O ses SENSİN! || 32. Bölüm || Feriha ve Ayda'nın birebir'i

2.4K 45 4
                                    

"Koray biz geldik lan açsana kapıyı? Kapıdayız!... Lan önce bir uyan ya! İki saattir bekliyoruz şurda... Hadi!... Ne Handesi lan?! Benim Emir!... Lan şerefsizin evladı kapıdayım diyorum ya?!... Allahım sabır ver sen bana!... Kalk ve aç şu kapıyı!... Ulan zaten sinirliyim gelirsem ağzını yüzünü dağıtırım ha ona göre!... AÇSANA KAPIYI bağırtma beni!!!..."

"Emir bağırma millet uyuyor, burası apartman!"

"Açsın ozaman o da! Hah, sonunda be Ko- Hande? Sana mı açtırdı ayı herif?"

"Evet, geçin."

Dedi Hande, gözlerini ovalayarak.

"Ay kıyamam sana pofuduğum! Hadi yat sen geri birtanem hadi."

"İyi geceler."

Diye esnedi Hande.

"İyi geceler birtanem!"

"İyi geceler Handecim."

*****

"Emir bende yatıyorum!"

"Ben kanepede yatarım sen Handenin yanına, benim yatağıma yat."

"Orada Koray yatıyor?"

"Ne? Kaldır, gelsin beraber çekyat'ta yatalım."

"Ya hayır olmaz öyle şey."

"Sen nerede yatacaksın ya?"

"Senin yanında yatamazmıyım?"

Diye masumca sordu Feriha. Sonra ise dudaklarını büzdü.

"B-benim yanımda?"

"Evet?"

"İyi tamam gel hadi, seni mi kıracağım!"

"Yaşasın!"

Diye ellerini çırptı birbirine Feriha.

*****

"Yarın büyük gün ha, Feriha?"

"Evet birtanem. Hadi uyuyalım artık, stüdyoya geç kalırız yoksa."

"İyi geceler prenses."

"İyi geceler beyaz atlı prens. Alarmı kurdun mu?"

"Kurdum prenses, hadi uyu, uykunu alamazsan sesin güzel çıkmaz ve ben seni elemek zorunda kalırım!"

"Tamam, tamam uyudum!"

*****

"Sağ taraftan geliyor: Ayda Mosharraf! Ve rakibi sol taraftan geliyor: Feriha İlhanlı!"

Büyük bir alkış geldi salondan. İlk önce Ayda, 'sex on fire' isimli parçayı söyledi. Bittiğinde güzel bir alkış geldi. Şimdi sıra Ferihada idi.

"Rastlarsa gözleriiiiiiiinn!!"

Büyük bir alkış.

"Yaşlı yavruuuuunaaaaaaa!! Suçunu bağışlaaaaaaa, sarıl boynuuuunaaaaa!! Biz bizee yaşarkeeeenn!! Geldik oyuuuunaaaaaaa, eller kadir kııııyyymeeeet biiilmiyor aaaaanneeeeeemm!!! Senin kadar kiimmmseeee sevmiyooooor aaaanneeeeeemm!!... Bir yââââr için seniiii terkedip gittiiiiimm! Vicdaanıma bir sooooor ne acı çektiiiiiim! Kendimi ben saaanaaaa emaaanet ettiiiiiiiiimmm eller kadir kıııyymet bilmiyor aaanneeeem, seniin kadar kimsee sevmiyor aaannemm, kendimi ben saaanaaa emanet ettiiiiiimm eller kadir kııymet bilmiyor aaanneeeem, senin kadar kimseee sevmiyooor aaannemm!!... Rastlarsa gözleriiiin yaşlı yavruuuunaaaa suçunuu bağışlaaaaa sarıl boynuuunaaaaaa, biz bize yaşarkeeeen geldik oyuuuunaaaaaa eller kadir kııııymet bilmiyor aaaaanneeem senin kadar kimseeee sevmiyooor aaanneeem!! Biz bizee yaşaarkeeeenn!! Geldik oyuuuuunaaaaa!! Eller kadiir kıııyymeeet!! Bilmiyor aaaannneeeeeemm senin kadar kimseeeeeeee!!! Sevmiyoooooooooorrrr aaaaaaanneeeeeeeeemmmm!!!..."

O ses SENSİN! (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin