Bab Lapanpuluhlapan .

839 46 8
                                    

" Wahhh tahniah , Zah ! " Ucap semua ahli Alphaha SquekSquad excited . Kecuali Rayyan yang tidak dapat turut serta kerana masih di Korea lagi . Apa dia buat lama lama kat Korea pun tak tahulah .

Kembang kempis hidung Ezzah kena puji . " Thanks you , guys . Kalau tak ada korang mesti babi laut aku hilang . Eh kalau tak ada korang mesti aku tak berjaya sampai macam ni hehehe . "

PrincessSquad membuat big hug beramai ramai . Gembira . Semestinya . Yelah , kawan baik sendiri berjaya mendapat anugerah Fashion Designer Terbaik di Seluruh Dunia ! Bermakna selepas ini Ezzah akan menjadi semakin terkenal .

" Hey guys , apa ni buat big hug tanpa aku . Sampai hati ! " Nadia merajuk . Dia lambat sampai kerana perlu tukar baju dahulu . Nadia ialah ketua model di butik Ezzah . Butik Ejajan . Aku tahu nama butik tu pelik so mohon jangan tegur apa apa .

" Sorry , Nadd . Meh meh . " Sekali lagi mereka membuat big hug .

" Congrate , sayang . " Ucap Izham . Dia mengucup lembut dahi Ezzah sambil memeluk tubuh Ezzah .

" Awww you guys so sweet . Ppali dapat baby . Aku tak sabar nak dapat Izham and Ezzah' s junior . " Kata Zainur sambil tersengih .

" Betul tu ! " Sokong Alphaha SquekSquad .

" Tak apa . Malam ni kitaorang usaha . Ekekeke . " Jawab Izham dan Ezzah serentak . Jangan tanya malam ni malam apa .

" Wtf guys ! " Balas PrincessSquad sambil membuat muka . Apa ni mummy mencarut . Nasib baby baby tak ada tau .

" Haip , girls . "

" Sorry . "

" So ? Boleh kita balik hotel sekarang ? " Soal Ezzah .

" Ha ? Buat apa ? Dah habis ke majlis ? Kau dah siap ke kerja kat belakang pentas ? "

" Lah . Tadi kata suruh kitaorang dapat baby cepat ni kitaorang nak usahalah ni . " Jawab Izham selamba . Ezzah memberikan urutan ' kasih sayang ' kepada suaminya . Atau pun dikenali sebagai cubitan berbisa .

Blue brain .

" Korang tak penat ke ? Kerja aku biar p.a aku buat . Aku dah penat . Berpeluh fuh . Nak mandi berendam bestnya omgg . " Jawab Ezzah .

" Aku pun penat . Rindu my baby . Jomlah balik hotel . Nak tidur . " Jawab PrincessSquad Mummies .

" Oh ya , malam tadi kitaorang dah jaga our baby . So , this night giliran you alls pula jaga our baby . Orite ? Okay . " Selepas itu PrincessSquad terus berjalan tanpa menunggu PrinceSquad Daddies yang tercengang . PrinceSquad yang still single ketawa melihat reaksi PrinceSquad Daddies . Ah patutlah semalam beria nak jaga anak masing masing rupanya ada lembu di sebalik kucing . Err .. apa kena mengena ?

Nak tak nak terpaksalah PrinceSquad menerimanya . Yelah kita kenalah berlaku adil . Padahal tak ikhlas pon . Kita baru nak tidur lena lena sekali kena jaga anak huhu habislah .

###

Wawa memeriksa di setiap tempat letak beg di atas tempat duduk penumpang untuk memastikan tiada barang di situ .

Bunyi riuh rendah dan tapak kaki manusia menandakan penumpang sudah mula menaiki kapal terbang . Wawa tersenyum menyambut penumpang penumpang tersebut . Dia bergerak ke belakang sementara penumpang mencari tempat duduk masing masing .

" Sofia ! Jangan lari ! Hei bukan arah situlah ! " Jerit seseorang dari belakang .

Tiba tiba tubuh Wawa di langgar oleh seorang budak perempuan yang comel memakai gaun berwarna purple dengan tocang dua yang berumur dalam lingkungan 5 atau 6 tahun .

Cinta Si Kembar . Where stories live. Discover now