O ses SENSİN! || 36. Bölüm || 'Sen görürsün Koray efendi!'

2.3K 40 3
                                    

•Emir•

Allah Allah. Sabah sabah kim bu arayan ya? Tamda sevdiğim kollarımda uyurken.. Ama benim telefonum değil bu? Ferihanınki. Çalsın bakalım. (5dakika sonra)

Niye susmuyor bu? Kimmiş ki?

"Buğra."

Bu-bu Buğra Feriha'ma yanık olan? Ben bu telefonu açarım, ağzına sıçarım! Uzaklaştırdım Ferihamı kollarımdan yavaşça. İyiki uyanmadı. Sonra da telefonu kaptığım gibi doğru tuvalete gittim. Hass*****! Kapattı piç! Tekrar çalıyor neyseki. Ve yine tahmin edersiniz ki o Buğra piçi.

"Alo?"

"Feriha?"

"Sevgilisiyle görüşüyorsun."

"Sevgilisi? Bana olmadığını söylemişti."

"Ama var! Bak oğlum, akıllıysan, ve canına susamadıysan, senin yerinde olsam bu numarayı aramayı bırak, şimdi hemen telefondan silerim!"

"Neden? Feriha benim eski arkadaşım."

"Allahım sabır ver! Bak aslanım, sabrımı taşırma benim. Farkındamısın bilmiyorum ama şu an asıldığın kızın erkek arkadaşı ile konuşuyorsun!"

"Farkındayım. Peki sen farkındamısın ki Ferihanın benim lise arkadaşım olduğundan?"

"Ulan ben senin- kapat lan!"

Dedim ve kapattım. Tekrar salona geçtim, Feriha'm mışıl mışıl uyuyordu çekyatta. Bıraktığım gibi. Bu kız, herkesi baştan çıkartıyordu güzelliği ile. Ama o sadece benimdi. Keşke bu kadar güzel olmasaydı. Bende böyle bu Buğra denen piçlerle uğraşmak zorunda kalmazdım. Hemen son aramalara girip, yaptığım konuşmayı ve gelen cevapsız aramayı sildim. Tabiki de o Buğra piçinin numarasını kendi telefonuma kaydetmeyi de unutmadım. Haydaa! Bu kızın telefonu susmaz mı sabah sabah? Bu sefer de Burak- ha Burak abisi idi. Bari diyeyim uyuduğunu.

"Alo?"

"Feriha?"

"Ha o şu an uyuyor."

"Peki siz kimsiniz?"

"Sevgilisi."

"Ha öylemi, bilmiyordum. Aradığımı söylersiniz?"

"Söylerim söylerim, geri arar sizi :)"

"Peki, teşekkür ederim. İyi günler!"

"İyi günleer :)"

"Emir?"

Dedi güzelim ben telefonu kapattıktan sonra, gerinerek. Ama öyle geriniyorsun, sonra da bu Emir neden böyle! Kendimi tutamayacağım o olacak valla!

"Kimdi o?"

"Ha abin. Aradı, bende uyuduğunu söyledim."

"İyi yapmışsın!"

Dedi şimdi de esneyerek. Of Allahım çok tatlı!

"Sen devam uyu bitanem, uykun var! Bende yiyecek birşeyler hazırlayayım."

"Tamam.."

Dedi çoktan gözlerini kapatarak. Bende adımlarımı mutfağa döndürdüm.

*****

Güzelime güzel bir kahvaltı hazırladım. Kaç gündür benimle uğraşmaktan yoruldu benim kumralım. Tabi Hande ve Koray maymununu da unutmadım. Handeyi normal bir şekilde uyandıracaktım ama, Koray için çok güzel bir planım vardı. Ama önce kumralımı uyandırayım tekrar. Salona doğru yol aldım ve Feriha'mın yanına çöktüm.

O ses SENSİN! (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin