O ses SENSİN! || 6. Bölüm

3.6K 76 3
                                    

FLASHBACK

"Buyrun kime bakmıştınız?"

"Emir Sarrafoğlu. Evde mi acaba?"

"Buradayım! Koray çekil bakalım. Buyrun ne istemiştiniz?"

"Size bir teklifle geldim efendim."

Teklif?

"Ne teklifiymiş bu?"

"Bir film teklifi efendim."

"Film teklifi? Buraya kadar zahmet etmeseydiniz ya, arasaydınız keşke."

Sinirlendi genç şarkıcı. Böyle her teklifi olan kapısına mı gelecekti?

"Neyse. Kusura bakmayın. Rol neydi?"

"Yok efendim ne kusuru haklısınız. Başrol beyefendi. Düşünürseniz buyrun yapım şirketimizin kartı."

"Ama bu benim işim değil. Ben sadece şarkıcı'yım. Ve böylede kalmak istiyorum. Ama eğer ileriki zamanda hayatıma böylesine bir değişiklik katmak istersem, ilk siz bilmiş olacaksınız bunu, emin olabilirsiniz."

"Peki Emir bey. Rahatsız ettiğim için tekrar özür dilerim. Bundan sonra mutlaka telefonla ileteceğim tekliflerimizi. İyi günler dilerim ozaman."

"İyi günler!"

"İyi günleeeer!"

Diye seslendi Koray arka taraftan.

FLASHBACK SON

"İşte böyle Gökhan.. Filmler için bile peşimi bırakmıyorlar naparsın.."

"Abi sen varya. Kıskandırmasana abi ya! Tamam yakışıklısın, karizmatiksin, sesin de güzel. Ama bunu yapma ya.."

"Estağfurullah abi!"

*****

"Erkam Aydar, 23 yaşındayım. 1990 İstanbul doğumluyum. Aslen Bingöl'lüyüm. Bahçeşehir ünivertesi sinema televizyon öğrencisi'yim. Bu yarışmaya tesadüf eseri katıldım. Yani şöyle ki, geziyorduk öyle sokakta arkadaşlarla. Aralarından bir tanesi bana şöyle dedi iyi hatırlıyorum. 'O ses Türkiyeye katılmassan bir daha konuşmam seninle.' Gerçekten bunu dedi. Bende dedim biraz düşüneyim. Düşündüm taşındım, birazda kaşındım ayıptır söylemesi. Ve sonuç olarak, buradayım :)"

*****

"Hala hislerimdesin. Hala özlemimdesin. Sen acı, sen tatlı günlerimdesin... Unutmak kolay olsa, çoktan unuturdum. Boşvermek kolay olsa, kendimi avuturdum. Faydalar, faydasız. İmkanlar, imkansız. Uzayan gecelerde saatler, zamansız.
Ah ne yapsam, ne yapsam da kurtulabilsem. Ne yapsam gönlümü avutabilsem. Kendimi unuttum. Unutuldum da. Bir seni benim gibi unutabilsem. Hiç olmazsa yılda bir gün kavuşabilsem..."
( http://m.youtube.com/watch?v=RoQX0gXVRUQ )

O ses SENSİN! (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin