"Ne yaptınız ne yaptınız?!"
"Aşkım valla kötü niyetimiz yoktu, gözümüzün önünde olun diye şey yaptık biz yani.."
"Ha bize sormadan? Emir sen bilmiyorsun ama ben emrivakilerden hoşlanmam, Handeye sor!"
"Gerçekten hoşlanmaz!"
"Ama sevgilim, sende hoşlanmazmısın bak kapıdan çıkıyorsun ve bakıyorsun ki aa sevgilinin kapısı karşıda! Hem sende beni rahatça kontrol edebilirsin?"
"Emir bana, bize sormadan yapmayacaktınız. Oranın kirası kaçtır Allah bilir."
"Yenge, biz birşey daha yaptık."
"Koray kirayı ödedik deme sakın bak valla çıldırırım!"
"Valla yaptık bile yenge, hemde 6 ay peşin verdik."
"Ne?!!! Allahım sabır ver! Sen sabırlar ver bana yüce Allahım! Bana sormadan birde kiramızı ödediniz öylemi? Biz bunu nasıl kabul ederiz Emir?"
"Aşkım parayı sorun etme gerçekten, ben hallederim herşeyinizi!"
"Emir olmaz öyle ama! Benim içime sinmez, sanki bize sadaka verir gibi kiramızı ödemene dayanamam."
"Öyle düşünme! Sakın öyle düşünme birtanem! Size yardım felan etmek istemiyorum ben, sadece gözümün önünde ol, birşey olduğunda hemen yetişebileyim diye yaptım. Ateşlendiğinde, bayılıp düştüğünde nekadar telaşlandım bilemezsin, neredeyse kaza yapıyordum."
"Yapıyordu valla yenge, ehliyeti de almamıştı daha."
"Oyüzden, birşey olduğunda, kapıdan çıkınca sizin karşıda oturacak olmanız beni rahatlatıyor. Lütfen karşı çıkma. Kirayı da hiç düşünme. Onu ben halledeceğim."
"Emir olmaz-"
"İtiraz istemiyorum birtanem!"
"İyi madem, nezaman taşınıyoruz? Yılmaz amcaya haber verelim de evi kiraya koysun."
"En kısa zamanda eşyalarınız gelir."
*****
"Aa Buğracım! Ne zamandan beri görüşmüyoruz. Hayırdır aramazdın sen beni?... Evet, birebirleri de geçtim... Çok sağol canım... İyiyim, sen nasılsın?... Bir sevgilim?... Bu seni ilgilendiriyor mu acaba?... Senin sevgilin yoktu diye biliyorum ben?... Ha yani hala sap sap dolaşıyorsun?... Tamam tamam gülmüyorum :D.. Neyse Buğracım, ben derse döneyim, finaller yaklaşıyor... Görüşmek dileğimleee!..."
Genç kız kapattı telefonu.
"Gıcık! Sanane lan benim sevgilimden! Birde pişkin pişkin soruyor. Sen kendine bak be! Benim aslan gibi sevgilim var birkere!"
Kendi kendine konuşuyordu Feriha. Emir de telefon konuşmasına kulak misafiri olmuş olacak ki, yanına geldi.
"Feriha kimdi o?"
"Buğra canım."
"Buğra?"
"Evet."
"Kimmiş bakalım bu Buğra?"
"Lisede bana takık bir gıcıktan fazlası değil."
"Sana takık? Sen ver bakayım o Buğranın numarasını! Ver ver, ben ona göstereyim takık olmayı! Kimin sevgilisine takık oluyor lan o!"
"Emir abartma, lise dönemimden bahsediyoruz. Kaç senedir de görmüyorum!"
"Görmüyorsun ama, çocuk senden vazgeçememiş anlaşılan. Arayabiliyorsa.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O ses SENSİN! (DÜZENLENİYOR)
Teen FictionHiç tanınmamışken, birden tüm Türkiyenin sizi sevmesi nasıl bir duygudur sizce? Ve, hayatınızda ki eğlence yerini hüzün'e bıraksa, ne yapardınız? • "Takımıma hoşgeldin güzellik!" Demişti bana o erkeksi ses tonu ile. "Hoşbulduk!" Dedim bende utangaçc...