•Emir'den•
Trafik yavaş yavaş açılıyordu. Feriha indi direksiyon başından ve ben geçtim tekrar. Yorulduğu gözlerinden belli oluyordu.
"Sen geç arkaya yat istersen."
Dedim sert ve soğuk bir sesle. O da aldırış etmeden arkaya geçti ve sığabildiği kadar uzandı. Babam geldi yanıma.
"Emir, kaç kilometre kaldı oğlum?"
"Yaklaşık bir 180 kilometremiz daha var baba. Bir iki saat daha yoldayız. Söyle Erdem'e."
"Tamam oğlum."
"Hadi."
Dedim bende sonra Feriha'ya seslendim.
"Markete gireceğim, bişey istiyormusun?"
"Hayır, sağol."
"Sen bilirsin."
Dedim ve benzinliğin marketine girip yiyecek içecek birşeyler aldım. Ve yolumuza devam ettik.
*****
"Şerefsiz'in evladı ya! Abi sol şeritte basmayacaksan sağ'a geç! Böylelerine niye ehliyet veriyorlarki!"
Adamın söylemesi ayıp götüne girmiştim ama yinede çekilmiyordu. Far yakıyordum ama nafile. Arkada abim de fıtık oluyordu çünkü o da bana far yakıyordu. Sonunda çekilebilmişti. E ama bu bir kadındı, ozaman tabi ki bukadar yavaş sürer. Kadınlar hız nedir bilmez ki.. Yanından bastım gaza gittim.
"Emir ne oluyor?"
Dedi Feriha uykulu bir ses ile.
"Bişey olduğu yok bitanem-"
Farkında olmadan 'bitanem' demiştim. Hemen düzelttim lafımı.
"Bişey olduğu yok, yat uyu sen. Yarım saat yolumuz kaldı."
Dedim bende. Bir baktım abim arıyor. Açtım.
"Efendim Erdem abi?"
"Oğlum gözden kayboldun lan, nerdesin?"
"Aynı otobanda devam ediyorum abi?"
"Ha tamam gördüm. Lan, arabada herkes uyuyor lan sıkıldım ha."
"Burda da durum aynı."
"Yarışa varmısın lan?"
"Yarış? Varım lan, hadi bakalım!"
"Dur az yavaşla da yanına geleyim."
"Tamam."
Dedim ve kısa bir süre sonra abim yanımda sürüyordu. Sonra telefonda;
"3,...2,...,1,... Başla!"
Dediği an telefonu kapattım ve bastım gaza. Far'larımı yakarak önüme çıkanlara 'yoldan çekilin' işareti veriyordum.
"Emir ne yapıyorsun?! Yavaşlarmısın?!"
"Hassiktir! Radar.. Feriha bir susarmısın?"
Dedim sinirli bir şekilde ve abimi aradım.
"Alo? Abi, radar çekti bizi."
Gülesim geldi, kulağa komik geliyordu çünkü. Gülerek söylemiştim bunu yani.
"Hee, sayende girdi kıçıma ceza! Ödersin ama... Hee oldu gözlerim de doldu!... Ödeyecen banane!... Bana bak!... İyi lan tamam hadi :D... İkinci çıkışı al ha.... Tamam, hadi..."
"İnanmıyorum sana ya, gerçekten. Hadi kaza yapsaydık?"
"Ama yapmadık."
"Yapabilirdik de!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O ses SENSİN! (DÜZENLENİYOR)
Teen FictionHiç tanınmamışken, birden tüm Türkiyenin sizi sevmesi nasıl bir duygudur sizce? Ve, hayatınızda ki eğlence yerini hüzün'e bıraksa, ne yapardınız? • "Takımıma hoşgeldin güzellik!" Demişti bana o erkeksi ses tonu ile. "Hoşbulduk!" Dedim bende utangaçc...