PrincessSquad . 💃🍕💕 ;;
Fatin 🐳 ; Wehh weh weh jeno , gais busy takk ?
Setengah jam kemudian ..
Fatin 🐳 ; weh gais balaslah . Pe benda ni online tapi tak balas . Chat kat Alphaha boleh pulak ei .
Nadia 🐦 ; tak . Tengah freedom ni jadi dugung terdambar jap . pahal ?
Jeno 🐻 ; busy jugaklah tapi tak sangat . Pahal ?
10 minit kemudian .
Fatin 🐳 ; yang lain ? -_-
Wawa 🐱 ; huhu agak membosankan adalah kitaorang ni . Untuk hilangkan bosan kitaorang tengah kira mozek toilet yang kecik kecik tuh . Apa kau nak ?
Aleya 🐒 ; aku tengah intai kucing aku berak ni . Asal ?
Eja 🐸 ; aku tengah cari katak kat keliling rumah aku ni . Sebok ah kau , Ten .
Aina 🐮 ; aku tengah cabut bulu Meon dengan Atantoo . Diaorang melatah do .
Fatin 🐳 ; jom shopping untuk majlis Jeno nanti ? Papa baru bagi duit ni yey yey .
15 minit kemudian .
Fatin 🐳 ; gaiseuuu -_-
All 🌴 ; haa ye apa ?
Fatin 🐳 ; layanlah aku . Nak ke tak nak ?
Fara 🐙 ; belanja ah .
Fatin 🐳 banyak cantik muka kau .
* All seen *
Fatin 🐳 ; gais apa niiii ? T_T
5 minute ago ...
Fatin 🐳 ; fine ! Aku belanja hari ni . Tapi seorang satu benda je . Makan bayar sendiri . Understood ?
All 🌴 ; orite ! Sebelum subuh kitaorang sampai ! Bye nak siap !
Fatin 🐳 ; jangan gebang . Sekarang baru nak masuk zohor . Pukul 2 setengah jumpa sana .
All 🌴 ; okay 2 : 29 kitaorang akan sampai . Bye ! * offline *
Fatin 🐳 ; lahanat punya membe . Cakap belanja semua cepat je nak . -_-
###
Gadis gadis kembar itu berlari kecil menuruni tangga .
" Mama , kitaorang dah nak pergi ni . Nak kirim apa apa tak ? " Soal Atul dari ruang tamu .
" Haa . Tak ada apa apa . Hati hati jalan tu . Jangan balik lewat sangat ya ! " Balas Puan Salwa semula .
" Baiklah mama . Assalamualaikum ! " Mereka berempat segera memakai kasut dan berlalu ke garaj kereta . Hari ini mereka menaiki kereta audi kesayangan Wawa . Bermakna Wawa yang memandunya .
B , Atul dan Fara sedia memakai tali pinggang ketat ketat . Takut tercampak keluar . Minah ni bawak kereta bukan reti ingat mati . Ingat nak mati cepat adalah .
" Weh bawak slow slow heh . Aku tak nak mati kat tangan kau . " Pesan B .
" Inshaallah . " Balas Wawa dengan sengehannya . Perlahan lahan kereta bergerak keluar daripada halaman rumah mereka .
###
" Assalamualaikum . Halo hola hello !! " Tegur Wawa ketika mereka sampai di meja yang di duduki oleh PrincessSquad di dalam premis Pizza Hut . Mereka bersalaman seketika .
YOU ARE READING
Cinta Si Kembar .
RomansaBudi Yang Ditabur Ketika Susah Bukanlah Kosong Semata . Ianya Perlu Di Balas Semula Dengan Satu Perjanjian Yang Telah Dipersetujui Oleh Mereka Suatu Ketika Dulu Sebelum Anak Anak Masih Didalam Rahim Ibu Lagi . Akibat Budi , Anak Anak Terpaksa Mengor...