•Emir'den•
Herkes pür dikkat yüzde'lere bakarken, ben pür dikkat Feriha'ya bakıyordum. Ve sonra o yüzde'lerin yükseliş sesi. Feriha'nın tarafı yükselmişti. Biliyordum! Biz onunla finale gideceğiz demiştim. İşte, finaldeyiz!
"Ve Feriha finalde! Emir'in takımından Feriha İlhanlı, finale yükselmeyi başardı! Bişeyler söylemek istermisin Feriha?"
"Burdan, bütün bana oy veren veya vermeyen, destek olan herkese çok çok teşekkür ediyorum. İyiki varsınız, çok seviyorum sizi!"
"Alkışlarla uğurluyoruz!"
Acun bunu söylediğinde, Nur Cennet'e sarıldı Feriha ve çok tatlı bir şekilde, buraya kadar geldiği için bile tebrik etti onu. İşte kendisi küçük ama yüreği büyük sevdiğim benim. Böyle de merhametlidir Feriha'mız. Jüri üyeleri sahneye gitmişti tebrik etmek için. Mecburen bende kalktım.
"Tebrik ederim Ferihacım!"
Dedi Hadise.
"Sağolun Hadise hanım."
"Tebrikler Feriha ;)"
Dedi Gökhan da.
"Teşekkürler :)"
Dedi sıcacık gülümsemesini ona yollayarak Feriha.
"Tebrik ederim Ferihacım, finale kadar gidebileceğini en başından beri biliyordum. Bir ara düet yapalım olur mu?"
Dedi Ebru da. Oldum olası sevmişti Feriha'yı zaten.
"Teşekkür ederim Ebru hanım. Yaparız inşAllah."
Sıra bana geldiğinde, zoraki bir şekilde elimi uzattım ve oda zoraki bir şekilde sıktı elimi. O an vücudum bir ürperdi. Beni bir sıcak bastı. Neden, bilinmez.. Ah Feriha, ne hallere soktun beni böyle?
"Tebrik ederim."
Dedim soğuk bir sesle ve zoraki gülücüğümü ona bahşettim.
"Teşekkürler."
Dedi o da aynı şekilde.
*****
"Alo oğlum?"
"Efendim anne?"
"Ya, az önce teyzen aradı. Bizim Ereğli'de ki mahallede Meliha ablan vardı hatırlarmısın?"
"Ha, evet evet hatırlıyorum. Nolmuş ona?"
"Onun oğlu vardı, Cebrail?"
"Şu bizim pilli Cebrail mi?"
"İşte siz ne diyorsanız. Onun yarın düğünü varmış. Gitmemiz lazım Ereğliye. Ha birde Meliha ablan Feriha'yı da görmek istedi, onu da getirsin taze gelin adayı bir elimizi öpsün dedi."
"Anne ne alaka şimdi ya? Ben giderdim kendim?"
"Oğlum tamam da, 40 yılda bir görüyoruz Meliha ablanı, kırmak olmaz şimdi onu. Ayrıldığınızı da söyleyemeyiz. Hani, konuşsan da, o da gelse?"
"Hofff bilmiyorum anne.."
"Oğlum bak Meliha ablan seni çok sever bilirsin. Onun sana bebekken çok bakmışlığı var. Eğer dediğini yapmazsan sana fena kırılır."
"Biliyorum biliyorum. O benim cici annem. İyi tamam cici anne'yi mi kıracağım. Tamam, Feriha'yı da alıp akşama doğru yola çıkarız."
"Tamam oğlum."
"Sizi de alalım mı? Beraber gideriz?"
"Ha yok oğlum, biz kendimiz gideceğiz."
Kendimiz gideceğiz derken, ben onlara araba almıştım, BMW 118 D, onunla gidecekler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O ses SENSİN! (DÜZENLENİYOR)
Fiksi RemajaHiç tanınmamışken, birden tüm Türkiyenin sizi sevmesi nasıl bir duygudur sizce? Ve, hayatınızda ki eğlence yerini hüzün'e bıraksa, ne yapardınız? • "Takımıma hoşgeldin güzellik!" Demişti bana o erkeksi ses tonu ile. "Hoşbulduk!" Dedim bende utangaçc...