https://img.buzzfeed.com/buzzfeed-static/static/enhanced/webdr02/2013/1/3/15/anigif_enhanced-buzz-28439-1357243816-3.gif
(Gif Van iets in dit hoofdstuk)(En nog een andere gif)
'En hoe was het?'
Riley staart mij met een grote glimlach aan.
'Ogen op de weg please.'
Riley rolt met haar ogen en kijkt dan toch naar de weg voor zich. 'Ik neem aan dat het dus geen geslaagde avond was.''Bij verre na niet. Die Becca gaat mij nooit mogen. Ik weet niet eens wat ik heb gedaan maar de haat is van haar gezicht af te lezen.'
'Oh dat is inderdaad niet prettig.' Riley maakt een scherpe bocht naar rechts.'Niet prettig is een veronderstelling! Ik bedoel als Nate zijn beste vriendin mij niet mag hoe gaat het dan ooit iets worden tussen mij en Nate?'
'Ik weet het niet moppie.'
Riley brengt de auto tot stilstand voor mijn huis. 'Ik kan helaas niet met je mee naar binnen heb straks nog een feest.'Ik knik en stap uit de auto.
'Veel plezier Riley!'
'Doeg Blair!'
Riley rijdt de straat uit. Zuchtend slenter ik naar de deur. Het is donker in het huis. Waarschijnlijk slaapt iedereen al. Ugh wat heb ik zin om gewoon een potje te huilen. Nooit gedacht dat een persoon dat ik niet eens ken mij zo erg van streek kon maken.Zo zacht mogelijk probeer ik de trap op te lopen. Waarschijnlijk slapen mijn moeder en Bas al. Ik loop mijn kamer binnen en vind Justin zittend op mijn bed.
'Justin!'
Zonder erbij na te denken ren ik naar hem toe en trek ik hem in een knuffel. Wat had ik deze knuffel sterk nodig zeg! Ik begraaf mijn gezicht in zijn nek en wil hem het liefst niet meer los laten. Een knuffel van Justin maakt alles altijd beter. Ik voel Justin zijn zachte warme hand over mijn haar strijken. Een warm gevoel verspreid zich door mijn lichaam.'Blair is alles goed.'
'Nee.' Een krakerig geluid komt uit mijn keel.
'Blair wat is er gebeurd?' Justin verbreekt de knuffel maar ik trek hem gelijk weer terug.
'Laat mij alsjeblieft niet los.'
Zijn lage lach buldert door de kamer ik voel het vibreren in zijn borstkas.'Ik zou je nooit kunnen los laten.'
Ik haal diep adem terwijl ik Justin zijn vertrouwde geur inneem. Ik mis hem. De laatste tijd zijn we niet meer zo vaak samen.'Blair wil je mij vertellen wat er met je aan de hand is.'
Ik verbreek voorzichtig de knuffel en kijk naar Justin. Hij pakt teder mijn gezicht vast tussen zijn twee handen. Precies hetzelfde gebaar als dat Nate deed maar toch voelt het anders. Beter op de een of andere manier, ik krijg het er zelfs warm van.'Blair.' Zegt hij zachtjes.
'Het was een ramp. Het was een totale ramp. Becca haat mij en wil niets met mij te maken hebben. Ze noemde mij een slet alleen omdat ik met jullie om ga.' Ik kan het niet laten maar een traan rolt over mijn wang.Justin trekt mij dicht tegen zich aan en maakt een sussend geluid.
'Justin kleed ik mij als een slet? Ben ik een slet.'
'Blair natuurlijk niet. Jij bent het mooiste en een van de netste meisjes die ik ooit heb ontmoet. Die Becca is gewoon niet helemaal goed in haar hoofd dat ze iemand zoals jou niet mag.'Justin plaats zijn voorhoofd tegen de mijne en speelt met een plukje van mijn haar.
'Blair jij hebt Becca niet nodig om een goede relatie te hebben met Nate.'
'Hoe wist je dat-'
'Ik ben je beste vriend Blair. In iedergeval je bent perfect zoals je bent en Nate ziet dat waarschijnlijk ook, anders had hij niet voor jou gekozen.'Een klein lachje verlaat mijn mond terwijl mijn lichaam langzaam aan helemaal verward wordt door Justin zijn woorden.
'Zei Justin Crawford nou wat positiefs over Nate?'
'Dat doe ik alleen maar voor jou hoor Blair.'Justin plaats een kusje op mijn kruin en drukt mijn gezicht in zijn borst. Zo kan ik wel uren blijven staan. Gewoon ik in Justin zijn veilige armen.
#
Met een kreunend geluid open ik mijn ogen terwijl het schrille geluid van mijn wekker door mijn de kamer galmt. Geïrriteerd druk ik de wekker uit. Ik wil niet naar school! Ik kijk naast mij en zie Justin naast mij liggen.
Het enige wat ik wil is in Justin zijn armen liggen. Ik duw mijn hoofd tussen zijn armen en sluit voorzichtig mijn ogen. Misschien kunnen we doen alsof wij ons verslapen hebben?
'Blair?' Justin zijn krakerige ochtendstem bezorgd mij kippenvel over mijn gehele lichaam. 'Ja?'
'Heb jij nou echt de wekker uit gedaan en ben je niet opgestaan?' Justin kijkt mij glimlachend aan.
'Doe ik alleen maar voor jou hoor Justin.' Herhaal ik zijn precieze woorden van gisterenavond.Justin komt langzaam overeind.
'Wij moeten wel echt opstaan Blair. We willen niet te laat zijn voor scheikunde.'
Ik kijk naar Justin die opstaat en zijn kleren bij elkaar raapt om te gaan douche.
'Ik ben één avondje weg en je zegt iets positiefs over Nate en wil op tijd op school zijn. Wie ben jij en wat heb jij gedaan met Justin?''Grappig Blair.'
Justin gooit een kledingstuk in mijn gezicht.
'Maak je klaar dan zijn wij misschien nog op tijd.'
Ik rol met mijn ogen en begin met het bij elkaar zoeken van mijn kleren.Ik ren snel naar de andere douche en neem daar een korte douche. Ik kleed mij om in een soort gebreide sweater jurk met een panty eronder en een paar zwarte vans. Het is al wat kouder geworden dus dat lijkt mij wel verstandig. Ik doe mijn haar in een hoge paardenstaart en loop dan weer terug naar mijn eigenkamer.
Justin trekt net zijn riem aan. Glimlachend kijk ik hem aan. 'Bas kwam net binnen en hij heeft beneden wat brood voor ons gesmeerd om te eten in de auto.' Zegt hij.
'Handig.'
'Zeker.'Ik pak mijn tas en loop samen met Justin naar beneden. Zoals te verwachten zijn Bas en mijn moeder al weg en liggen er twee boterhammen op het aanrecht gesmeerd met hagelslag. Lekker!
Justin propt de boterham in zijn mond en loopt naar buiten. Waarschijnlijk gaat hij de auto voorrijden en zijn tas pakken. Ik eet op mijn gemakje mijn boterham op en loop dan ook naar buiten. Ik stap in de auto die Justin inderdaad heeft voorgereden.
Net als hij de auto wil starten gaat een geluidje af van zijn telefoon.
Justin pakt zijn telefoon uit zijn broekzak. Zodra hij het bericht leest valt zijn gezicht.
'Fuck.' Mompelt hij.
'Wat is er?'
'Ik ben helemaal vergeten Melody op te halen.'
JE LEEST
He is my bestfriend✔️
RomantiekBeste vrienden is wat Justin Crawford en Blair Wilson samen het beste beschrijft. Ondanks dat je dit niet zou verwachten. Blair is namelijk een slim meisje dat onder hoge druk staat van haar moeder om dag na dag goed te presteren, niet alleen met sc...