"Ya bak düello çok güzeldi. Hakkatten ya Gökhan sen bunu nasıl harcadın?"
"Ya Emir şimdi şöyle, ben mecbur kaldım- abi boşver yaaa :D"
"Neyse ben zaten sana çok teşekkür edicektim, Hazal, Hazalcım, canıııım, hayatıııım!"
"Emir tüm kozları kaptı!"
"Karışma işime Ebru! Bak Hazal senin için yerlere yattım, bak!"
Dedi Emir ve yere yattı. Ardından büyüktende büyük bir alkış koptu.
"Yuh! Evet sayın seyirciler, o çok sevdiğiniz Emir Sarrafoğlu, şu an, bir yarışmacı uğruna yerlerde!"
Diye güldü Acun.
"Ee Emir, nasıl orası rahat mı?"
Diye sordu Hadise, alayla.
"Çok rahat, sende gelcenmi?"
Diye cevap verdi yakışıklıların kralı, Emir aynı şekilde.
"Yok canım sağol, istemez."
"Evet Hazal, artık bir karar vermen lazım. Jüri üyelerimizin 3'ü de senin için büton'a bastı."
"Ben.. Tamam, verdim kararımı. 'Yaparım bilirsin! Deliyim gözü kara deliyim, yakarım Romayı da yakarım ben-'"
"Allaaaaaaaaaaaaaaah hoppaaaaaaaaaa!!!"
"Hazal! Değmezmişsin be, senin için yerlere yattım ben! Ama değmezmişsin."
Dediğinde, stüdyo yine gülmeye başladı.
"Emir varya alemsin ha!"
Derken, Acun da gülüyordu.
*****
"Ben Büşra diyorum!"
"Ebru Büşra diyor! Alkışlarla uğurluyoruz Büşrayı! Göktuğ'u takımında isteyen, varmı arkadaşlar?"
Dediğinde Ebru haricinde diğer jüri üyeleri bastı bütona.
"Ebru iyiki eledin sen Göktuğ'u valla!"
"Nedenmiş o Gökhancım? Ben mecbur kaldığım için yani."
"Böyle bir ses şu an bize kaldı yani."
"Bak Göktuğ, kariyer yapmak için, ilişki durumun çok önemli. Sevgilin varmı?"
"Yok :)"
"Süper, süper. Biliyormusun?"
Diye sordu Hadise, yüzüğüyle oynarken, sonra devam etti.
"Benimde sevgilim yok. Yani, bende yalnızım."
Stüdyo: "Ooooooooooooooooo!!!!!"
Acun başladı söze.
"Ohohohoooo! Arkadaşlar, Hadise bu sezon kazanmayı aklına koymuş :D"
"Hahahahahaha :D ne dedin sen? Allah aşkına bir daha söyle? :D"
Diye güldü Emir.
"Bende yalnızım diyorum Göktuğcum, istersen beraber yürüyebiliriz bu yollarda. Hem Acun niye öyle diyorsun ki, ben daha gencim, belki bu sezon AŞK'ı bu yarışmada bulacağım? Daha fazla yalnız kalmadan Göktuğcum, beraber böyle.. Yani.. Şu an içimi bir bilsen! Yanıyorum yanıyorum!"
Stüdyo: "vooooeeeeeeeehhhhvvvv!!"
"Acun! Eşit şartlarda yarışmak istiyorum ya! Bayağı ben şimdi 'yanıyorum canım benim Göktuğ! Sende fena değilmişsin!' mi diyeceğim ben abi!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O ses SENSİN! (DÜZENLENİYOR)
Teen FictionHiç tanınmamışken, birden tüm Türkiyenin sizi sevmesi nasıl bir duygudur sizce? Ve, hayatınızda ki eğlence yerini hüzün'e bıraksa, ne yapardınız? • "Takımıma hoşgeldin güzellik!" Demişti bana o erkeksi ses tonu ile. "Hoşbulduk!" Dedim bende utangaçc...