'NurProductions' gururla sunar! :D neyse, bu da benden tatlı okuyuculara yatmadan - Belçikadanım, yarın okula gitmem gerek ne yazık ki, bizim burda yarı yıl tatili 3 hafta oldu biteli:( - minik bir hediye. Keyifli okumalar canlarım! Voteları unutmayalım lütfen, emeğin karşılığı olarak düşünün. Sizleri seviyorum!
*****
~O ses SENSİN!~
10. Bölüm
"Hande eminmisin? İstersen bende konuşabilirim Korayla?"
Genç kız arkadaşına, kardeşine destek olmak istemişti ve bundan daha doğal bişey de yoktu onun gözünde. Ama Hande bunu tek başına başarması gerektiğine inanıyordu.
"Hayır Feriha, eminim ama.. Offf bilmiyorum. O günleri hatırlamak iyi gelmiyor bana.. Ne yapacağım ben ya.."
Emin değildi yine de kendinden. O günler aklına geldikçe sanki tekrar tekrar yaşıyormuş gibi daha da kötü hissediyordu kendini.
"Biliyorum pofuduğum, biliyorum. Ama şöyle düşün. Yaşandı bitti, seni de beni de ezdi geçti ama, geçti bak? En karanlık geceni düşün demiş ünlü bir düşünür. Sabah olmamış mıydı? Yine olur, dert etme diye de eklemiş. Biz o sabahı uyumadan birlikte ettik. Her zaman yanındayım bunu unutma olur mu?"
Feriha öyle güzel konuşmuştu ki Hande bişey söylemeye dayanamadan arkadaşının boynuna atladı. Gözünde ki yaşlar umrunda değildi.
"İyi ki varsın. İyi ki!"
"Sende aşkım, sende."
*****
"Seni istiyorum!"
Öyle kendinden emin bir şekilde söylemişti ki bunu Hadise, Emir ve diğerleri gülmeden edemedi.
"Hadise sakin ol, yarışmacının bir yere kaçtığı yok, burda."
Kahkahaları içinde söylemişti bunu Acun. Çünkü Hadise şu an gerçekten komik görünüyordu.
"Olamam Acuncuğum, olamam tatlım. O benim olmalı!"
Devreye bizim yakışıklı mı yakışıklı jönümüz girdi. Buna mecbur hissetti kendini.
"Hayır, bak Duygucum, burda genç kızların sevgilisi dururken, ne yapacaksın Hadiseyi değilmi ama?"
Emir bunları söylerken Gökhan 'onu seçme, Hadiseyi seç!' gibisinden el hareketleri yapıyordu. Söze başladı Gökhan.
"Seç seç, sen Emiri seç ya, valla."
Gözleriyle anlaşıyordu Gökhan yarışmacı ile ve kimse bunun farkına varmamıştı. Emir bile.
"Ay canım Gökhanın benim ya kardeşine destekte çıkarmış, Emir abin yer seni, ver bir yanak."
Yanağını sıktı ama Acun ifşalamayı çok severdi. Gökhan ise bu durumdan maalesef kaçamadı.
"Bakalım bu görüntülerden sonrada yiyebilecekmisin Gökhan'ı Emirciğim. İzleyelim Gökhan sana nasıl hainlik etmiş, görelim."
Dedi Acun, Gökhanın görüntülerini göstererek. Stüdyo gülerken Gökhan çaresizce inkar etme derdindeydi. Buna stüdyo daha çok gülüyordu işte.
"O ben değilim! İkizim o benim. Emir valla o ben değilim ya gelme, korkuyom abi gelme ya."
Kaçarak kendini kurtarır sanıyordu Gökhan. Koray 2 işte.
"Vay kalleeeeeeşşşş! Demek öyle ha? Gel lan buraya, seni kurnaz tilki seni! Gel, kaçma!"
Gökhan kaçıyor, Emir ise kovalıyordu ve ortaya inanılmaz komik bir görüntü çıkıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O ses SENSİN! (DÜZENLENİYOR)
Teen FictionHiç tanınmamışken, birden tüm Türkiyenin sizi sevmesi nasıl bir duygudur sizce? Ve, hayatınızda ki eğlence yerini hüzün'e bıraksa, ne yapardınız? • "Takımıma hoşgeldin güzellik!" Demişti bana o erkeksi ses tonu ile. "Hoşbulduk!" Dedim bende utangaçc...