O ses SENSİN! || 25. Bölüm || Halı saha maçı

2.5K 41 4
                                    

"Ferihaaaaa! Feriha nerdesin yine?!"

"Tuvaletteyim tuvalette! Azıcık saygı ya!"

"Tamam çabuk çık benimde girmem lazım!"

"Ufff tuvalette de rahat yok! Tamam deneyeceğim!"

*****

"Aa, Koraydan mesaj var."

"Aaaah! Dünyada bir ilk. Koray Hande'ye mesaj attı! Hande gerizekalı mısın sen ya! Çocukla hergün mesajlaşıyorsun, birde bunu sesli bir şekilde dile getirerek beni deli ediyorsun! Tamam sap'ız da yani, biraz saygı be!"

"Ne be! Sabah sabah başımın etini yedin! Sadece bizi şeye davet ediyor."

"Neye?"

"Halı saha maçına."

"İzlemek için mi?"

"Hee Feriha izlemek için! Allahın yaRabbim beni ne ile sınıyorsun?! Oynamak için gerizekalı!"

"Gerçektenmi?😍"

"Evet gerçekten. Ama ben oynamam baştan söyleyeyim."

"Ya Hande mızıkcılık yapma işte! Eğleneceğiz! Emir de olacak mı bir sor bakalım, ama benim sorduğumu çaktırma."

"Koray varsa Emir de kesin vardır yani bundan şüphen olmasın! Ha birde, istediğiniz bir kaç kişiyi çağırabilirsiniz diye yazıyor."

"Tamam ozaman, Berat ve Didem de geliyor. Helin de gelsin?"

"Olur gelsin."

"Hadi at sen mesajı!"

"Tamam ya, atıyorum!"

*****

"Geliyorlar kardeşim."

"Vallaha mı?"

"Hem vallaha hem billaha."

"Tamam ozaman, ben arkadaşları ayarlıyorum. Yarın'a halı saha'ya reservasyon yaptırıyorum? Sor bi kızlara."

"Sordum."

"Formaları varmı onu da sor."

"Tamam."

"Benim Beşiktaş ismime özel forma nerede?"

"Ne bileyim en son bıraktığın yerdedir. Ha bu arada, Ferihanın forma takımı varmış ama Handenin yokmuş. Yarında uygunmuş. Birde, Ferihanın kardeşi, Handenin kardeşi ve bir tane de kız arkadaşları gelecekmiş problem değilse."

"Ne problem olacak oğlum. Hande yarına kendine forma ayarlasın bak."

"Tamam, söylüyorum."

"Ben Burakları ayarliyayım."

"Ferihanın yedek forması varmış, onu alacakmış."

"Tamam!"

*****

Herkes halı saha'ya geldiğinde, bayağı kalabalık olduklarını farketti Emir. Ama olsun, kalabalık herzaman iyidir. Anne ile babasını da çağırmıştı. Babasına çok ısrar etmişti sende oyna diye ama, Ünal bey ve Aysun hanım bu işe pek sıcak bakmadılar. O yüzden seyirci olmayı seçtiler. Didem konuştu.

"İnanamıyorum. Resmen Emir Sarrafoğlu ile halı saha maçı yapıyoruz ya!"

"Kızım sus duyacak şimdi!"

"Tamam be! Demedik bişey!"

"Abi hepiniz hoşgeldiniz, beni kırmadınız, geldiniz. Korayla çok teşekkür ederiz. Hadi Koray takımları yapalım. İlk sen seç."

O ses SENSİN! (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin