O ses SENSİN! || 61. Bölüm - YENİ SEZON AÇILIŞI. (Kalp kırılması..)

1.5K 25 12
                                    

•Emir'den•

•1 HAFTA SONRA•

"Alo, Feriha?"

"Emir, konuşmamız lazım. Hemen!"

Dedi sakin bir şekilde.

"Ne oldu birşey mi var?"

"Evet var, önemli."

"Seni dinliyorum?"

"Telefonda olmaz, tenha bir yere gidelim."

"T-tamam, sen in arabanın yanına, bende anahtarları alıp geliyorum."

"Tamam. Hadi."

Dedi ve telefonu kapattı Feriha.

Yüzüme. Bu kızda bir tuhaflık var. Arabada ki konuşmamızdan sonra da bana uzak davranıyor. Ailesi tarafından baskı altında desem.. Bilmiyorum ki. Neyse, gidelim önemli olan şeyi konuşalım bakalım.

*****

"Seni dinliyorum."

Tenha bir yere gidelim demişti. Sahil'in en sakin ve en sessiz yerine getirdim onu. Kimse yok burada, in cin top oynuyor yani. Burada rahatça konuşabiliriz.

"Emir.. Bunu nasıl diyeceğimi bilmiyoru-"

"Sadet'e gel Feriha!"

"Tamam. Annem bana bi seçim yapmamı istedi. Çok saçma biliyorum ama, 'ya o, yada biz' dedi.."

"Ne? Feriha ciddimisin sen yoksa şaka mı? Şakaysa hiç komik değil ona göre!"

"Şaka değil Emir! Şaka yapar gibi bir halim mi var?"

Gerçekten şaka yapar gibi bir hali yoktu. Arabadan indim.

"Emir! Emir dur!"

Dedi o da peşimden inerek.

"Feriha sen ne dediğini kavrayabiliyormusun ya!!"

Dedim bağırarak.

"Emir, belkide bizimkisi gerçekten lüzumsuz bir savaştır ha? B-boşuna çabalıyoruzdur belki.."

Ne diyor bu kız ya?!

"Ne diyorsun sen Feriha?! Ben seninle herşeye mücadele etmeye hazırken sen pes ediyorsun!! Neden Feriha neden!! Bana bunu açıkla niye yapıyorsun bunu!!"

Ben bağırırken, gözümden bir damla yaş düşmeyi ihmal etmiyordu.

"Duydun işte.. Ben iki arada bir derede kalamam. Lüzumsuz bir şey için savaşamam. O kadar gücüm yok."

"Ne?! N-ne dedin sen?! Doğru duydum değilmi?!"

"Maalesef.."

Dedi ağlamaklı bir ses tonu ile.

"Feriha ben senin elinden tutarım, o gücü sana veririm ama beni böyle yarı yolda bırakamazsın sen!! Ya ben sana evlenme teklif ettim be!! Evlenme teklif ettim ben sana!! Evlenecektik biz!!"

"Haklısın. Haklısın ama-"

"Feriha haklı olmam benim ne işime yarıyor şimdi ha!!"

"Daha fazla acı çekmeden bitirelim bu ilişkiyi Emir. Bir gün ağlarız iki gün ağlarız. Zamanla geçer gerçekten. Ama ben annesizliğe bir ömür dayanmışım, tam aramız düzelmişken, annemi bulmuşken onu tekrar kaybedemem.. Bunu göze alamam. Ne olur anla beni!"

Dedi onun da gözyaşları yanaklarından çenesine doğru inerken.

"Anlamıyorum Feriha!! Anlamak ta istemiyorum!!"

O ses SENSİN! (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin