•Emir'den•
Provalar yapılmış, final'e sonunda yaklaşılmıştı. Final'e bir hafta kala, bugün Altın Kelebek Ödül Töreni vardı.
"Aşkım? Hazırmısın?"
"Geliyorum!"
Dedim ve Ferihanın yanına gittim. Yine çok çok çok güzel olmuştu lanet olası. Ve çok kısa giymişti.
"Feriha?"
"Efendim sevgilim?"
"Sence de çok kısa değil mi? Y-yani kıskandığımdan değil de, üşürsün ya, o bakımdan."
"Yoo, gayet iyi bence."
"Emin misin?"
"Emir hiç oynayamıyorsun hayatım!"
"Ya tamam kabul, oynayamıyorum. Ama çok kısa ya, lütfen çıkar onu."
"Hadi, bu seferlik böyle olsun. Gel sen seç elbisemi ozaman."
Dedi. Yerim seni kızım ya valla bak. Gittim gardrobunun karşısına, ve en beğendiğim elbiseyi çıkardım verdim eline.
"Güzel seçim."
Dedi gülerek. Bende çıktım. Şimdi, kravat'ım elbisesine uygun değildi. Gittim aynı renkten kravatı taktım. Ve hazırdım. Ferihalara geçtim.
"Hadi Feriha geç kalıyoruz!"
"Tamam hayatım geliyorum!"
"2 saat oldu ama! Tören başlayacak şimdi hadi!"
"Ay tamam Emir!"
Dedi ve geldi. Yakamı düzeltti, odasında unuttuğum saat'imi verdi ve ona doğum günü hediyesi olarak aldığım kolyeyi takmamı istedi. Taktım bende.
"Ya bu da çok kısa-"
"Emir."
Dedi uyarıcı ses tonu ile. Sonra devam etti.
"Bana bak sen seçtin bu elbiseyi, ağzından tek kelime duymak istemiyorum!"
"T-tamam ya, demedim birşey."
Dedim ve arabaya doğru ilerledik.
*****
Oraya vardığımızda, indik arabadan ve anahtarı valeye verdim. El ele tutuştuk ve kameralar bizi çekerken, kırmızı halıdan yürüyerek içeri girdik. Röportaj yapmak için bekliyorlardı zaten. Bütün kanalların muhabirleri ordaydı.
"Merhabalaaar merhabalar :)"
Dedim.
Muhabirler: "Emir bey, sizi görmek büyük keyif."
"Sağolun sağolun, sizi de öyle :)"
Muhabirler: "Keyifler nasıl?"
"Çok güzel, sizleri sormalı?"
Muhabirler: "Biz de öyle. Ödül alcakmısınız?"
"Evet evet, zaten onun için geldik. 'Yılın en iyi çifti' ödülünü bize layık görmüşler. Ben zaten 'yılın en iyi erkek pop şarkıcısı' dalında da adayım. Bir taşla iki kuş yani :)"
Muhabirler: "Allah mutluluğunuzu daim etsin efendim."
"Sağolun varolun."
Muhabirler: "Peki Feriha hanım, duygularınızı alabilirmiyiz? Az sonra ödül alacaksınız, sanırım ilk ödülünüz. Nasıl bir duygu?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O ses SENSİN! (DÜZENLENİYOR)
Teen FictionHiç tanınmamışken, birden tüm Türkiyenin sizi sevmesi nasıl bir duygudur sizce? Ve, hayatınızda ki eğlence yerini hüzün'e bıraksa, ne yapardınız? • "Takımıma hoşgeldin güzellik!" Demişti bana o erkeksi ses tonu ile. "Hoşbulduk!" Dedim bende utangaçc...