53) Pravá ruka

2.6K 188 6
                                    

C L A R Y 

Do čtvrtka byl každý den dlouhý a já s Harrym jsme se moc nevídali. Jeden den jsem si musela zařídit na vybíraní a nákupy dárků a druhý den zase on. Další den jsem musela jet na povinný předvánoční výlet s Jennifer a Jospehem a Harryho jsem do toho nechtěla zatahovat. Takže jsme se nakonec potkali až v autě, když jsme ho s Jennifer vyzvedávaly u jeho koleje. Nasedl s úsměvem na zadní sedačku auta vedle mě a políbil mě. Jeho polibky a doteky mi moc chyběly. Hned jsme se rozjeli a Jennifer nás odvezla na letiště. S Jennifer jsem se pak rozloučila a párkrát jí objala a ujistila, že budu v pohodě, zatímco co si budu ve Virginii užívat Vánoce. Naposledy jsme si řekli 'Ahoj' a pak jsem odešla s Harrym ruku v ruce do budovy letiště.

Byl čas si odbavit zavazadla  a tak jsme také udělali. Harry byl celkem znalý v tom kam máme jít a tak jsme se za chvíli ocitli v duty free zoně, kde jsme si prohlíželi různé obchody. Nakonec jsme si koupili na půl na cestu velké balení M&M a pak šli pomalu ke kontrole před vstupem do letadla.

Samotná cesta trvala hodinu a půl a já s Harym jsme si celou cestu povídali a také stihli sníst celé balení bonbonů. Když jsme si na Virginském letišti vyzvedli naše zavazadla, Harry mě vedl za ruku k východům, kde jsem už z dálky poznala Gemmu, která tam na nás čekala. Mávala nám jako blázen a Harry mi šeptal do ucha, že se asi zbláznila. Usmívala jsem se, ale můj úsměv byl největší, když mě Gemma přitiskla do obětí a říkala mi, jak ráda mě vidí. To samé pak provedla Harrymu a já jsem pobaveně sledovala, jak  se jí ztrapněně snaží vyvléknout z obětí. Byla velice pozitivně naladěná a její nálada mi trochu vylepšila ten dlouhý cestovní den.

Do domu Stylesových jsme dojeli něco kolem páté hodiny odpolední. Anna mě vřele přivítala a ujala se mě na prohlídku domu, zatímco Gemma chtěla Harryho jen pro sebe - chápala jsem, že si nejspíš potřebují promluvit a tak jsem následovala Annu, která mi stačila ukázat celý dům. Ukázala mi i Harryho pokoj, kam jsem si dala kufr a pak jsme se společně vrátily do obývacího pokoje, kde se Gemma s Harrym objímali. Všimla jsem si Gemminých uslzených očí a když se od sebe odtáhli, věnovali si ještě úsměv a pak se každý věnoval svému. Gemma zmizela do kuchyně s Annou a pracovaly na večeři a Harry přišel ke mě.

"Neotravovala tě moje máma moc?" zeptal se mě a já zavrtěla hlavou.

"Tvoje máma je moc milá. Vlastně mi vyprávěla o tom, co všechno chystá k dnešní večeři." odpověděla jsem a on se pobaveně zasmál.

"Nech mě hádat. Je to předkrm - šunkové rolky, potom krůta na její tajný způsob s bramborovým pyré a jako desert ochutnávka domácího cukroví," 

"Jo, přesně tak to bylo," řekla jsem a usmála se.

"Jako každý rok.." podotkl a potom mě vzal za ruku a vyvedl mě ven z domu na zasněženou zahradu.  Procházeli jsme se a já pomalu cítila, jak mi sníh taje na converskách a já v nich začínám mít mokro. Nic jsem ale neřekla, chtěla jsem se projít.

"Bože.. Tak jsi mi chyběla. I když jsme si psali a volali, nic se nevyrovná tomu mít tě u sebe," povzdychl si Harry a přitáhl si mě blíž.

"Jo, přesně tak," řekla jsem a podívala se na něj. Byl zamračený a díval se do země. Chtěla jsem se zeptat, co se stalo mezi ním a Gemmou, ale promluvil dřív než jsem to stihla.

"Dneska na tu večeři příjde i mámin přítel.. Byl to náš zahradník," dostal ze sebe a já povytáhla obočí.

"Nevěděla jsem, že Anna má přítele," řekla jsem překvapeně a on přikývl.

RED // 1D FanFic CZKde žijí příběhy. Začni objevovat