O ses SENSİN! || 21. Bölüm || 'Merdivenlerden inerken bayılmış!'

2.5K 42 3
                                    

"Hande zorlama, yemeyeceğim!"

"Feriha yiyeceksin! Zaten doğru dürüst bişeyler yemiyorsun kaç zamandır! Gözümün önünde süzülüverdin!"

"Abartma Hande! Hem iştahım yok benim."

"Pofuduğum ne olur, benim hatrım için. Hadi lütfen bitir o tabağı!"

"Off Handee!!"

"Biliyordum, sen benim hatırımı kıramazdın ki!"

"Seni çok sevdiğim için olabilir mi acaba? ;)"

*****

"Ee kanka, ben yokken ne yaptın?"

"Hiç be şampiyon, hiç birşey yapmadım. Oturdum pis yedili seyrettim."

"Allahım hala vazgeçemedin şu diziden değilmi?"

"Geçemedim ne var?"

"Off tamam seninle ağız dalaşına girmeyeceğim. Yeni geldik şurda, insan bir yorgunluk kahvesi yapar. Aa ama unuttum, sen maymundun değilmi? :D"

"Deget be şurdan! Şerefsiz :D"

"Hadi hadi, yorgunum, yatalım."

"İyi hadi."

*****

•GECE•

"Handeee! H-Hande yanıyoruuum!"

Diyerek yavaş yavaş iniyordu merdivenden Feriha. Başı acayip dönüyordu ve çokça ateşi vardı. Kendini hiç iyi hissetmiyordu.

"Hande yetiiiiş! Başım dönüyor Hande!"

Derken, Feriha dengesini kaybedip, yarıya kadar inebilmiş olduğu merdivenden bayılıp düştü. Hande bu gürültüyü duyunca, uykusundan sıçradı ve hemen merdivene koşup lambayı yaktı. Gördüğü manzara onu çok korkutmuştu.

"F-Feriha!! Feriha!!! Uyan güzelim, ne oldu sana!!!!"

Önce kafasına baktı Ferihanın, kanıyormu diye. Neyse ki hiçbir şey yoktu kafasında. Sonra ise ateşler içinde yanan Ferihayı orada bırakıp, telefona koştu. Elleri titrerken tekrar Ferihanın yanına geldi ve titrek bir hareketle Koray'ı aramaya koyuldu. Saat gecenin 4.00'ü idi.

*****

"Kim lan bu bu saatte! Koray açsana telefonu!"

"Hııımm. Ne diyoon.."

Dedi Koray uykusunun arasında.

"Telefon diyorum, çalıyor."

"Haa, tamam bakıyorum. Alo?.. Ne?... Ne diyorsun Hande anlamadım birdaha söyle.."

Dediğinde Emir ayağa fırlamıştı bile.

"N-ne?!... Eehm tamam korkma sen, biz hemen geliyoruz. Ağlama tamam geliyoruz biz!... Sakin ol tamam mı?... Şimdi çıkıyoruz!.. Hadi görüşürüz! Abicim kalk hadi giyin gidiyoruz!"

"Ne oldu Koray?!.. Oğlum söylesene!!"

"Abi Feriha merdivenden inerken bayılmış. Ateşi de varmış. Baygın baygın yatıyormuş Hande de korkmuş. Hadi kalk hastaneye yetiştirmemiz lazım kızı!"

Koray bu sözleri söyleyince Emir ışık hızıyla kalktı, altına bir eşofman çekti, bir t-şört geçirdi üstüne, ceketini giyindi, arabasının anahtarlarını ve cüzdanını da alıp Koray'a seslendi.

"Abi benim arabayı alıyoruz, hadi çabuk ol çabuk!!"

*****

"Hande biz geldik aç kapıyı!!"

O ses SENSİN! (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin