O ses SENSİN! || 72. Bölüm || Çeşitli provalar.

1.2K 29 6
                                    

•Emir'den•

"Bu- bu çok..- teşekkür ederim.."

Dedi. Mutluluktan konuşamıyordu bile. Bende gülerek ona baktım ve konuştum.

"Ya sen benim hediyem misin mucizem misin? Bana bu kadar güzel gülme, sonra içime hapsetmek isterim seni."

"Emir, sen benim kabul olunmuş en güzel duam'sın, bunu biliyorsun değilmi?"

"Ya ama sil o gözyaşları."

"Mutluluktan. :)"

Dedi, bende sildim gözyaşlarını ve masaya doğru ilerledik. Sandalyesini çektim ve oturmasını sağladım.

"Bu günü asla unutmayacağım. Bana ilk defa birisi böyle güzel bir sürpriz yapıyor.. Yani çok tuhaf bir duygu.."

"Ozaman alış derim, çünkü evlendiğimizde böyle çok sürprizlerle karşılaşabilirsin."

"Yaaaaa ama romantik odunum benim yaaa!"

Dedi gülerek. 'Odun' kelimesini sevmişmiydim ama?

"Odun kelimesi oldu mu şimdi?"

"Ama odunsun aşkım kabul et!"

"Sence ben odun muyum?"

"Evet, ama benim romantik odunumsun!"

"Ozaman iyi, sadece senin odun'un olmaya razıyım."

"Seni çok seviyorum."

"Bende seni çok seviyorum. Bunu kalbinin bir köşesine koy sakla. Ve ordan hiç silme. Çünkü bu gerçek asla değişmeyecek."

"Ya ben şu an hayalde miyim yoksa gerçek mi bu? Rüyadaysam uyandırmayın beni, bu anın tadını çıkarmak istiyorum.."

Dedi uzanıp elini elimin üstüne koyarak.

"Rüyada değilsin bitanem, bu yaşadığımız gerçek, sen gerçeksin, ben gerçeğim. Biz gerçeğiz.."

"İyi ki varsın."

"Sende."

Ve yemeğimize başladık.

*****

Romantik kahvaltımızı yaptıktan sonra, beraber mutlu bir şekilde stüdyo'ya geçtik. Ve provalar son gaz devam ediyordu.

"Feriha'm, sen sahneye geç, bende geliyorum."

"Sen nereye?"

"Acun abiyle konuşmam lazım."

"Ne ile ilgili?"

"Final gününün koreografisi'yle ilgili birşeyler sormam lazım."

"Tamam, ben ozaman 'Elveda Meyhaneci'yi çalışıyorum?"

"Tamam bitanem."

*****

"Elvedaa meyhaaneci! Artık kalaaamıyooooruuuum! Bir başkayım bu akşaaaaam, sarhoş olaaaamıyooooruuum! Elvedaa meyhaaneci! Artık kalaaamıyooooruuuum! Bir başkayım bu akşaaaaam, sarhoş olaaaamıyooooruuum! Aynı kadeh aaaaynı meeeeeeyh! Bir tat alaaaaamıyooruuuum! Allahım bu nasıl şeeeeey! Sarhoş olamıyoooruuuuum! Aynı kadeh aaaaynı meeeeeeyh! Bir tat alaaaaamıyooruuuum! Allahım bu nasıl şeeeeey! Sarhoş olamıyoooruuuuum! Ne yerde neee gökteyim! Biiirrrrr gaariip sefeeeerdeeyiim! Aşıkmıyım been neyiiiiiiim! Sarhoş olaaaaamıııyooooruuumm! Ne yerde neee gökteyim! Biiirrrrr gaariip sefeeeerdeeyiim! Aşıkmıyım been neyiiiiiiim! Sarhoş olaaaaamıııyooooruuumm! Aynı kadeh aaaaynı meeeeeeyh! Bir tat alaaaaamıyooruuuum! Allahım bu nasıl şeeeeey! Sarhoş olamıyoooruuuuum!! Aynı kadeh aaaaynı meeeeeeyh! Bir tat alaaaaamıyooruuuum! Allahım bu nasıl şeeeeey! Sarhoş olamıyoooruuuuum!!"

O ses SENSİN! (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin