"Siz tanışıyormusunuz pofuduk?"
"Y-yani, anlatmıştım ya! Çaktırma Feriha ya.."
Dedi Hande bıyık altından. Ne yapsın kızcağız rezil olmak istemez.
"Ha anladım. Tamam. Emir bey, evde değillermi?"
"E-evde evde, buyrun siz geçin.. Oturabilirsiniz. Özür dileriz, evimiz biraz dağınık."
"Yok yok önemli değil ya, ev görmeye mi geliyoruz sanki."
Güldü Feriha. Koray ise göz ucuyla Hande'ye baktıktan sonra Feriha'ya döndü.
"Siz Emir'in yeni yarışmacısı'sınız herhalde?"
"Evet :)"
"Bahsetmişti. Ben.çağırayım onu ozaman? Siz rahatınıza bakın hanımlar, hemen geliyoruz."
*****
"Emir! Nerdesin oğlum ya geliyorum dedin kayboldun gittin ortalıktan?! Kızlar bekliyor!"
Sessizce söylemeye çalışsa da başaramamıştı Koray bunu.
"Gitarımı bulamıyorum oğlum!"
Heyecandan eli ayağına dolansa da bunu kabul etmek istemiyordu genç şarkıcı. Aşık olmak ona göre bişey değildi. O aşk adamı değildi neticesinde.
"Yatağının yanında duran şey, gitar olabilirmi acaba?"
Koray gülmeden edemedi.
"Ha, ordaymış. Görmedim. Ne gülüyorsun sen ya!"
"Görmezsin tabi. Heyecandan elin ayağın titriyor!"
Hala gülmeye devam ediyordu ve bu Emir'in zoruna gitmiyor da değildi.
"Sen benden farklısın sanki lan!"
"Hadi hadi bekliyorlar!"
"Tamam tamam, farkındayım. Hadi gidelim. Yürü!"
*****
"Hoşgeldiniz kızlar."
Karizmatik gülüşüyle içeri daldı Emir. Onun sesini duyan kızlar ise anında ona döndü gülümseyerek. Hande burda olduğuna hala inanamıyordu.
"Hoşbulduk Emir."
Nazikçe cevap verdi Feriha. Emir gülümsemekle yetindi ama diğer kızı tanıyamadı sanki. Koray'ın anlattıklarından onun Hande olduğunu tahmin etmişti elbette.
"H-ho-hoş-hoşbulduk!"
"Siz?"
Diye sordu yine de, tanışmak istediğini belirterek. Hande ise heyecandan ne yapacağını şaşırmış bir durumdaydı.
"H-hande b-ben, Feriha'nın e-ev arkadaşı'yım."
Kekeleye kekeleye konuşsa da sonunda cevap verebilmişti. Hayran hayran bakmaya devam ediyordu oysa ki hayranı olduğu şarkıcıya.
"Memnun oldum Hande. Sende hoşgeldin!"
"Bende memnun o-oldum!"
"Kanka çaktırma, o Hande bu Hande. Anlattım ya."
Diye fısıldadı Koray Emir'in kulağına. Emir de 'anladım' der gibi bir mimik yapınca Feriha konuştu. Yanlış anlamıştı galiba.
"Ya Emir, evde yalnız bırakmak istemedim akşamın bu saatinde. Hem gelmekte istedi. Bir sorun olmaz değilmi?"
"Y-yok Feriha ne sorun'u olacak. Sende. Şeref verdiniz ikinizde! Yalnız ev biraz dağınık. Ben şu mal'a dedim topla diye, o da toplamamış."
Koray bunun altında kalır mı? Hemde Hande'nin yanında? Kalmaz! Yapıştırdı cevabı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O ses SENSİN! (DÜZENLENİYOR)
Ficção AdolescenteHiç tanınmamışken, birden tüm Türkiyenin sizi sevmesi nasıl bir duygudur sizce? Ve, hayatınızda ki eğlence yerini hüzün'e bıraksa, ne yapardınız? • "Takımıma hoşgeldin güzellik!" Demişti bana o erkeksi ses tonu ile. "Hoşbulduk!" Dedim bende utangaçc...