Výzva

1K 130 7
                                    

,,Hej všichni!" zavolal jsem a čekal jsem až se stádo na mě otočí. ,,Tady nedaleko je voda. Pojďte se napít. No tak." stádo nijak neváhalo a hned mě následovalo. Diablo s Aronem si toho všimli a naštvaně se rozběhli přímo za mnou. ,,Děláš si ze mně srandu? Ty nejsi vůdce stáda, aby jsi mohl rozkazovat." řekl naštvaně Diablo. Aron mě jen propaloval nenávistným pohledem. ,,Kdybych to neudělal, tak vy by jste nebyli vůdci žádného stáda. Všechny byste nechali umřít žízní!" bránil jsem se. Nikdo z nich už nic neřekl. Nehodlal jsem tam s nima ztrácet čas a tak jsem se otočil a pokračoval jsem se stádem k vodě. Kolem jezírka byla spousta lesních zvířat, která přišla, aby se v tom hrozném vedru napila.

Vody nebylo nějak moc, takže se jako první šli napít hříbata a s nimi i Holly. Diablo s Aronem za námi přišli jako poslední. Vypadali hodně naštvaně, ale nakonec byli rádi, že se vůbec napili. Když se všichni napili, čekali jsme na pokyn od našich vůdců. Žádného jsme se ale nedočkali. Naši vůdci se totiž začali hádat. ,,Arone v lese je ale taky voda. Nemůžeme tady zůstat na slunci." v tomhle byl Diablo mnohem moudřejší, jenže Aron se jen tak nenechal odbít takže dál pokračoval v hádce ,,Zůstaneme tady. Nemáme jistotu, že v lese bude taky voda." Diablo byl hodně naštvaný, ale umí zachovat klid a nedělat scény. ,,Tak dost takhle to dál nejde. Musíme zvolit jednoho vůdce." řekl rozhodně. ,,Tak dobře." odpověděl spiklenecky Aron a otočil se směrem k nám.

,,Chci vám oznámit, že se bude volit nový vůdce. Buď já, nebo tady Diablo a nebo někdo z vás." žádný kandidát se však nepřihlásil. Diablo s Aronem stáli v pozoru a stále se rozhlíželi jestli se náhodou někdo nepřihlásí. Najednou jsem si všiml jak se na mě dívá Hillery a kývá hlavou směrem k Diablovi a Aronovi. Zbláznila se? Já se přece nebudu hlásit na vůdce a tak jsem zakroutil hlavou, že nechci. Ona se na mě ale podívala prosebnýma očima. Povzdechl jsem si. No co za zkoušku to stojí.

,,Já!" vystoupil jsem z davu. Aron se na mě podíval trochu naštvaně. ,,Já se hlásím." zopakoval jsem. Diablo se na mě usmál a pokynul mi, abych za nimi přišel. Tak jsem se teda postavil vedle nich a čekal jsem co se bude dít. Diablo začal promlouvat k celému stádu. Aron z toho nebyl nijak nadšenej, ale nechal to tak ,,Takže teď vystoupí z davu ti co chtějí Arona za vůdce stáda." z davu vyšlo hodně koní, ale ne tolik kolik jsem očekával. Myslel jsem, že pro něj bude hlasovat celé jeho stádo, ale ne, většina zůstala na místě. ,,Dobře. Teď vystoupí z davu ti, kteří hlasují pro mě." oznamoval Diablo dál. Z davu vyšlo dost koní, dokonce víc než měl Aron. Podíval jsem se na zbývající koně a snažil jsem se rozluštit ty jejich pohledy. Pořád jsem ještě neměl vyhráno, sice jich tam stálo hodně jenže se mohli zdržet hlasování.

Diablo se vítězně podíval na Arona. Pro Diabla hlasovali někteří i z jeho bývalého stáda takže to naštvalo Arona ještě víc ,,Děkuju." poděkoval Diablo. ,,Teď tedy ti co hlasují pro..Galilea." čekal jsem, že budu mít hrozný trapas, že nikdo nepřejde na mojí stranu. Opak byl ale pravdou. Na mou stranu přišli všichni co tam zbyly. Bylo to o mnohem víc než má Diablo. Samozřejmě, že mezi nimi byla i Hillery, která mi hned přiběhla poblahopřát. ,,Galileo, ty jsi teď vůdce. Není to skvělý?"musel jsem přikývnout, opravdu je to skvělý pocit. Všichni ke mě šťastně přiklusali a začali ržát a stavět se na zadní. Diablo s Aronem stáli s otevřenou pusou. Diablo ke mě pak přišel ,,Hele jsem docela rád, že to jsi zrovna ty. Kdyby to byl Aron tak....nevim.., asi odcházím ze stáda, protože bych to tady s nim nevydržel." oba jsme se tomu zasmáli. Nemohl jsem čekat, že mi Aron taky poblahopřeje. Naštvaně přišel ke mě a  hrábl přední nohou. ,,Možná, že v tomhle si vyhrál, ale já tě teď vyzývám na souboj. Vítěz bude vůdcem stáda." Cože? To nemůže. Já se nechci rvát. Zmateně jsem se rozhlížel a čekal jsem, že ho někdo zarazí. Všichni jen čekali na mou odpověď.

,,Bojíš se?" posmíval se mi Aron. ,,Samozřejmě, že ne. Přijímám tvou výzvu."

No jo Galileo to opravdu nemá lehké. Předem děkuju za komenty a votes. Užijte si kapitolu.

atomovka007

Součástí StádaKde žijí příběhy. Začni objevovat