Chapter 65

12.4K 579 162
                                    

Blair Wilson

'Shotgun!' Gillend ren ik de kamer in waar ik Nate al op het bed zie liggen. Ik weet honderd procent zeker dat dit de grootste en mooiste kamer is. Tevreden kijk ik om mij heen. Nate zijn zucht laat mij ontwaken uit mijn trans.
'Wat is er?' Vraag ik voorzichtig.
'Niets gewoon nog een beetje het vliegen aan het na beleven.' Hij geeft mij een schaapachtige lach voordat hij met zijn handen over zijn hoofd wrijft. Voorzichtig loop ik naar hem toe en plaats ik mijn handen op zijn bovenbenen.

Nate kijkt op in mijn ogen. 'Relax.' Ik pak zijn handen beet en leg ze neer op mijn heupen. 'Het vliegen is over.' Voorzichtig klim ik op hem. 'De examens zijn over.' Nate zucht maar glimlacht dan toch. Voorzichtig buig ik iets naar voren. 'Het is vakantie.' Glimlachend druk ik mijn lippen op die van Nate.

Nate verdiept de kus voorzichtig en met mijn handen woel ik door zijn haren. Ondanks dat ik weet dat ik hier niet over na moet denken en dat het totaal niet eerlijk is tegenover Nate, maar toch de kus met Justin was anders. Op de een of andere manier emotioneler? Ik bedoel Nate zijn handen blijven op een plek zitten alsof hij niet eens mijn lichaam wil verkennen. Voorzichtig verbreekt Nate de kus en legt hij een hand neer op mijn wang. 'Is er iets?' Een vlaag van schuld waait weer over mij heen. Met mijn lippen op elkaar geperst schud ik nee voordat ik mijn lippen weer op de zijne druk. Misschien als ik iets meer tegen hem aan beweeg of iets in die richting?

'Oh god!'
Geschrokken trek ik mij terug en klim ik van Nate af. In de deuropening staat Riley met grote ogen met daarnaast Justin. Zodra mijn blik kruist met die van Justin trekt er een raar onaangenaam gevoel door mijn lichaam. Als een klein meisje dat is betrapt met haar hand in de snoeppot vouw ik mijn handen voor mij en kijk ik verlegen naar Riley en Justin. 'Uhm sorry voor het storen.' Justin wrijft ongemakkelijk aan de achterkant van zijn hoofd. Ik werp een blik op Nate die op het bed zit met een verlegen en ongemakkelijke uitstraling. 

'Wij kwamen eigenlijk om jullie te halen voor de brunch vooral aangezien het vliegtuig eten niet te eten was.' Zegt Riley.
'Oh ja slim. Wij komen er zo aan.' Riley klakt met haar tong. 'Okay.' Ze draait zich om op haar hielen en zwiert dan haar haar over haar schouder om dan uit de deuropening te verdwijnen. Ik wissel snel nog een blik met Justin waardoor ik weer een raar gevoel krijg. Ik ontwaak uit mijn trans gericht op de plek waar Justin net stond door het gekuch van Nate. 'Dus.' Begint Nate.

Ik draai mij om en glimlach naar hem. 'Dus jij gaat je haar fixen en ik pak de benodigde spullen.' Ik plaats een kus op Nate zijn wang. 'Mijn haar?'
'Ja ik heb het een beetje verpest net.' Zeg ik terwijl ik kijk naar zijn bos haar. Nate glimlacht schattig en verdwijnt dan naar de badkamer. Ik pak snel mijn tas en stop daar mijn benodigde spullen in. Waarom zaten mijn gedachten zoveel bij Justin terwijl ik bezig was met Nate?

#

Justin Crawford

Ik zet mijn zonnebril op en haal een hand door mijn haar. Het is niet normaal warm hier! Riley loopt samen met Blair en Nate voor mij uit aangezien Riley de weg weet. Mijn blik rust voor een paar seconden op Nate zijn hand die op Blair haar heup zit. Ik word onderbroken uit mijn staar sessie door mijn telefoon die af gaat.

[onbekend]: hi :)
Justin 😏: laat mij raden Emma?

Snel sla ik haar nummer op. Niet eens wachtend op een antwoord.
Emma💖: nee ik ben Ilse. Weet je nog van de wc hokjes? X

Wacht wat? Is er iets gebeurd waar ik niets vanaf weet?
Emma💖: natuurlijk ben ik Emma idioot 😂
Justin😏: bijna grappig
Emma 💖: 😉😘

'Hey met wie app je?'
Ik kijk op van mijn telefoon naar Blair die mij vragend aan kijkt. 'Niemand.' Mompel ik voordat ik mijn aandacht weer focus op mijn telefoon.
Emma💖: dus wat ben je aan het doen?
Justin 😏: niet veel. We lopen op dit moment naar een cafeetje om te brunchen en voor de rest weten we nog niet wat we gaan doen.
Emma💖: klinkt interessant 😉
Emma💖: is er enige kans dat ik met een paar vrienden kan komen joinen?

He is my bestfriend✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu