33) Dirty fingers

4.2K 211 13
                                    

H A R R Y 

Zůstali jsme v pohodlné pozici až do svítání, kdy se Clary začala vrtět v mém náručí. Podíval jsem se na ní a usmál se. Držel jsem v ruce to nejcennější, co teď pro mě existovalo a byl jsem moc rád, že ji mám znovu u sebe. 

"Možná bych měla vstávat, musím se připravit do školy," řekla Clary unaveně a já si ji znovu prohlédl. Byla bledá a když jsem se zadíval na její tvář, stále tam měla téměř neviditelný otisk ruky. Byl jsem tak nasr.aný na toho debila, který jí ublížil, že pokaždé, když jsem se na ní podíval jsem se musel držet, abych odsud neodběhl a nezabil ho. Nikdo se nebude dotýkat mé holky.

"Jsi si jistá, že tam chceš jít?" zeptal jsem se nejistě, nevím jestli je dobrý nápad po včerejšku jít hned do školy.

"Navrhuješ něco lepšího?" zeptala se a já se pousmál. 

"Možná, že bych měl nápad," řekl jsem stále s úsměvem na rtech a ona mi úsměv oplatila.

"Nezapomeň, že mám zlomené žebro a nemůžu s tebou dělat žádný blbosti," upozornila mě a já přikývl. Starostlivě jsem jí pomohl se posadit a pak jí věnoval polibek na tvář.

"Postarám se o tebe," řekl jsem a ona se lehce začervenala. Slušelo jí to tak.

"Líbíš se mi takhle." řekla najednou a  já se zarazil a tázavě povytáhl obočí. Ona se zasmála mému překvapení.

"Jak? Takhle..?" zeptal jsem se a stále nechápal, kam tím míří.

"Chováš se ke mě tak starostlivě a hrozně sladce. Není to jako když jsem tě potkala, kdy jsi byl protivnej," řekla mi a já se na ní díval a vstřebával její slova, která mi lichotila.

"Můžu být zase na chvíli ten protivnej.." podotkl jsem a ona rychle zavrtila hlavou a já zamručel.

"Clarisso, jestli nezvedneš ten tvůj zadek a nezačneš se připravovat, nikam nepojedeme," řekl jsem nepříjemným hlasem a zadržoval úsměv.

"Ale notak," protestovala Clary a zvedla se z postele.

"Tak co bude..!?" 

"Harryyyy." její nářek mě dunutil se rozesmát.

"Dobře, dělám si srandu,Clary," řekl jsem se smíchem a ona po mě hodila plyšového mědvěda, kterého sebrala ze země a potom se zavřela v koupelně.

Čekal jsem pár minut, než vyšla z koupelny. Vlasy měla upravené do culíku a lehce nalíčený obličej, což díky bohu zakrylo obtisk od té facky, kterou dostala. Pousmál jsem se při pohledu na její krásnou tvář. Přešla ke skříni, kterou otevřela a chvíli vybírala oblečení. Za chvíli z ní vyndala svetřík a pokusila se svléknout si triko. Nemohla ale pohnout rukou a tak jsem vstal, abych jí pomohl. Přistoupil jsem k ní a nadzvedl lem jejího trika.

"Cítím se tak neschopná," řekla, když jsem jí přetáhl triko přes hlavu a přehodil ho přes okraj židle.

"Od toho mě tu máš," políbil jsem  jí na čelo, předtím, než jsem jí pomohl obléknout si svetřík. 

"Sedni si," nařídil jsem jí potom a ona udělala, co jsem říkal. Vzal jsem jeany, které měla přichystané a natáhl jednu její nohu směrem ke mě. Opatrně jsem jí přetáhl jeany přes jednu nohu a potom udělal to samé na druhé. Potom se postavila a já jí je pomohl obléknout úplně. Když byla hotová, volnou rukou si mě k sobě přitáhla a políbila mě.

"Děkuju, Harry," řekla mi a já se usmál.

"Postarám se o tebe, slíbil jsem ti to," řekl jsem a potom propletl naše prsty.

RED // 1D FanFic CZKde žijí příběhy. Začni objevovat