Noční útok

1.1K 143 6
                                    

Slunce už skoro zapadlo a já si hledal místo na spaní. Zastavil jsem se uprostřed stáda. Utrhl jsem si ještě pár stébel trávy a pomalu jsem usínal. Když už jsem skoro spal něco jsem zaslechl. Vylekaně jsem zvedl hlavu a podíval jsem se co to bylo. Oddychl jsem si když jsem zjistil, že je to jen jeden z koní, který drží první hlídku. Jo už vím co to je a jsem z té své hlídky trochu nervozní. Usnul jsem znovu a tentokrát mě do mé hlídky nic nevzbudilo.

Na hlídku mě vzbudila jedna kobyla, která byla asi stejně stará jako já. Vypadala sympaticky. ,,Hej ty." strčila do mě ,,Co...Co se děje?." byl jsem zmatený ,,Máš hlídku." ,,Jo jasně." začal jsem chodit kolem celého stáda a rozhlížel jsem se po okolí. Většinou se nic nedělo, občas skrz vysokou trávu prošla srnka nebo z lesa vyletěl nějaký pták. Konec hlídky se blížil a já pomalu začal hledat koně, kterého mám vzbudit na další hlídku. Jenže pak něco znovu zašustilo v lese. Otočil jsem se tím směrem a čekal jsem, že to bude buď zase nějaká srnka nebo králík. Ale bohužel nic z toho to nebylo. Z lesa se na mě dívali zvířecí oči a ozývalo se mručení. Podle toho zvuku a pachu jsem hned poznal co to je. Medvěd!

Začal jsem se stavět na zadní, dupat a nahlas ržát aby jsem probudil ostatní. Naštěstí všichni zareagovali rychle až na jednu kobylu. Byla nejblíž k lesu a probudila se mezi posledními. Medvěd jí mezi tím stihl udělat velký šrám na zádech ale ona se zachovala statečně a přes tu bolest běžela pryč s ostatními. Medvěd byl hodně rychlý a hříbata, která běžela mezi posledními byla kvůli tomu v nebezpečí. Rozběhl jsem se směrem k medvědovi a chtěl jsem ho kopnout aby měli nějaký náskok. Nebyl jsem jediný kdo měl takový nápad. Diablo běžel na stejné místo ale z druhé strany. Protože jsem byl rychlý, doběhl jsem k medvědovi dřív než Diablo. Medvěd se zastavil a teď se věnoval jen mě. Kopl jsem ho do čumáku a medvěd bolestí zakňučel ale pak se otřepal a chystal se mě praštit. Postavil se na zadní. Byl teď o hodně vyšší než já. Napřahoval svou tlapu a já pod ním jen bezmocně stál. V tu chvíli přiběhl Diablo a kopl medvěda do boku. Ten ztratil rovnováhu a s hlasitou ránu dopadl na zem. ,,Rychle poběž!" řekl Diablo a oba jsem se rozběhli za stádem, které se zastavilo u jezera nedaleko od nás. Diablo se hned začal ptát všech jestli jim nic není. ,,Hej Diablo." ozvala se jedna kobyla ze stáda. Byla to ta co mě budila na hlídku. Diablo jí hned začal věnovat pozornost ,,Holly na tom není dobře." trochu couvla a ukázala na kobylu, kterou ten medvěd zranil na zádech.

Diablo k ní hned přiklusal. ,,Stratila hodně krve. Je vyčerpaná." otočil se k té kobyle, která na ní upozornila ,,Vem jí do vody a řekni někomu ať ti pomůže. Ta rána se musí vyčistit."nikdo se nehlásil tak jsem musel zakročit ,,Pomůžu jí." přihlásil jsem se dobrovolně. Diablo jen kývl a šel se věnovat ostatním. Pomohl jsem Holly postavit se na nohy a spolu s.... Měl bych zjistit jak se ta kobyla jmenuje. ,,Jsem Galileo a ty?" ,,Hillery." představila se. Pomalu jsme vešli do vody. Holly se sotva držela na nohách. Naštěstí už z rány netekla žádná krev takže tady byla šance, že to Holly přežije. Tohle nebyl moc pěkný první zážitek. ale určitě nebyl poslední.

Další kapitola je zde. Příběh už přesáhl 300 reads a 50 votes. Moc vám děkuju :))))) užijte si kapitolu.

vaše atomovka007

Součástí StádaKde žijí příběhy. Začni objevovat