O ses SENSİN! || 59. Bölüm || Kafa dağıtmaca ile yolculuk Londra'ya!

1.7K 36 0
                                    

•Emir'den•

"Hadise yandın vallahi! Olum Oktay bu ne ya! Yıktın geçtin valla! İnsan bir der, bu insanlar'ın kulağı bu kadar iyi bir sesi kaldıramaz der! Çok güzeldi kardeşim, Muhsin.. Muhsin Muhsin Muhsin. Aynı yorumlar senin için de geçerli. Kusursuz okudunuz gençler. Hani böyle derler ya, çakı gibi okudunuz. Hatasızdı. Tebrik ederim. Kim giderse üzüleceğim kim kalırsa sevineceğim yani, o durumdayım."

"Evet, teşekkür ederiz Emir yorumun için. Gökhan, sen neler söyleyeceksin?"

"Valla Acun yani.. Ya bak ne diyeceğimi unuttum işte!"

"Gökhan sen iyi misin? :D"

"Abi burası çok sıcak yaa, şu T-şört'i çıkarayım ben en iyisi."

Dedi Gökhan ve T-şört'ünü çıkardı. Abi adamda ki rahatlığa bakın ya :D salon gülüyor tabi.

"Gökhancığım çay kahve de ikram edelim mi canım?"

Diye sordu Ebru.

"Valla olur Ebru be!"

"Neyse Gökhan'ın başına sıcak geçmiş herhalde.. Onu rahat bırakalım biz. Yaslan abi arkana, yaslan yaslan :D"

Dedi Acun. Sonra sözü Ebru'ya verdi.

"Muhsin ve Oktaaay... Valla Emir'e katılıyorum. Kusursuz du. Hadise iyiki sen karar vermiyorsun.. Ben olsam veremezdim karar filan.. Çok iyiydiniz, tebrikler."

"Evet sayın seyirciler. Oylama için son 10 dakika.. Kimi destekliyorsanız, o kişinin ismini yazıp 1840'a mesaj gönderip kalmasını istediğiniz kişiyi destekleyebilirsiniz."

*****

Oylama bittiğinde 58% ile Oktay kazanmıştı. Bu, bugün'lük son iki yarışmacıydı. Yayın bitince bende doğru eve yol aldım.

*****

"Lan göt evdemisin!"

"Sensin lan göt, bok herif!"

"Bana bak Hande'ye bütün kirli çamaşırlarını dökerim ona göre!"

"Ne diyecen lan Allah aşkına he ne söyliyecen?"

"Meselaa.. Hala kalpli don giydiğini, pis yedili seyrettiğini, uyurken horladığını söyleyebilirim mesela?"

"Ulan varya amına koduğumun çocuğu sen onları söylersen bende Feriha'ya söylerim her şeyi!"

"Sen ne söyleyeceksin Allasen?"

"Eeeehmm.. Evin içinde yalın ayak gezdiğini!"

"Bunda kötü olan ne var yaa, sende yalın ayak geziyorsun!"

"Haa.. Doğru doğru, haklısın.."

"Allahın salağı!"

Dedim kafasına bir tane indirerek. Bu adam da olmasa hiç güleceğimiz yok valla :D

"Ne vuruyon lan bu-"

"Biliyoz lan kuş beyinli o kafa sana daha lazım biliyoz! Her defasında aynısını viyaklama! Sana lazım olsa ne yazar o kafanın içinde beyin yok ki!"

"Ne biliyon lan! Allah Allah! O beyin olmasa ben nasıl herşeyi düşüncem?"

"Zaten düşünmüyon olum, ben düşünüyorum her şeyi. O yüzden senin beyin olmasa da olur!"

"O da doğru ya.. Lan Emir kaç kere söylicem bana öyle uzun cümleler kurma, bi bok anladığım yok zaten yaa!"

"Allah'ın gerizekalısı işte ne olacak!"

O ses SENSİN! (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin