O ses SENSİN! || 19. Bölüm || 'Sen bu Feriha'ya aşık olmuşsun!'

2.5K 46 5
                                    

"Alo? Efendim anne? Hmhm evet, Hasselt bitti şimdi Amsterdam'a geçeceğiz. Anne çocuk muyum ben ya? Yiyorum anneee... Ver sen babamı ver!.. Alo baba? Ne yapıyorsunuz?... Bende iyiyim, konser yeni bitti, uzak değilmiş zaten arabayla Amsterdam'a gideceğiz... İyiydi iyiydi, kızlar rahat bırakmıyor biliyorsun. Ne diyeceğim, siz de gelin?... Baba tatil yapmış olursunuz işte!... Ben ayarlarım biletinizi, hem siz hiç bir konserime gelmediniz. Bu bir başlangıç olur?... Tamam ozaman, ben hallediyorum. İsterse Esra da gelsin?... İyi tamam ona da alıyorum, şimdi yalnız kalmasın orada, meydanı boş bulur. ...EyvAllah baba. Bi isteğin varmı? ...Yok canım ne isteyeceğim, kazasız belasız gelin yeter. ... Yarın sabah görüşürüz ozaman, hadi eyvAllah!"

*****

"Merhabalar Amsterdaaaaaamm!!!!!"

Woooeeeeeeeeehhhhwwwww!!!!"

"Keyifler nasıl?"

"Süpeeeeeeeeerrrrrrrr!!!!!"

"İyi, böyle devam. Enerji patlaması yaşayacağız bu gece. Dur size şöyle bir bakayım..."

Dedi Emir, salonda göz gezdirerek. Sonra devam etti.

"Hay maşAllah ya! Harikasınız! Neyse, öyle bir planlarım varkiii.. Ne siz sorun ne de ben söyleyeyim. Yalnız, bu akşam biraz terbiyeli olun lütfen, annem babam var burada ona göre! Ayıp olmasın şimdi!"

Deyince seyirci gülmeye başladı.

"Dün Hasselt'daydım. Valla onların enerjisini görün! Ben hiç bir şarkı söylemedim, hep onlar söylediler. Siz onlardan iyi olamazsınız."

"Oluruuuuuuzz!!!!"

"İnanmam, olamazsınız! Bu sesle mi? Ben bu sesle bırak şarkı söylemeyi, tırnağımı bile kıpırdatmam! Uyuyormusun Amsterdam?!!!!"

"Hayıııııırrrrr!!!!!!!"

"Uyuyormusun Amsterdaaaaamm!!!!!!!!"

"Haaaayıııııııııırrrrr!!!!!!"

"Son kez soruyorum uyuyormusun AMSTERDAAAAAAMM!!!!!!"

"HAAYIIIIIIIIRRRRRRRRR!!!"

"İşte bu ya, benim duymak istediğim bu!! Arkada, kuliste sizi bir sürpriz bekliyor!! Ama ne sürpriz ya!! Püfff. Söyleyeyim mi?"

"Söyleeeeeee!!!!!"

"Yok ya neyse boşver, söylemeyeceğim!!!!"

"Söyleeeeeeeeeee!!!!!!"

"Haaayııııııııır!!!"

"Söyle söyle söyle söyle söyle söyle söyle söyle!!"

"Hadi tamam söylüyorum! Arkada varya?"

"Eeeeeeeeee?!!!!!!!"

"Kim var biliyormusunuz?!!!!!!!"

"Kiiiiiiiimmmmmmm??!!!!!!!"

"Hadise var!!!!!!!!"

Seyirci var gücüyle alkışlayıp, bağırmaya başladı.

"Ben gördüm, hemde yakından!"

"Şimdi gülmeye başladı herkes.

"Hadi bakalım Amsterdam, ilk şarkımız. Çal çalgıcı!! Artık ne çıkarsa, bahtımıza!!"

Birden 'Muhabbet bağı' çıkınca Emir de şaşırdı ama bozmadı kendini ve söylemeye başladı. Sesi bu şarkıya çok yakışıyordu.

Emir: "Muhabbet bağına girdim bu gece!!!!!! Açılmış gülleri derdim bu gece!!!!! Vuslatın çağına erdim bu gece!!!!!! Muhabbet doyulmaz bir pınar imiş!!!!!!! Ararım.. Ararım.. Ararım seni her yerde!!!!!!!! Sorarım ıssız gecelerde sevgilim nerde!!!! Ararım.. Ararım... Ararım seni her yerde!!!!!! Sorarım ıssız gecelerde sevgilim nerde!!!
Açıldı bahtımın gonca gülleri!!!! Gönül bağında öter bülbülleri!!!!! Aşkıma sarayım hep gönülleri!!!!!
Muhabbet doyulmaz bir pınar imiş!!!!!!! Ararım.. Ararım.. Ararım.. Seni her yerde!!!!!! Sorarım ıssız gecelerde sevgilim nerde!!!!! Sizde!!!

O ses SENSİN! (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin