•Emir'den•
"Gökhan çok fena faka bastın!"
Dedim gülerek. Adam hala farkında değil ya yarışmacının onu seçtiğinden. Bundan komik ne olabilir?
"Niye lan?"
"Seni seçti oğlum!"
"Acun yanlışın var, kız Ebru'yu seçti!"
Bak hala inanmıyor. Stüdyo pert oldu gülmekten.
"Abi seni seçti! Esin, sen söyle kimi seçtin?"
Doğrulamak için sordum yarışmacıya.
"Gökhan bey'i seçtim Emir bey!"
"Noluyoruz? Noluyoruz ya? Gel buraya! Gel gel yapmayacağım bir şey gel sen!"
Bu Hadiseydi. Ortalık karışacak gibi, ben tüysem mi? Şaka bir yana acayip eğleniyorum şu an.
"Ben hiç birşey anlamadım valla. Emir'e olan hayranlığım'dan sonrasını duymadım ki ben. Abi niye zorluyorsunuz isim söyleyin geçin ya."
Yalandan isyan etti bizimki. Valla adamın duruşu bile komik.
"Hadise git ya! Gelme!"
Dedi Gökhan, Hadise'den kaçarken koltukların etrafında dolanıyordular. Ulan Gökhan, bu kadar saf olma be oğlum. :D
"Hadise, yazıktır, günahtır gitme çocuğun üstüne."
Acun da güldü ama olaya müdahale etmesi gerekiyordu artık, ki yaptı da.
"Yerlerinize alalım sizi."
"Aman tamam Acun ya!"
*****
Acaba Feriha ne yapıyordur ki? Numarasını da almadım. O bahaneyle arardım ya.. Aa! Ama o bana numarasını vermişti iyi hatırlıyorsam? Bakayım, inşAllah kayıp etmemişimdir kağıdı! Hah buldum. Arayabilirim!
"Alo?"
Cılız sesini duydum karşıdan. Devam etti o beni etkileyen cılız sesiyle konuşmaya. Bu kız beni neden bu kadar etkilemişti?
"Buyurun?"
Sesinde ki naiflik beni benden aldı bile.
"Ferihayla mı görüşüyorum?"
Yalandan doğrulamak istedim. Bunlar hep taktik arkadaşlar. Anlamazsınız siz.
"Evet benim?"
"Hah, Feriha, benim Emir, Emir Sarrafoğlu."
"Ha Emir bey, buyurun?"
"Ya Feriha şu bey'i atsan çok sevinirim. Benim adım Emir yani. Daha hoş olur, ciddiyet sevmem pek ben."
"Peki tamam E-Emir. Emir diyeyim o zaman madem.."
Güldüğünü farkettim. Gülüşünü görmek için şu an nelerimi vermezdim bilemezsiniz valla. N'oluyor bana ya?!
"Ben şey için aramıştım. Ben her hafta, yarışmacılarıma haftada 2 saat farklı farklı şarkılar söyletirim. E madem sende katıldın aramıza, seni de her hafta görmekten şeref duyarım! Yani, tabi sende istersen. İstemezsen anlarım tabii."
Ulan yalana bak yalana! Ben kim her yarışmacıya 2 saat vakit ayırmak kim. Vokal koçlarıma yaptırıyorum onu ben, son kontrollerde ben ilgileniyorum. Sahne öncesi son gün mesela tüm gün stüdyoda oluyorum. Bazen oluyor geceye kadar devam ediyoruz. Öyle. Ama her yarışmacımla 2 saat ayrı ayrı haftada kaç kez ilgilensem var ya duş alacak vaktim kalmaz. Bu kız beni etkiledi, sebebi bu. Başka bişey yok yanlış anlaşılmasın lütfen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O ses SENSİN! (DÜZENLENİYOR)
Teen FictionHiç tanınmamışken, birden tüm Türkiyenin sizi sevmesi nasıl bir duygudur sizce? Ve, hayatınızda ki eğlence yerini hüzün'e bıraksa, ne yapardınız? • "Takımıma hoşgeldin güzellik!" Demişti bana o erkeksi ses tonu ile. "Hoşbulduk!" Dedim bende utangaçc...