•Emir'den•
Uyandığımda, yüzüm onun boynuna gömülmüştü. Kollarım onu kendime çekmiş, tek bacağım da onun bacaklarının üstündeydi. Onun ise dudaklarını saçlarımda hissedebiliyordum. Elini de saçlarımın arasına daldırmıştı. Karşımda ki saate baktığımda, saatin 10.30 olduğunu farkettim. Neyse erkenmiş ya- derken kafama anca dank etti. Bugün canlı yayınlar başlıyor!! Hemen Feriha'yı uyandırmam lazım. Onun ve diğer yarışmacılarımın prova yapması lazım. Çoktandır görmüyorum onlar zaten. Yavaşça fısıldadım yüzüm hala boynundayken.
"Ferihaa.. Feriha.."
"Hmm."
"Hadi güzelim, kalkalım artık."
"Uykum var."
Dedi hiç şeklini bozmadan.
"Olmaz yeşil göz'üm, bugün canlı yayınlar başlıyor, hadi kalk ta beraber gidelim stüdyo'ya."
"Bugün pazartesi mi."
"Evet."
"Saat kaç?"
"10.30"
"Tamam kalkıyorum."
Dedi esneyerek. Sonra da ben ondan ayrılıp kalktım, o da duş almak için odasında ki duşa ilerlemeye başladı.
"Ben gidiyorum Feriha!"
"Tamaaam, aşağıda görüşürüz, inerim ben arabanın yanına."
"Tamaaam!"
*****
"Oo Emir, sonunda teşrif edebildiniz!"
"Gökhan dalga geçme ya, şu zamanlar çok yoğundum, annem yoğun bakımdaydı duymuşsundur sende."
"Ha evet evet duydum, çok geçmiş olsun, uğrayamadım."
"Sağol."
*****
"Emir!"
"Efendim bitanem?"
"Koltuğuna oturabilirmiyim lütfeen? Resmini çekip twitter'a atacağım. Lütfen!"
"Kızım ne gerek var geç şurda prova'nı yap!"
"Çok kötüsün Emir!"
Dedi benim güzelim ve sahneye doğru yol aldı. Neyse hevesini kırmayayım şimdi. Arkasından çağırdım. Zaten bir kaç tane diğer jüri üyelerinden prova yapanlardan başka kimse yoktu. Rahattım yani.
"Feriha!"
Döndü arkasını ve yosun'larını ela'larıma dikti.
"Efendim?"
"Gel."
"Ne oldu?"
"Gel gel."
Dedim koltuğu göstererek. Sevindi meleğim ya, yüzünde ki gülümsemeden belli.
Geldi oturdu.
"Ver telefonunu bakayım."
"Al."
"Poz ver, 3 deyince çekiyorum."
Dedim, o da en güzel gülüşünü bana bahşetti ve poz verdi.
"1,..2,..3,.. Veeee çektim."
Dedim İphone 5S gold'unu ona vererek. Telefonunu evvelsi gün AVM'den ben almıştım ona hediye olarak. O da bana Hugo Boss saat'i aldı. Bütçe benim için önemli değil, o aldı sonuçta, bana hediye. Buna çok sevindim. O da bana almak istiyordu İphone 5S, ama siyah yada silver'ini, ama benim o telefondan var bile, siyah. O yüzden olmadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O ses SENSİN! (DÜZENLENİYOR)
Teen FictionHiç tanınmamışken, birden tüm Türkiyenin sizi sevmesi nasıl bir duygudur sizce? Ve, hayatınızda ki eğlence yerini hüzün'e bıraksa, ne yapardınız? • "Takımıma hoşgeldin güzellik!" Demişti bana o erkeksi ses tonu ile. "Hoşbulduk!" Dedim bende utangaçc...