Chapter 70

13.6K 614 387
                                    

Blair Wilson

'Goedenavond tortelduifjes.'
Voorzichtig knipper ik met mijn ogen. 'Riley laat die twee.' Ik nestel mijn gezicht verder in zijn nek en sluit weer mijn ogen. Ik kan mij trouwens helemaal niet meer herinneren dat ik in slaap ben gevallen. Dan besef ik opeens dat ik mijn naakte buik tegen iemand anders zijn naakte buik voel. Wacht. Wat?

'Josh houd je bek! Opstaan!'
Dit keer kom ik vliegensvlug overeind terwijl ik naar beneden kijk. Oh godzijdank! Ik heb gewoon mijn pyjama aan. Ik kijk naar Justin waar ik op lig die nog luid ligt te snurken. Justin heeft zijn pet op zijn hoofd zodat je zijn gezicht niet kan zien en zijn handen die net nog op mijn rug rustte liggen nu levenloos naast hem. 'Ah ze is wakker hoor.' Ik werp een blik op Riley die geamuseerd naar ons staart met een pizza in haar hand en half in haar mond.

'En bedankt Riley.'
'Graag gedaan.'
Geeuwend rek ik mij uit. Nu ik wakker ben vind ik dat Justin ook wakker moet worden. Voorzichtig haal ik de pet van zijn hoofd en leg ik mijn handen op zijn wangen. 'Blair je hebt een vriendje he?' Zegt Josh. Ik negeer hem maar knijp dan hard in Justin zijn wangen waardoor hij verbaasd omhoog schiet.

Met grote ogen grijpt hij naar zijn wangen en kijkt hij mij aan. 'Wat the hell Blair?'
'Tja ik moet je toch op een manier wakker maken.' Ik schenk hem een onschuldig lachje. 'Je hebt mij pijn gedaan.' Zegt hij met een pruillipje. 'Kijk!' Hij haalt zijn handen van zijn wangen zodat ik de rode plekken kan zien. Voorzichtig wrijf ik met mijn vingertoppen over de rode plek. Waarschijnlijk legt hij automatisch zijn handen op mijn heupen maar in dit geval maakt het mij bewust over de afstand tussen ons dat nog maar millimeters is.

'Blair?'
Ik kijk over Justin zijn schouder naar Nate en spring gestoken als een bij van Justin zijn schoot af. 'Nate!' Ik druk een kus op zijn lippen en kijk hem glimlachend aan. 'Ja sorry ik was even in slaap gevallen.' Justin mompelt iets en staat dan op van de bank. 'Maakt niet uit.' Nate gaat op de bank zitten en ik neem plaats op zijn schoot.

'Lekker gezwommen en gezond?' Nate knikt.
'Mooi zo.'
'Hey!' Ik kijk om naar Dionne die zichzelf neer laat vallen naast Nate en ik. 'Hey.' Zegt Nate met een glimlach. Dionne haar wangen kleuren rood en ze begint te spelen met een plukje uit haar haar. Hij zei alleen maar hey doe normaal!

'Ik hou officieel van churros!' Emma komt de kamer binnen lopen met een zak churros in haar hand. 'Ik zei toch dat ze lekker waren.' Daniel pakt een churro en slaat op Emma haar kont waardoor een klein gilletje Emma haar mond verlaat. 'Zo te zien is het Spanje verkennen goed gegaan?' Zegt Josh met een uitdagende opgetrokken wenkbrauw. Daniel slikt hoorbaar en zijn glimlach vervaagt langzaam. 'Ja natuurlijk.' Hij neemt plaats op de bank tegenover ons.

'Dus ik dacht eraan om morgen heerlijk uit te gaan en dan blijven we vanavond gezellig hier chillen.' Zegt Riley met een glimlach. 'Klinkt als een strak plan.' Iedereen mompelt instemmend. Zodra er een kleine stilte valt maakt mijn maag een knorrend geluid waardoor iedereen mij aankijkt. En bedankt maag!

'Churros?' Vraagt Daniel terwijl Emma hem boos aanstaart aangezien hij haar geliefde churros aan mij wil geven. 'Ik denk niet dat Emma het ermee eens is, maar ik pak wel wat uit de keuken.'
Ik druk een kusje op Nate zijn mond en sta op van zijn schoot. 'Er ligt pizza op het aanrecht.' Instrueert Josh mij.

Zoals Josh had gezegd ligt er inderdaad pizza op het aanrecht en hongerig zet ik mijn tanden in de pizza hawaï. 'Así que vamos.'
Een beetje verward door het Spaans staar ik naar de deur en dan komt er een slanke brunette binnen lopen met niemand anders dan Justin naast haar. Zodra mijn blik kruist met die van Justin slik ik hoorbaar mijn pizza door. Wat is hij aan het doen? Eerst die chick van het cafe en nu dit?

He is my bestfriend✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu