•Emir'den.•
"N-neyse,"
Dedim elimi saçlarıma götürerek ve arkamı döndüm. Utanmıştım biraz. İlk defa. Sonra tekrar önüme döndüm ve konuştum.
"Hadi, dön Duygu hanım'ın yanına. Merak etmesin. Sil gözyaşlarını da. Birdaha da ağlama. Yakışmıyor çünkü."
"Söylemesi kolay tabi.. Tamam, deneyeceğim."
Dedi ve arkasına bakmadan uzaklaştı yanımdan.
*****
"Alo anne?"
"Efendim oğlum?"
"Anne ben hiç iyi değilim, sana çok ihtiyacım var!"
"Kötü birşey mi var oğlum?"
"Anne bana hiçbirşey sorma. Sadece sna ihtiyacım var, yanına gelip eskisi gibi kucağına yatmak istiyorum. Evde kimse varmı?"
"Yok, kimse yok oğlum. Gel, gel bekliyorum gel. Kıyamam ben sana oğlum.."
"Tamam anne, görüşürüz."
Dedim ve kapattım telefonu. Stüdyo'da benim işim bitmişti zaten. Anneme de çok ihtiyacım vardı. Doya doya ağlamaya ihtiyacım vardı benim. Annemin kollarında..
*****
"Geceleeer karanlık, kabuslaaar üzeriimdeee.. Yine dertlerimle beeen baaaş başayıııııım! Gözleriiin çağırmıyoor! Sözleriiiin avutmuyoor! Kadere küsmüş gönlüm yapayalnııızııım!! Söylee banaaa sensizliiiiiik neden bukadar zooor?! Günleriiim çekilmiyoooorr yaşamak çok zor! Senleee dolu günlerimiiii kalbime gööööömdüüm! İçimde kalan sevgiiiii seni düüşlüüyooooor!! Sensiz kaldım inaaaanki dünyaaaama gün doooğmuyooor! Günahım neydi tanrıımm, hasretin çekilmiyooorr!! Yüzünüüüü görmedeen acılarım tükenmiyooorr! Vurdun gittin insafsıız! Hiçmi için yaaanmıyoor! Sensiz kaldım inaaanki dünyaaama gün doğmuyooor! Günaaahım neydii tanrıım hasretin çekiişmiyoooor!! Yüzünüü görmeden acılarım tükenmiyoor. Vurdun gittin insafsıııız... Hiç miii için yaaaanmıyooooorr.."
O bu şarkıyı söylerken ben tam çıkıyordum ki kalakaldım. Bu şarkı tam bizim durumumuzu anlatıyordu. O yüzden seçmiştim. O kadar duygu yüklüydü ki, içimden o an herşeyi silip attım. Sadece onun billur sesini dinledim. Şarkı bitince Duygu hanım hayran hayran Feriha'ya bakmaya başladı ve şu sözleri söyledi.
"Ferihacım harikasın! Sen olmuşsun yani prova'ya falan ihtiyacın yok senin. Süpersin :)"
"Teşekkür ederim Duygu hocam çok sağolun."
Sesinde bir burukluk vardı yeşil gözlüm'ün. Neyse, ben gideyim en iyisi.
*****
"Suretime aldanııııp sakın yanılmaayııın yüzümün güldüğüne baaaakmayın! Aşktan canııı yanaaaanlardanım bendeeeee bu yüreği taştaan saaaanmayın! Sel olur gizliceeeee içiiimee içiiiimeeeee süzülür göööözyaaaaaşlarım. Kanar yaralarım kanaaaar tuzu baaastıkça anılaaaaar efkââr beniim ötekiiii aaaadım. Koooooor kooooooooorr!! Azgın yangııınlardaa can evim ciğerim yanıyoor! Zooooooor çooook zooooooooor! Ne çektiğimi bir ben bir Allaaaah biliyooooorr!! Koooooor kooooooooorr!! Azgın yangııınlardaa can evim ciğerim yanıyoor! Zooooooor çooook zooooooooor! Ne çektiğimi bir ben bir Allaaaah biliyooooorr!! Ben kendimi bildiiiim bileli hissetmediiiiim ayrılık acısınıııın böylesiiniiiii! Yemeden iiiçmeden kesiiiiildiiiim ağla aaaağla tükendim hasretin bitiiiiiiiirdii beeeeeniiiiii!! Ben kendimi bildiiiim bileli hissetmediiiiim ayrılık acısınıııın böylesiiniiiii! Yemeden iiiçmeden kesiiiiildiiiim ağla aaaağla tükendim hasretin bitiiiiiiiirdii beeeeeniiiiii!! Zoooooooooorrr!!!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O ses SENSİN! (DÜZENLENİYOR)
Teen FictionHiç tanınmamışken, birden tüm Türkiyenin sizi sevmesi nasıl bir duygudur sizce? Ve, hayatınızda ki eğlence yerini hüzün'e bıraksa, ne yapardınız? • "Takımıma hoşgeldin güzellik!" Demişti bana o erkeksi ses tonu ile. "Hoşbulduk!" Dedim bende utangaçc...