O ses SENSİN! || 46. Bölüm || 'Bu kız kim?'

2.1K 37 2
                                    

•Emir'den•

"Sevgilim keşke beraber açıklasaydık ya, olmadı ama böyle."

Dedi güzelim, önden önden yürüyüp AVM'ye doğru ilerlerken.

"Ya güzelim şimdi Burcu birden sorunca, tutamadım kendimi.."

Yolda AVM'ye doğru giderken Feriha ile birden duraksadık. E malum, siz de kendinizle ilgili televizyonlarda bir haber görünce, sizde duraksardınız. Seslice okudum televizyonda ki başlığı.

"Yılın aşkını Emir Sarrafoğlu açıkladı!"

Ve birtane daha.

"Önce yalanladılar, sonra kabullendiler. Emir Sarrafoğlu ve Feriha İlhanlı'nın sürpriz aşkı sonunda ortaya çıktı!"

Ve tabikide birtane daha.

"Emir Sarrafoğlu, Feriha İlhanlı için neler dedi? Az sonra, show kulüp'te!"

"Iyy birde en çirkin fotoğrafımı almışlar. Ala ala bunu mu aldılar ya şuna bak ne kadar çirkin çıkmışım!"

"Sevgilim sen ona mı bakıyorsun ya? Kadınlar işte. Te Allam yaa!"

"Ne yapayım ya, orada 18 yaşındaydım ben, saçlarım up uzundu ve siyahımsıydı. Şimdi ise kumrallar.."

"Benim saçıma bak o fotoda, 3 numara saç traşı yaptırmıştım ozaman. Askere gidecektim, ona da gittim geldim, o zamanların fotosu."

Ve benim askerlik fotoğrafım çıktı ekrana.

"Bak, bu da benim askerlik halim. Askere gittiğimde 20 yaşındaydım.."

"Ne tatlıymışsın, ay yerim seni ya!"

"Hadi hadi gidelim de şu senin alışverişini yapalım artık."

"Emir, madem herkes biliyor artık. Elimi diyorum... Boş bırakmasan diyorum.. Nasıl olur acaba diyorum?"

"Getir kız elini buraya, artık cümle alem biliyor, sen benimsin ve benim kalacaksın."

Dedim elimi eline kenetleyerek. Seviyorum ben bu kızı ya.

"Seviyorum seni Sarrafoğlu."

"Bende seni İlhanlı!"

*****

"Aşkım Mavi'ye girelim hadi ne olur lütfen!"

"Ya önce şuradan bir Zara'ya girseydik? Men collection'a bakardım."

"Hayır önce Mavi Jean'e giriyoruz."

Dedi küçük cadi beni o mağazaya doğru sürükleyerek. El mahkum peşinden gidiyoruz. Sahi, Hande ve Koray ile burada buluşacaktık, neredeler ki?

Mavi'ye girer girmez Feriha hemen bir kaç tane pantalon ve bir kaç tane elbise alıp denemek için görevliye verdi, sonra kabin'e girdi. Bende bekliyorum işte böyle. İlk, üstünde bir elbise ile çıktı. Tabi benim gözler direkt bacaklara kaydı.

"Nasıl olmuş aşkım?"

"Hemen çıkartıyorsun bunu güzelim."

"Nedeeen? Güzel olmamış mı?"

"Sorun orda, çok güzel olmuş ve tabikide çok kısa. Çıkart hemen."

"Tamam, bunu alıyorum."

"Hayır, almıyorsun."

"Alıyorum beyefendi, bu elbiseyi ayırabilirsiniz."

"Peki efendim."

"Bir alda, ben o elbiseyi makasla kesmiyormuyum sen gör."

O ses SENSİN! (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin