"O Ses Türkiyede yolumaa.. Off bu ne ya.. O ses Türkiyede yoluma Feriha ile devam etmek istiyorum."
Kimsenin yüzüne bakamadan başını öne eğerek Feriha'yı da gösterdi eliyle Emir. Pişman değildi. Hem çok güzel söylemişti? Hemde Feriha'nın hayatından hemen çıkmasını istemediği için böyle bir seçim yapmıştı. Bir taş'la iki kul yani. O sırada ise Alp Kırşan Ferihanın elini havaya kaldırmıştı bile.
"Emir Sarrafoğlu Feriha'yı seçti!"
"Çok çok çok teşekkür ederim Emir bey çok sağolun!"
Dedi Feriha, adeta sevinçten havalara uçarak, sonra sahneden indi, koştu Handesine sarıldı. Can arkadaşı, dostu, kardeşi hep yanındaydı.
"Evet, soruyorum, Çağrıyı takımına almak isteyen varmı?"
Ebru büton'a bastı.
"Ebru büton'a bastı, bu demek oluyor ki Çağrı da artık Ebru'nun takımında. Alkışlarla uğurluyoruz!"
En azından bu seçimi yaptığı için vicdan azabı çekmeyecekti Emir, neticesinde Çağrı elenmemişti ve buna çok sevinmişti.
*****
"Çok güzel bir düelloydu, Göktuğ senin sesin çok güclü, ama Büşra sanırım çok heyecanlıydın, ki bu çok ama çok doğal, çok normal ama bunu söyleme sebebim şöyle, nefes alış verişlerini mikrofondan duyabiliyorduk. Yanlış anlama, kötü söylediğin anlamına asla gelmiyor aksine çok güzel söyledin, ama şu heyecan problemini çözsen daha iyi olacak gibime geliyor, öyle değilmi Emir?"
Hadise yaptığı eleştiriden sonra 'kankası' Emir'e baktı ve güldü. Haklıydı, heyecanı kontrol altına almak çok önemli bir etkendi yarışmanın bu aşamasında diğer tura geçebilmek için.
"Evet öyle, Hadiseye katılıyorum. Şarkıyı çok güzel okudunuz, sahneye çok ta yakışıyorsunuz ama Büşra, heyecanına verelim diyemeceğim çünkü zaten heyecandan duyduk nefes alıp vermeni, relax Büşracım relax, aynı benim gibi bak."
Dedi Emir, koltuğuna yayılarak. Güldü herkes buna, sahnede ki yarışmacılar da dahil. Emir'in tek amacı herkesi rahat ve konforlu hissettirmekti, ki çok da iyi başarıyordu.
"Alemsin Emir ya."
Dedi Gökhan gülerek. Böyle böyle gülüp eğlendikten sonra Acun Ebru'ya döndü.
"Ebru, artık bir karar vermek zorundasın. İyi düşün. Sonra önce sebebini, ardından da kimi seçtiğini bizimle paylaşabilirsin."
"Öyle değilmi? Oyacım çok sağol yardım ettiğin için :) eehm şimdi biz Oya'yla konuştuk ve beraber bir karara vardık-"
"Varmasaydın da görseydim ben seni."
Kendi durumu geldi aklına Emir'in. Ondandı böyle bir serzenişte bulunması. Feriha'ların düellosunda o da vokal koçuyla bir karara varamamıştı.
"Nasıl yani?"
Anlamamıştı Ebru. Şu an bu düellodan başka düşünmek istediği pek bişey yoktu açıkcası.
"Ebrucum, hani bende Sinemle bir karara varamamıştım ya, Feriha'ların düellosunda. Neyse çok saçmaladım, özür dilerim!"
Dedi Emir özür dileyerek. Çok tatlı görünüyordu şu an.
"Canım arkadaşım benim ya, şu tatlılığa bak!"
"EyvAllah Ebrum o senin tatlılığın, canım arkadaşım."
Güldüler sonra. Bu samimiyeti herkes çok sevmişti ve çok seviyordu.
"Neyse. O ses Türkiyede yolumaa.. Göktuğ ile devam etmek istiyorum!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O ses SENSİN! (DÜZENLENİYOR)
Teen FictionHiç tanınmamışken, birden tüm Türkiyenin sizi sevmesi nasıl bir duygudur sizce? Ve, hayatınızda ki eğlence yerini hüzün'e bıraksa, ne yapardınız? • "Takımıma hoşgeldin güzellik!" Demişti bana o erkeksi ses tonu ile. "Hoşbulduk!" Dedim bende utangaçc...