•Emir'den•
"Hadi sür gidelim eve!"
"Yalnız Emir yengemiz bayağı stressli!"
"Ben onun stress'ini alırım :)"
"Ooow romantiğiz?"
"Emir!!"
"Tamam aşkım ya kızma!"
"Ama lüzumsuz lüzumsuz şeyler söylüyorsun!"
"Tamam ya, sustum."
"Bencede sus, yoluna bak sen."
"Sakin ol Feriha :D"
"Gökhan dalga geçme!"
"Yok ya ne dalgası, dalga denizde olur! :D"
"Hmhm, yedim bende!"
*****
•SABAH•
"Ferihaaa!! Pofuduk hadi kalk!! Bugün erkenden stüdyoya gitmemiz lazım. Biraz daha prova yaparız."
"Hande korkuyoruuumm!!"
"Niye kızım? Yapacaksın biliyoruuumm!! Bak bu sefer abin, Berat, Sanem abla, annem, babam, hepimiz orada olacağız. Korkacak bişey yok. Sen finalde ne yapacaksın ozaman Feriha?"
"Finale çıkabilirsen desene sen ona."
"Sana geldiler herhalde? Sabah sabah ettiğin şu lafa bak. Hadi hadi git hazırlan Emirler gelir şimdi."
"Tamam anneee :D"
Hande gülmekle yetindi.
*****
O ses Türkiye canlı yayın açılış'ını şimdi, biz yapacağız aşkımla. Hadi bakalım, inşAllah heyecanlanmaz. Müzik çaldı, o büyüktende büyük alkışımız geldi ve benim yeşilim başladı.
"Burasıııııııııı! Aaaaaaaagooraaaaaaaa meyhaaaneeesiiiiii! Burdaaa yaşaaaaar aşklarııın en divaaneeesiiiii! Eeeeen şaaaahaaaaneeeeesiiiiiii!"
Ben devam ettim.
"Buu gece! Benim geceeeeem! Bu geceeeee benim geceeeem! Cama vuraaaan her damladaaaaa! Seni hatırlıyoruuuuuum! Ve sana susuzluğumuuuuuuu!"
Ve tekrar Feriha devam etti.
"Bu akşaaaam ümitlerimiiiiii meze yapııııp içiyorruuuum içiyoruuuuum içiyoruuuuum iiçiiiyoooor içiiiiiyooooruuuuumm!"
"Bu gece, benim geceeeem, bu geceeee benim geceeeem!"
"Cama vuraaan her damladaaaa! Seni hatırlıyoruuuuuum! Ve sana susuzluğumuuu!"
"Ve sana susuzluğumuuuuu!"
"Ve sanaaaaaa... Susuzluğumuuuuuuu!"
*****
Acun: "Karşınızda Emir'in takımından Feriha ve Duygu!"
Büyük bir alkış koptu salondan. Eminim güzelim çok heyecanlıdır. Artık ben karar vermiyorum, seyircilerimiz karar veriyor. Ben karar veriyor olsam direk hiç beklemeden Feriha derdim ama bu imkanım yok. İlk Duygu başladı söylemeye. Mustafa Ceceli'nin ES adlı parçasını seslendiriyordu. O şarkısını söylerken benim kulaklarım onda ama gözlerim Ferihadaydı. Neredeyse tırnaklarını yiyecekti.. Sıra ona geldi. Müzik başladı, ve zamanı geldiğinde o da söze başladı. İnşAllah heyecandan detone olmaz..
"Mektuplarııı resimleriii kaldıramaaam kiiii.
Sevdim seni başkasııına yar eeeedeeemeeeeeem ki! İki dünnnyaaaa bir araaaayaaaa gelse imkaaansıııııız, seni benden başkasıylaaa düüüüşüüüüneeeemeeeem ki! Sevgiliiiiiim kıskanırlaaaaaar, yalanlar anlatııııııırlaaaaaar! Bizi ayııııııramazlaaaaaaar
aşkın dizindeeeeen! Ben düşerken yükseklerdeeeeeen uçuuuuruuumlaraaaa, aşkın tuttuuuu ellerimden ummadığım andaaaa!
Şimdi senleeeeee hayaaaaat rüyaaaaa düşleriiiiim gerçeeeeeek, sanki ben hiç yaşamadım seni tanıyana deeeeeeek. Sevgiiiiiiliiiiiim kıskanırlaaaaaaar, yalanlar anlatııııııırlaaaaaar! Bizi ayıramazlaaaaaaar aşkın dizindeeeeen! Ben düşerken yükseklerden uçuuuuruuuumlaraaaa, aşkın tuttuuuu ellerimden ummadığım andaaa! Şimdi senleeeee hayaaaat rüyaaaaa düşleriiiim gerçeeeeek, sankiii ben hiç yaşamadım seni tanıyanaaa deeeeek. Şimdi senleeeeee hayaaaat rüyaaaaa düşlerim gerçeeek, sankiii ben hiç yaşamadım seni tanıyanaaaaa deeeeeeek."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O ses SENSİN! (DÜZENLENİYOR)
Novela JuvenilHiç tanınmamışken, birden tüm Türkiyenin sizi sevmesi nasıl bir duygudur sizce? Ve, hayatınızda ki eğlence yerini hüzün'e bıraksa, ne yapardınız? • "Takımıma hoşgeldin güzellik!" Demişti bana o erkeksi ses tonu ile. "Hoşbulduk!" Dedim bende utangaçc...