"Nečekala si snad polibek na přivítání?" zeptal se Harry pobaveně a já zavrtěla hlavou a cítila, že se červenám ještě víc.
"Po tom všem, jsem to nečekala. Musím si zvyknout, ale myslím, že na tohle si zvyknu rychle." řekla jsem a on přikývl.
"Tak ještě jednou, aby ses přizpůsobila," řekl a znovu se ke mě naklonil a ještě jednou mě políbil. Jak sladké!
"Kam vlastně jedeme?" zeptala jsem se, když jsem se konečně klidně usadila v kožené sedačce jeho velkého auta a Harry nastartoval.
"Překvapení," odvětil a pak projížděl uličkami naší čtvrti města tak zručně, jako by tu to znal nazpaměť. Nebyla jsem překvapená, protože mi přišlo, že Harry si vždy věděl rady se vším lépe než ostatní. Sledovala jsem cestu a snažila se odhadnout kam jede. Nic mi ale ani trochu nenapovědělo a já až když jsme zastavili na velkém parkovišti poznala, kde jsme.
"To je ZOO?" zeptala jsem se překvapeně a on vypl motor a pak se na mě podíval s veselým výrazem.
"Přesně tak," řekl a pak vstoupil. Udělala jsem to samé. Harry obešel auto a pak mě chytl za ruku a pomalu jsme kráčeli ke vchodu.
Netušila jsem, co tu děláme. Proč mě chtěl vzít do ZOO, proč zrovna dnes a proč sem. Měla jsem tolik nápadů na první rande, ale ZOO mi nepřišla nijak vyjímečná. Co když jsem se v něm spletla a teď se budeme znuděně procházet několik hodin po zoologické zahradě. Hned jak jsme se ale vyhli hlavnímu vchodu a šli dál, mi něco říkalo, že to nuda nebude. O pár metrů dál se Harry zastavil u železných vrat v plotě. Překvapeně jsem se na něj podívala, když vytáhl klíče z jeho kapsy a jeden z nich, zastrčil do zámku.
"Co to děláš? Ty tu pracuješ?" zeptala jsem se zmateně, když se dveře otevřely a on mě zatáhl dovnitř.
"No, v prváku jsem tu prodával zmrzlinu a klíček mi zůstal," řekl a zasmál se. "A mám tu jednu kamarádku," řekl a pak uklidil klíče a znovu mě chytl za ruku. Nelíbilo se mi zrovna to slovo kamrádka, ale nenechala jsem to, aby mě to nějak rozhodilo. Šla jsem za ním a společně jsme se dostali až k nějakému pavilonu. Zastavili jsme se až u zadních dveří.
"Hlavně mě teď poslouchej.. Tohle je zakázané, takže až tam příjdeš, udělej co ti říká a hlavně neodmlouvej," varoval mě Harry a já povytáhla obočí. Zněl vážně a já byla překvapená. Co se chystá udělat?
"Ale -" než jsem se stihla na něco zeptat, zaklepal na dveře a z druhé strany se ozvaly hlasité kroky. Musím přiznat, že jsem byla vystrašená, nervozní a natěšená zároveň. Podívala jsem se na Harryho, který tu jen stál a trpělivě čekal, než se dveře otevří. A to se také stalo.
"Pane Jo, Harry... To jsi ty!" mezi dveřmi stála obtloustlá, postarší paní, která vypadala moc šťastně, že Harryho vidí. Na její baculaté tváři se objevil úsměv, který nám oboum ukázal snad všechny její bílé zuby a pak radostně objala Harryho. Já jen stála stranou a přišla si tu tak trochu nevhodně a řekla bych i neviditelně.
"Rád tě zase vidím Kali," řekl Harry , když si ho k sobě tiskla. Za chvíli Kali pustila Harryho a potom si mě přeměřila pohledem.
"Už bylo na čase, aby si sem přivedl nějakou tu tvojí přítelkyni. Vždycky jsem si myslela, že to bude někdo pěknej, ale tohle.. Je krásná," pochválila mě Harrymu Kali a já viděla jeho pyšný úsměv, který mě přinutil znovu cítit motýlky v břiše.
"Jmenuju se Clary," řekla jsem a nastavila ruku, aby jsme si mohly potřást. Místo toho jsem se ale za pár vteřin ocitla v jejím silném, ale teplém a přívětivém objetí, které mě také trochu rozveselilo. Kali vypadala na člověka, který přiměje každého se cítit skvěle.
ČTEŠ
RED // 1D FanFic CZ
FanfictionRED - ONE DIRECTION FAN FICTION. All Rights reserved - Give Me Oreo Clary. Mladá, sebevědomá holka, která je zásadně proti vztahům a lásce. Užívá si života jako správný teenager a snaží se se zapomenout na všechny své problémy a tajemství. Existuje...