Diablo?

562 101 20
                                    

,,Určitě se jí nic nestalo. Ona se brzy vrátí." přesvědčoval jsem se nahlas a nervózně chodil po stodole. Nevím jestli ji mám jít hledat nebo ne. Když půjdu, tak tady přízrak zůstane sám, ale když nepůjdu tak někde Alseya možná potřebuje moji pomoc.
Rozhodl jsem se, že vyjdu ven a na čerstvém vzduchu mě možná něco napadne a měl jsem pravdu. Opravdu přišla odpověď a byla v podobě černého hřebce, kterého jsem tak hrozně rád viděl.
,,Diablo." vydechl jsem ,,Co tady děláš?" zeptal jsem se.
,,Našli jsme tvou kamarádku." odpověděl. ,,Vy jste našli Alseyu? Kde je teď?" zeptal jsem se horlivě a v naději, že se někde objeví.
,,Neboj se je u mě ve stádě, zachránili jsme ji od nějakého jiného stáda, které ji drželo v zajetí. Je dost pokousaná. Týrali ji a když jsme se zeptali vůdkyně toho stáda proč to dělají, tak řekla, že to dělá pro to, aby zjistila kde jsi ty." vychrlil ze sebe. Začal se ve mě výřit vztek. ,,Gali, co se děje? Můžeš mi to vysvětlit?"

,,To je na dlouhé povídání a já mám hrozně málo času." povzdechl jsem si. Pomalu jsem se otočil a vrátil se do stodoly. Diablo šel za mnou ,, No tak Gali, když mi řekneš co se děje tak ti třeba můžu p-" zarazil se když uviděl spícího přízraka.
,,Ale to je.." nedokázal to říct a tak jsem to dořekl za něj ,,Přízračný kůň, a nebudeš mi to věřit, ale já jsem jeho nástupce."

,,Cože? Vážně?" zeptal se zaujatě, ale nespouštěl oči z přízraka. ,,Dnes v noci se uskuteční rituál a já se stanu přízračným koněm." odpověděl jsem mu.

,,Gali, to je přece úžasné." obdivoval mě a mě se to moc nelíbilo.
,,Jo, já vím." řekl jsem nezaujatě. Šel jsem k senu a pomalu ujídal z té velké kupy. Slyšel jsem kroky směřující ke mě a potom se vedle mě objevila Diablova hlava. ,,Co se děje?"

,,Víš ono to není zas tak skvělé jak si myslíš."snažil jsem se znít klidně, ale nešlo to. ,,Když se stanu přízračným koněm, zůstanu už navždy sám. Nebudu mít čas na své přátele a ani nebudu moct mít rodinu." řekl jsem mu celou pravdu co si o tom myslím. ,,Promiň to jsem nevěděl."

Periferně jsem vedle sebe zahlédl nějaký pohyb a Diablo to nebyl. Rychle jsem škubl hlavou a s úlevou zjistil, že se přízrak probudil. Chystal se něco říct.
,,Jak vás tak poslouchám, tak mi došlo, že jsem ti neřekl úplně všechno." zakašlal a mluvil dál ,,Je tu možnost mít rodinu. Když najdeš svou lásku a budeš si jistý, že ona je ta pravá, tak jí dej možnost stát se přízračným koněm. Pokud bude souhlasit, bude si muset uvědomit, že na světě bude mít už jen tebe." dopověděl to a položil hlavu na zem.

Chtěl jsem něco říct, ale nakonec jsem si to rozmyslel. To co teď přízrak řekl naprosto změnilo můj názor na to stát se příznačným koněm. Najednou už jsem k tomu neměl takový odpor jako před tím, i když přátelé mi budou chybět pořád a s tím se asi nic dělat nedá.

vím, vím jsem hrozná, ale teď jsem se fakt musela učit ;) říkejte si co chcete, ale veterina fakt není snadná :33

Hrozně vám děkuju za to, že tenhle příběh přes 1000 votes a je na PRVNÍM MÍSTĚ V KATEGORII DOBRODRUŽNÉ 😱😱 TO JE ÚŽASNÝ HROZNĚ DĚKUJU I KDYŽ SI TO ZA TO MOJE VYDÁVÁNÍ VŮBEC NEZASLOUŽÍM
  <3
atomovka007

Součástí StádaKde žijí příběhy. Začni objevovat