"Aşkım, kahvaltını hazırladım, benim işim var, çıkıyorum! Hadi millet uyanın sizde! Koray! Hande!"
"Ne işiymiş bu?"
"Okulda bir sınava gireceğim hemen. Sonra da Sanem hanımla buluşacağım."
"Sanem hanım?"
"A-annem.."
"Anladım, sen bana o mevzuyu anlatacaktın daha?"
"Sonra anlatsam? Şimdi sınava gireceğim, morel'imi bozmak istemiyorum."
"Peki madem. Ama anlatacaksın!"
"Tamam :)"
"Söz?"
"Söz :)"
"Hani benim öpücüğüm? Belki iyileşirim ha?"
"Deli :) gel bakalım buraya."
Dedi Feriha ve sevgilisinin yanına gitti, onu yanağından öptü.
"Ama ben orta sahadan istiyordum?"
"Şimdilik taçtan yeter birtanem, akşama bakarız orta saha mümkünmü değilmi. Malum bende hasta olmak istemiyorum!"
"İyileşince alırım ama öpücüğümü orta sahadan?"
"Alırsın alırsın. :D Hadi ben gidiyorum. Handee! Koraaaaay! Kahvaltınızı hazırladım hadi kalkın!!"
"Sen çık, ben onları nasıl uyandıracağımı biliyorum😏"
"İyi madem, hadi görüşürüz!"
"Bol şans sevgilim!"
"İhtiyacım olacak!"
*****
Emir hasta yatağından kalktı ve erinmeden mutfağa gidip eline bir tencere, diğer eline ise kepçe aldı.
"Ben size yapacağı bilirim!"
Dedi kendi kendine ve Hande ve Korayın yanına gitti. Sonra başladı kepçeyi tencereye vurmaya. Bağırıyordu da bir yandan.
"Uyanııın uyanıın sevgilim sizin için kahvaltı hazırlamış ayılar uyanııın!!"
"Bismillah Hande başını koru deprem oluyor, yatağın altına!"
"Noluyor ya sabah sabah!"
Dedi Hande de yastığı kafasının üstüne alarak. Koray ise çoktan yatağın altına girmişti.
"Lan ayılar uyanınsana! Benim sevgilim erinmeden kalkmış sizin için kahvaltı hazırlamış! Sonra da sınava gitmiş! Ben bile uyandım lan! Koray çık yatağın altından!"
"Kanka napıyon sabah sabah ya! Delinin zoruna bak!"
"Ayı gibi uyuma! Hasta hasta ben bile kalktım sizi uyandırıyorum."
Emir Handenin başına geldi, yastığı yavaşça Handenin kafasından kaldırdı ve birden bağırdı.
"HANDE!!!!!! Uyaaaaann!!!!!"
"AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH!!!!!!!!!"
"Ay korktu yaa! Kanka ne yapıyorsun kız korktu! Kıyamam yaa."
"Emir seni gebertirim! Ne yapıyorsun uyuyoruz şurda!"
"Uyan diye kızım! Aha terliği aldı! Hande, kızım akıllı ol aklını alırım! Elimde kepçe var!"
"Onu beni korkutarak uyandırmadan düşünecektin Emir bey! Özür dilerim, uyuyan devi uyandırdım."
"Feriha gitmişti değilmi?"
"Maalesef kanka, yenge gitmiş."
"Gel buraya! Emir gel buraya kaçma gel buraya!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O ses SENSİN! (DÜZENLENİYOR)
Novela JuvenilHiç tanınmamışken, birden tüm Türkiyenin sizi sevmesi nasıl bir duygudur sizce? Ve, hayatınızda ki eğlence yerini hüzün'e bıraksa, ne yapardınız? • "Takımıma hoşgeldin güzellik!" Demişti bana o erkeksi ses tonu ile. "Hoşbulduk!" Dedim bende utangaçc...