O ses SENSİN! || 17. Bölüm || 794 Didem Koyuncu!

2.6K 45 2
                                    

"Ferihaaaaaa!!!! Uyan Ferihaaaaaa!!!!!! Pofuduk uyaaaaaaaaaann!!"

"Noluyor ya sabah sabah?!"

"Feriha, Feriha uyan! Bak ne yazıyor gazete'de!"

"Hande neler oluyor sabah sabah ya! El insaf saat daha 10! Yat uyu! Allah Allah!"

"Ya ne uyuması kızım kalk ta şunu oku!"

"Ver bakayım, neymiş o?"

"Valla bilmiyorum, onuda artık sen söyleyeceksin :D"

"Emir Sarrafoğlu'nun yeni gözdesi: Feriha İlhanlı.."

Diye başladı ve haberi iyice okudu. Ferihanın da jetonu dört köşe. Düşemedi gitti.

"Ha sevgilisi varmış görmüyormusun?! Bunun içinmi ettin beni uykumdan?!"

"3..2..1"

"NE?!! FERİHA İLHANLI MI?!!!!"

"Aşk olsun pofuduğum ya! Kaç yıllık arkadaşınım! Senden mi kıskanacağım Emir Sarrafoğlu'nu ben? :("

"Ya Hande Emir benim sevgilim falan değil!"

*****

"Koray valla Feriha benim sevgilim değil ya!"

"Değildir değildir :D bu foto ne lan ozaman, kızı kucağına almışsın :D sana da sap dedik, bir geldin pir geldin yani :D"

"Dalga geçme ağzının ortasına indiriveririm birtane ha!"

"Tamam lan söylemedik bişey. Pek te yakışıyorsunuz maşAllah! :D"

"Koraaaaaaay!"

*****

"Olay tam da anlattığım gibi, yani senin ve Korayın suçu. Siz bizi kovmasaydınız, biz sizinle kalacaktık ve böyle bir saçmalık yazılmayacaktı!"

"Ne ya! Allah Allah. Hemen bir günah keçisi buldun yani kendine! Neyse ne, biz bunun yalan haber olduğunu nasıl ıspatlayacağız?"

"Bilmiyorum Handuşum. Düşün düşün!"

*****

"Saneeeeeem! Koş gel bi birşey göstereceğim!"

"Geldiiiiiim! Geldim, ne göstereceksin?"

"Bak bakalım, oku da gör kızının hayatı nasıl da mükemmel."

"Ne bu?"

"Oku."

Sanem hanım okudu gazetedeki haberi ve adeta şok geçirdi.

"Feriha ve Emir Sarrafoğlu birlikteler demek.. Bu fırsatı kaçırmamamız lazım. Buraaaaaaaaaak! Buraaaaak! Buraya gel oğluuuuuum!"

"Efendim anne, söyle geldim."

"Hah, oğlum. Bak, oku bakalım. Feriha kardeşin Emir Sarrafoğlu ile birlikteymiş."

"E tamam da ben ne yapayım?"

"Ne mi yapacaksın? Tabiki de kardeşinin kapısına gideceksin!"

*****

"Ünal! Ünal bak ne yazıyor! Oğlumun sevgilisi Ferihaymış!"

"Ne diyorsun hanım?"

"Bak işte, 'Emir Sarrafoğlu'nun yeni gözdesi Feriha İlhanlı' yazıyor. Kız Emirin kucağında. Yalan olamaz herhalde?"

"Bunun en iyisini Emir bilir. Ona sormak lazım."

"Doğru söylüyorsun da.. İnsan inanmak istiyor işte. Ne kadar da hanım hanımcık öyle."

"Öyle valla!"

*****

"Of ya! Bu magazinciler heryerden mi çıkıyorlar! Telefon, telefonum nerdeee.. Hah burda.. Alo?"

"Feriha? Benim Emir."

"Merhaba Emir. Gazetedeki haberi görmüşsündür herhalde? Rezalet."

"Evet gördüm, saçma sapan şeyler yazmışlar işte. Bende onun için aradım."

"Seni dinliyorum?"

"Sen takma kafana, ben onu bir röportaj'la hallederim, merak etme sen."

"Emin misin? Ben alışkın değilim böyle şeylere, biliyorsun."

"Eminim eminim, sen hiç yorma kafanı. Biliyorum alışkın değilsin ama.. Özür dilerim ya, seni de benimle birlikte rezil ettim.. Neyse, benim çekimlere gitmem lazım. Hadi görüşürüz!"

"Neyse, yapacak birşey yok, oldu artık ne yapalım. Ben seni tutmayayım. Görüşürüz!"

*****

"Feriha kapııı!"

"Kalk bak işte!"

"Ben niye bakıyorum her zaman! Sabah ta ben baktım. Şimdi sıra sende!"

"Aman iyi be!.. Patlama geldim patlama!"

Dedi Feriha mutfaktan çıkıp kapıyı açarak.

"Selaaaaaam!"

"D-Didem?!"

"Merhaba, ben 794 Didem Koyuncu!"

"Nerden çıktın sen ya :D"

"Nasıl nerden çıktın? Bilmezmisin ben heryerden çıkarım! Hem sana soracaklarım var."

"Tahmin edebiliyorum!"

Dedi Feriha, Didem'in elindeki gazeteye bakarak.

"Hadi kapıda kaldın, geç içeri!"

*****

"Pofuduk bak kim geldi!"

"Kim?"

"Allahım kızım dön de baksana?!"

"Mızmızlanma be! Aa hoşgeldiniz!"

"Hande? Tanımadınmı beni? Bu iyi, demekki değişmişim."

"Sesiniz tanıdık geliyor. Didem?"

"Ta kendisi kızım!"

Dedi Didem ve hemen gitti sarıldı Handeye.

"Nasıl özlemişim, nasıl özlemişim! Gel kız Feriha sende!"

"Hiç sorma Didem, burnumuzda tüttün!"

"Öyle mi sarışın? Ne mutlu bana!"

"Hıh, diyene bak. Sen sanki sarışın değilsin?"

"Benimkisi açık kumral rengi, sen gerçekten sarışınsın ama :D"

"Uff tamam be, anladık. Gel oturalım hadi ayakta kaldın. Feriha, hadi bi çay yap canısı be, hadi bi koşu?"

"Heee? Başka? Git kendi çayını kendin al, gitmişken bize de getir. Hadi narş narş!"

"Ya of ya! Hep bana yüklüyorsun bu işleri! Hep!"

"Mızmızlanmadan!"

Diye seslendi Feriha Handenin arkasından. Genç kızlar böyleydiler. Kızarlardı birbirlerine ama asla küsemezlerdi. Onların gezegeninde küsmek yoktu çünkü..

~17. BÖLÜM SONU~

##

Bugün biraz erken geldimm :D okuldan geldim, yemeğimi yedim felan derken 1 saat geçmiş, sizi de geceye kadar bekletmek istemedim açıkcası :D hangi ara 17 bölüme geldik anlamadım :D stok'taki bölümler yavaş yavaş bitiyor desenize :D neyse, sizi çok seviyorum! Keyifli okumalar diliyor ve emeğimin karşılığı olarak vote'lamanızı bekliyoruum!

O ses SENSİN! (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin