SB ;; 08

722 32 15
                                    

Tambahan a few part . Just scroll ke bawah je bagi yang dah baca part QaYu and Rayziq&B , Rayzif&Atul . Happy Reading muah !!

" Siapa nak masuk dulu ni ? " Soal Ezham .

Masing masing mengangkat bahu tanda tak tahu sambil menunjuk ke arah antara satu sama lain . Ketika ini mereka sudah pun bersedia di pintu masuk rumah hantu yang bakal mereka masuki sebentar lagi .

" Nak masuk siapa dengan siapa ni ? " Soal Ezham lagi .

Mereka masih lagi mengangkat bahu sebagai jawapan .

" Habistu nak masuk ke tak ni ? " Ezham menyoal lagi sekali buat kali ketiga .

Sekali lagi mereka mengangkat bahu membuatkan Ezham berasa bengang . Asyik asyik tak tahu je macam mana nak masuk ni ?!

" Engkorang ni-"

" Nak masuk boleh berdua atau paling ramai 5 orang . Kalau ada keberanian nak masuk seorang diri pun boleh tapi anda tak matilah dalam tu sebab kena heart attack , kami tak sanggup nak buat majlis tahlil kat dalam tu . " Sampuk si penjaga rumah hantu itu apabila nampak Ezham mempunyai ura ura mahu bertukar berwarna hijau menjadi Hulk .

Alphahaha SquekSquad menganggukkan kepala . " Hmm , okayy biar aku dengan Dayu masuk dulu disebabkan dia yang beria nak masuk rumah hantu tadi . " Haiqal secara sukarela menawarkan dirinya dan Idayu untuk masuk dahulu .

" Berdua je ke ? "

" Wait , hey kids . Do you wanna join me be a group ? " Haiqal menyoal dua orang budak lelaki dan seorang budak perempuan berkulit putih berumur dalam lingkungan 15 hingga 17 tahun dibelakang mereka yang juga menunggu giliran untuk masuk ke dalam rumah hantu itu .

Mereka kelihatan berpandangan sesama sendiri sebelum mengangguk saing . " Sure , why not ? We also need an older people with us actually . " Balas salah seorang dari mereka yang kelihatan lebih tinggi dari yang lain .

Abang diaorang kot .

" Sure . Jom masuk . " Haiqal menarik tangan Idayu lalu mereka berlima berjalan masuk ke dalam rumah hantu itu .

" Macam tu kita masuk dengan RayWa nak tak , bang ? " Fatin mendongak memandang suaminya .

Farriz menunduk membalas pandangan Fatin lalu mengangguk sambil mengenyitkan mata kanannya sebelum tersengih jahat bersama PrinceSquad yang lain . Raykal mengeluarkan telefonnya lalu terus PrinceSquad mengerumuni Raykal .

PrincessSquad menayangkan muka blur . Apa ni ?

-

Haiqal mengenggam erat tangan Idayu sambil menyusun langkah satu persatu di dalam rumah hantu itu . Tiga orang orang remaja itu hanya mengikut dari belakang .

Idayu menjeling Haiqal sekilas , pelik . Aik ? Takut ke ? Genggam tangan orang kuat kuat dengan muka cuak dia tu ceh tadi bukan main berlagak lagi , buat malu je dengan budak tiga orang kat belakang tu yang rilek je macam jalan kat taman .

Berbagai jenis hantu yang menyergah mereka pasti membuatkan Haiqal menjerit sehingga menyebabkan hantu hantu itu terpaksa menutup telinga mereka mengunakan kedua belah tangannya .

Tiba tiba seekor toyol melompat dihadapan mereka berdua membuatkan Haiqal menjerit lagi kuat dari yang sebelum ini . " ARGHHHHHHHHHHHHH "

" What the fuck is wrong with him ?! " Budak perempuan mat salleh itu bersuara geram . Sakit telinga asyik dengar dia menjerit .

" Bahhhh- hihihihi . " Toyol itu cuba bermain cak bah cak bah bersama mereka sambil menari raver .

" ARGHHHHHHHH TOYOL BOTAK !!!!!!!!! " Serupa video Sajat yang menjumpai dua ekor kuda sedang mengawan , Haiqal terus berlari laju meninggalkan Idayu dan tiga orang remaja itu sambil memviralkan Toyol Botak kepada seluruh warga hantu dirumah hantu ini .

Cinta Si Kembar . Where stories live. Discover now