschvál přejelo po tom mém a já cítil její teplou kůži přes mé triko a šortky.
"Chtěla bych si dát malé ranní probuzení, ale zrovna jsem se osprchovala," řekla a potom se odtáhla. Vzala do ruky šaty a oblékla si je.
"Příště mě musíš vzbudit dřív na společnou sprchu," odpověděl jsem a ona se pousmála. Otočila se ke mě zády a já přejel rukou po nich váhavě přejel rukou. Na její kůži se objevila husí kůže a já potom spokojeně zapl její zip na šatech. Políbil jsem ji lehce na krku a pak si ji otočil k sobě.
"Nezapomněla si na punčochy? " zeptal jsem se hrubě, ale ona věděla, že tohle je součást naší oblíbené hry.
"Možná že to bylo naschvál. Opravdu mě bolí mé zranění, potřebuji abys mi je oblékl, Stylesi," její tón mě dostával do kolen, ale udělal jsem co řekla. Vzal jsem do ruky jednu punčochu a ona se posadila na postel. Klekl jsem si před ní a natáhl k sobě jednu její nohu. Přejel jsem po té hladké kůži a pak jí natáhl jednu punčochu. Končila až na horním stehni a já políbil místo nad jejím lemem. Potom jsem vzal i tu druhou a udělal to samé. Nedalo mi to, mé ruce zajely dál a ona přívětivě roztáhla nohy. Vyšplhal jsem se nahoru a přitiskl naše rty k sobě. Šaty měla stále vyhrnuté a já to nevydržel. Nahmatal jsem látku jejích kalhotek a přes ně jí začal dráždit. Její nohy se okamžitě secvakly k sobě a ona mě přestala líbat.
ČTEŠ
RED // 1D FanFic CZ
FanfictionRED - ONE DIRECTION FAN FICTION. All Rights reserved - Give Me Oreo Clary. Mladá, sebevědomá holka, která je zásadně proti vztahům a lásce. Užívá si života jako správný teenager a snaží se se zapomenout na všechny své problémy a tajemství. Existuje...