Justin Crawford
'Holy guacamolie.'
Tevreden kijk ik naar Blair die bevredigt haar ogen sluit terwijl ze haar laatste hap doorslikt. Jup blijkbaar zijn Daniel en ik een aardig goed duo als het aankomt op barbecueën want al moet ik het zelf zeggen het was echt heerlijk.'Hey jongens ik heb een goed idee.' Ik draai mij om naar Riley die een fles pure drank aan haar lippen zet. Met een vies gezicht slikt ze het door. 'Whoe!' Gilt ze enthousiast. 'Ik zeg laten we een spelletje doen.'
'Girl! Ik weet een geweldig spel.' En voor dat ik het wist zaten we in een kringetje in kleermakerszit met allemaal een shot glaasje voor onze neus en speelden wij never have I ever.'Okay uh ik heb nog nooit sex gehad met een vreemde.' Ik rol met mijn ogen naar Blair die uitdagend mijn kant opkijkt. Met tegenzin pak ik mijn shot glaasje op en gooi ik de alcohol naar achteren. Mijn gezicht vertrekt voor een paar seconden als de brandende alcohol zich een weg baant door mijn slokdarm. Zo hier word je wel goed snel aangeschoten van. Riley vult enthousiast mijn glas bij en dan ook die van de rest die heeft gedronken.
'Okay mijn beurt!' Roept Josh enthousiast.'Ik heb nog nooit gespijbeld.'
Ik hoor Blair tegenover mij geïrriteerd kreunen voordat ze het glas achterover gooit. Blair heeft eigenlijk nog nooit gedronken. Nou ja echt gedronken. Net zoals de rest vertrekt haar gezicht en gooit ze haar glas dan neer. 'Ik kan niet meer.' Mompelt ze.
'Dat is dan jammer zuster want wij gaan door.''Wij gaan door! Wij gaan door!' Begint opeens iedereen te zingen. Blair zucht en laat haar hoofd dan steunen tegen Nate zijn schouder die nog bij niets heeft hoeven te drinken. Hij is echt een engel als het op dit spel aankomt.
'Ik heb nog nooit gedoucht met iemand van het andere geslacht.'Oh shit!
Ik wissel een blik met Blair die mij ook met grote ogen aanstaart. Niemand drinkt? Zijn wij de enige? Voorzichtig zet ik het glas aan mijn lippen en gooi dan alles achterover. 'Blair? Jij ook?' Riley staart met grote ogen naar Blair.
Blair haar wangen worden langzaam rood.
'Geen c-commentaar.' Stottert ze.
'Wij gaan hier nog even over praten. Morgen. Als wij nuchter zijn.' Zegt Riley streng voordat ze onze glazen aanvult en daarna de fles zelf aan haar lippen zet.'Jongens ik wil een ander spel doen.' Moppert Daniel. 'Weet je wat ik wil doen. Ik wil dansen.' Emma haar ogen twinkelen in het maanlicht en voordat ik het weet trekt ze Blair met haar op en beginnen ze samen te dansen op de muziek. Daniel begint te fluiten en zet de muziek harder. Al snel volgen Dionne en Riley en blijven wij jongens aan de kant staren naar het perfecte uitzicht. Blair danst totaal anders als ze heeft gedronken. Veel losser, swingender.
'Nate kom erbij!' Roept Dionne. De nuchtere Nate schudt met een rood hoofd nee. Die jongens mist wat.'Nou ik weet niet hoe het met jou zit gozer, maar dat laat ik mij niet nog een keer zeggen.' Ik sla Nate op zijn schouder en hijs daarmee mijzelf omhoog om mij te mengen tussen de dansende meiden in bikini. Het is net een droom die uitkomt. Al snel volgen Daniel en Josh ook. Blair draait zich vrolijk om met haar handen in de lucht en kijkt mij glimlachend aan. 'Dit is geweldig.' Zegt ze blij.
'Zo zo Blair is aan de alcohol gegaan?'
Met een flirterige blik slaat ze haar armen om mijn nek en beweegt ze tegen mij aan. Verrast door haar actie krijg ik het warm en weet ik niet wat ik moet doen. 'Ben je een beetje aangeschoten Blair?' Het was meer bedoelt als een theoretische vraag aangezien iedereen weet dat Blair aangeschoten is. Ze glimlacht naar mij en buigt iets naar voren. Verstard van wat ze doet voel ik mijn spieren zich aanspannen. Haar warme adem strijkt over mijn wang en haar hand rust op mijn kaak. 'Ik ben meer dan aangeschoten.' Fluistert ze dan zachtjes.
'Ik ben verrrr.' En met dat gezegd te hebben laat ze mij los en loopt ze van mij vandaan. In een seconden lijkt de muziek weer naar de voorgrond te zijn getreden en hoor ik iedereen weer praten en lachen. Holy shit wat deed ze nou net met mij?
JE LEEST
He is my bestfriend✔️
RomanceBeste vrienden is wat Justin Crawford en Blair Wilson samen het beste beschrijft. Ondanks dat je dit niet zou verwachten. Blair is namelijk een slim meisje dat onder hoge druk staat van haar moeder om dag na dag goed te presteren, niet alleen met sc...