O ses SENSİN! || 52. Bölüm || Buzlar eriyor.

2K 38 5
                                    

•Emir'den•

"Ne planıymış bu bakalım?"

"Sanane?"

"Yo söyle bilmek istiyorum, ne planıymış bu, merak ettim."

"Hayır yani benim planlarımdan sanane?"

Banane öyle mi Feriha hanım? Banane yani? Gerçi doğru söylüyor, biz ayrılalı 1-2 gün oluyor. Onun planlarından banane ki?

"Merak edemezmiyim? Söyle ne planıymış bu?"

Koray'ın sesini duydum.

"Eyvaah, bunlar yine kapışmasınlar?"

Handeye söylüyordu bunu.

"Söylemeyeceğim. İnat değilmi."

"Hande, Koray, siz bize gidin, orda oturursunuz."

"Ama abi-"

"Hadi dedim Koray!"

Dedim onları kapıya doğru iterek. Sabrımın sonuna varmıştım sonunda. Onları postaladıktan sonra, kapıyı kilitledim, anahtarı da aldım elime.

"Napıyorsun sen? Aç kapıyı!"

Onun laflarını iade ettim kendisine;

"Açmayacağım. İnat değilmi."

Dedim. Hadi bakalım, el mi yaman Emir mi yaman göreceksin sen. Daha 2 gün olmadı ama ben çıldıracak vaziyete geldim resmen!

"İnatsa inat banane, burası benim evim zaten."

"Kirasını kim ödüyor acaba?"

Dedim imalı bir sesle.

"Ödemeseymişsin abi ya! Ben mi dedim git şu evi tutta, kirasını öde diye?"

"İyilikte yaramıyor abi."

"Yaramıyor efendim!"

"Feriha ne yapmaya çalışıyorsun sen?"

"Hiç birşey yapmaya çalışmıyorum, sadece sana, sensiz de mutlu olabileceğimi göstermeye çalışıyorum. Bu kadar."

"Çalışma. İstemiyorum senin bensiz başkalarıyla mutlu olmanı. Sana benden başkası yasak çünkü. Bunu da böyle bilmiş ol."

"Allah Allah! Bana niye senden başkası yasakmış?"

"Çünkü sen, seni benden daha çok seven birini asla ama asla bulamazsın. Senin dudaklarına değecek başka dudakları silerim ben bu dünyadan anlıyormusun? Bencillikse bencillik. Ama bu böyle."

"Ben senin her koşulda yanında olurdum Emir. İster parasız olsaydın, ister hırsız olsaydın, ister de hayırsız alkolik bir kumarbaz olsaydın. Ama bana sadece senin güvenin lazımdı. O da saçma sapan bir olay yüzünden kaybolunca, özür dilerim ama ben bana güvenmeyen birinin yanında asla duramam."

"Ya kızım anlamıyorsun herhalde, ben sana dağlar kadar güveniyorum, sana güvenim sonsuz! Sadece o it'e güvenmiyorum o kadar!"

"Herşey olup bittikten sonra bana bunları boşuna anlatma Emir. Şimdi de çek git evimden."

"Gitmeyeceğim. Bu iş çözülene kadar gitmiyorum!"

"Al işte, dejavu."

"Gitmiyorum, bukadar net."

"Emir, lütfen, sana yalvarıyorum, bana artık bulaşma! Bırak beni kendi yoluma!"

"Denedim Feriha, seni bırakmayı çok denedim. Ama olmuyor, yapamıyorum. Seni bırakamıyorum işte! Olmuyor, Allah kahretsin ki olmuyor!!"

O ses SENSİN! (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin