'Nee mam ik zal voorzichtig doen.'
Ik werp een blik op Justin die zijn lach probeert in te houden.
'Oh en niet te vaak in de achtbaan he? We weten allemaal dat je daar niet tegen kan.' Zegt Bas. Ik rol met mijn ogen en zucht. 'Ja Bas.''Weet je wat geef mij Justin maar.'
'Justin is aan het rijden.'
Justin kijkt op bij het horen van zijn naam.
'Luidspreker.' Mimt hij.
Ik schud wild mijn hoofd. Ik weet allang wat mijn ouders allemaal tegen hem gaan zeggen.
'Doe maar op luidspreker lieverd.' Zegt mijn moeder. Ik zucht en zet dan met tegenzin mijn telefoon op luidspreker.'Justin?'
'Hallo mevrouw Wilson.'
'Justin! Zorg goed voor Blair okay, we weten allemaal waar ze wel van houdt en waarvan niet.' Schreeuwt Bas door het gesprek heen.Justin lacht waardoor zijn kuiltjes tevoorschijn komen. 'Bas ik kan best voor mijzelf zorgen.'
Ik hoor gelach komen uit mijn telefoon. Ik rol met mijn ogen en sla mijn armen over elkaar.
'Ik zal goed voor haar zorgen.' Zegt Justin.'Mooi zo Justin. We weten altijd dat we op jou kunnen rekenen. Daarover gesproken ik stuur je straks nog een appje over een paar dingen die je voor mij kan doen.'
Ik trek vragend een wenkbrauw op. Waarover? Waarom appt Justin met mijn moeder.
'Oh en Justin. Houd die Nate een beetje in de-'
'Ja dag Bas we zijn er dus doei!'
Snel druk ik mijn ouders weg.Justin schudt lachend zijn hoofd en parkeert de auto. 'Schattig.' Mompelt hij.
Ik schudt het van mij af en stap uit. Blijkbaar zijn wij een beetje laat want iedereen staat al te wachten voor de ingang.Nate ziet er best wel leuk uit vandaag. Hij draagt een licht blauwe polo en heeft zijn haar strak naar achteren gedaan. Hij heeft de polo gecombineerd met een zwarte spijkerbroek en zwart-witte adidas superstar schoenen. Hij is diep in gesprek met Becca. Melody staat er een beetje verveeld naast. Zodra mijn blik kruist met die van Nate ontstaat er een lieve glimlach op zijn gezicht.
'Pak aan mevrouw-ik-kan-niet-stoppen-met-staren.' Ik schrik op van een tas die naar mij toe word gegooid. Ik doe de rugzak op mijn rug terwijl Justin de kofferbak dicht doet en de auto afsluit.
Ik loop naar Nate toe en sla mijn armen vrolijk om zijn nek heen terwijl ik mijn lippen tegen de zijne aan druk. 'Hey.' Glimlachend kijk ik hem aan. 'Hey beautiful.' Een blosje verschijnt op mijn wangen.
'Fifth wheeling hiero!'
Ik kijk opzij naar Becca die ons geïrriteerd aan kijkt. Naast haar staan Melody en Justin in een soort gelijke houding als ons.Nate rolt met zijn ogen en laat mij los.
'Maak je geen zorgen Becca, vandaag word een geweldige dag.'
Nate loopt naar Becca en slaat een arm om haar heen. Samen lopen ze richting de ingang. Ik zucht en sjok dan achter het tweetal aan.Justin komt naast mij lopen, zijn hand verwikkeld met die van Melody. 'Dus Becca he?' Ik kijk opzij en Justin kijkt mij speels aan.
'Wacht maar aan het eind van de dag is Nate van mij.'
Ik versnel mijn pas en loop het pretpark in nadat ik mijn kaartje heb gescand.Ik pak mijn tas vast en zucht diep kijkend naar het pretpark. Wat ben ik lang niet meer in het pretpark geweest sinds 'het incident.'
Ik ging toen ik ongeveer 13 was naar het pretpark samen met Justin en onze ouders. Het was voor mij mijn eerste keer. Dat was duidelijk te merken. Bij de eerste keer in de achtbaan moest ik overgeven. Ooit gehoord van de vliegende hollander? Ik was meer dan misselijk. Als laatste gingen we wat eten en laten we zeggen dat ik toen lang op de wc heb gezeten met een Justin die ongeduldig naar mij bleef schreeuwen dat hij wou gaan vanaf buiten de wc hokjes, want binnen stonk het niet normaal erg.
Laten we zeggen dat dat een van mijn gênantste dagen ooit was.
'Dus wat gaan wij als eerste doen.'
We staan met ze alle in een kring op een groot verzamelplein in het park. Nate heeft weer zijn arm om mij heen geslagen, Justin heeft Melody's hand vast en Becca staat er gewoon naast. 'Ik moet plassen.' Justin kijkt met een moeilijk gezicht om zich heen.
Ik hoor Becca zuchten gevolgd door Nate. Ik maak oog contact met Justin en laat het er dan ook maar uit. 'Ik moet ook.'Uit Justins mond ontsnapt een lachje waardoor ik automatisch ook moet lachen.
'Okay uh.'
Nate plaats zijn hand horizontaal op zijn voorhoofd en kijkt rond.
'Justin en ik gaan dan wel naar de mannen wc.' Justins gezicht vertrekt. 'Dan kunnen jullie met ze drieën naar de wc gaan. Dat doen meiden toch altijd.' En mijn gezicht vertrekt.Ja vriendinnen doen dat. Ben ik bevriend met deze meiden? Nope.
'Okay is goed.' Zegt Becca. Vragend haal ik een wenkbrauw op.
'Top dan zien wij jullie over een paar minuutjes.' Nate plaats een kus op mijn wang en loopt dan samen met Justin naar de heren wc.Mokkend loop ik naar de dames wc met Melody en Becca op mijn hielen.
Op de wc loop ik het hokje in en doe ik mijn ding. Een ongemakkelijke stilte vindt plaats terwijl ik het toilet doorspoel.
'Weet je Justin is best wel heel erg knap. Perfect choice.'
Ik stap uit het hokje en zie Becca en Melody allebei hun lippenstift doen in de spiegel. Melody glimlacht naar Becca via de spiegel als bedankje voor het compliment.Ik schraap mijn keel en was mijn handen. Ik voel de brandende blikken van de twee meiden op mij branden. 'Dus waarom had je gekozen voor het pretpark Becca.' Zeg ik om een gesprek te beginnen.
Becca tuit haar lippen en sluit haar lippenstift. 'Het is iets waar Nate en ik altijd samen naar toe gaan.' Met een scherpe blik kijkt ze mij aan.
Duidelijk.Ik kijk weg van Becca en strijk een plukje achter mijn oor.
'Weet je Blair-'
'Brer.' Zegt Becca.
'Eigenlijk had Melody gelijk.' Zeg ik.
Becca zendt mij een blik waardoor ik in een reflex mijn lippen naar binnen zuig.'Brer, Blair, wat maakt het uit. Wat ik wou zeggen is wij hebben jou door.'
Wat?
'En het beste wat jij eigenlijk kan doen is gewoon Justin vergeten. Zet hem uit je hoofd. Justin is van mij.'
'En Nate is van mij.' Vult Becca aan.
'Precies.''Maar Justin en ik zijn gewoon vrienden.'
Becca en Melody wisselen een blik en kijken mij dan allebei aan met een onbegrijpelijk kleine glimlach. Ik word hier eerlijk gezegd best wel zenuwachtig van.
'Blijf bij hem vandaan.'
Met ze tweeën lopen ze langs mij het wc hokje uit. Great! Nu zijn ze samen tegen mij.
JE LEEST
He is my bestfriend✔️
RomanceBeste vrienden is wat Justin Crawford en Blair Wilson samen het beste beschrijft. Ondanks dat je dit niet zou verwachten. Blair is namelijk een slim meisje dat onder hoge druk staat van haar moeder om dag na dag goed te presteren, niet alleen met sc...