boven in Justin Crawford
'Ik heb een idee.'
Verward kijk ik op naar Justin.
Justin zit druk te typen op zijn beeldscherm en vergrendelt daarna zijn telefoon.
'Jij en ideeën? Dat loopt meestal niet zo goed af.'
'Ik beloof het je! Deze wel.'
'Justin-'
'Laat mij uitpraten.'Ik houd mijn mond dicht.
Voor deze ene keer dan.
'Dus je weet wel die Amber van gisteren.'
Oh die ken ik maar al te goed.
'Nou zij is dus nu in bed gedoken met een ander. Wat een slet!'
'Laatste keer dat ik checkte was jij ook een slet. De mannelijke versie dan.'
'Ja maar ik mag dat. En zij niet! In ieder geval. Ik laat haar niet ongestraft hier vanaf komen.'
Een duivelse grijns speelt om zijn lippen.'Wat wil je gaan doen?' Zeg ik wantrouwend.
'Ik dacht eraan om wat graffiti te spuiten op haar geliefde witte Toyota.'
Ik hijs mijzelf omhoog door mijn handen op zijn borst neer te zetten.
'Wat?! Dat is vandalisme!'
'Chill! We hebben vermomming.'
Justin vouwt zijn armen achter zijn hoofd.
'Je ziet het al helemaal voor je of niet?'
'Jup. Dus doe je mee?'Ik kijk op de klok naast mij
02:36
Twijfelend kijk ik naar de grond.
'Weet je wat! Als je mij vanavond hier mee helpt dan mag jij bij het volgende diner mijn aardappels.'
'Ik krijg toch altijd je aardappels.'
'Das waar, maar deze keer krijg je ook...'
Justin kijkt nadenkend voor zich uit.
Ik barst in lachen uit.
'Dat gezicht dat je nu trekt is echt goud waard.'Justin rolt met zijn ogen.
'Je ouders slapen.' Fluistert hij.
Ik sla een hand voor mijn mond en kalmeer mijzelf een beetje.
'Maar doe je mee?'
'Voor deze ene keer dan.'Justin springt vrolijk op.
'Stap 1 vermomming.'
Ik loop achter Justin aan de trap op.
Zodra wij in mijn kamer zijn weet ik dat wij stil moeten zijn aangezien mijn moeder en Bas op een verdieping erboven slapen.Justin gooit mijn kastdeuren open. Ik neem plaats op het voeteneinde van mijn bed en kijk toe hoe Justin soms dingen omhoog houdt en dan weer terug gooit.
'Het enige wat ik in deze kast kan vinden is kakker kleding.'
'Misschien komt dat, omdat ik een kakker ben.'
'Heb je geen zwarte jeans of zo?'Ik zucht diep en schuif een doos onder mijn bed vandaan.
'Natuurlijk. De verboden doos.'
Jup ik heb een doos vol met broeken en shirtjes die Riley, onder andere, voor mij heeft gekocht. Aangezien ik verslaafd ben aan rokjes, jurkjes en polo's vond zij dat het tijd was voor een nieuwe stijl. Beter bekend als haar stijl. Het shoppen was wel gezellig, maar zodra ik thuis kwam heb ik alles in een doos gegooid.En sindsdien gooi ik daar alle kleding in die ik niet meer leuk vindt.
Justin pakt er een paar zwarte skinny jeans uit en gooit het naar mij toe.
Ik loop naar de badkamer en trek de broek aan. Ondertussen is er ook nog een hemdje en een zwart comfortabel vest naar mij toegegooid.
De geur van Justin hangt vast aan het vest. Dit is duidelijk de zijne.Als ik het hele setje aan heb lijk ik net op een crimineel.
Ik loop weer terug mijn kamer in en Justin heeft een zwarte jogginsbroek aan met een hetzelfde zwarte vest als ik. Hij heeft de capuchon van het vest over zijn hoofd getrokken waardoor je zijn gezicht net niet kan zien.Zodra ik binnen loop begint hij te fluiten.
'Wie ben jij en wat heb jij met Blair gedaan?'
Lachend schud ik mijn hoofd.Je vraagt je waarschijnlijk af hoe Justin zich heeft kunnen omkleden. Misschien komt dat omdat zijn halve kledingkast in die van mij ligt, omdat hij altijd alles laat rond slingeren in dit huis.
'Hebben wij nou hetzelfde vest aan.'
'Matching.'
Een glimlach speelt om mijn lippen.
'Ik was hem vergeten bij jou thuis en dacht dat ik hem kwijt was dus heb ik een nieuwe gekocht.'
'Logica.'Justin steekt zijn handen in zijn zakken en loopt naar beneden.
'Wacht.' Fluister ik.
'Als wij ons gaan vermommen dan moet het wel goed!'
Ik pak een potje eyeliner van mijn bureau.'Ga zitten.' Commandeer ik.
Justin neemt plaats op mijn bureau stoel.
'Wat ga je doen?'
'Geduld.'
Ik dip het kwastje in de eyeliner en maak dan voorzichtig vier strepen op Justin zijn wangen.
2 links en 2 rechts.'Tadaa.'
Justin neemt een kijkje in de spiegel.
'Dit is gay.' Mompelt hij.
'Stel je niet zo aan! Je laat dit opzitten anders ga ik niet met je mee.'
Je ziet duidelijk de struggle in zijn ogen.
Uiteindelijk tekent hij er ook vier op mijn wangen.'Nu nog een foto.'
Justin pakt mijn telefoon en maakt een foto van ons samen in de spiegel.
Ik zet de foto in mijn verhaal en sla hem op.'Oke dan nu, stap 2 let's get to the victum.'
Justin en ik sluipen samen het huis uit en lopen naar zijn oprit voor de auto.
'Weet je zeker dat ze straks niet het nummer bord herkennen?'
'Dan zijn wij allang weg joh!'Twijfelend stap ik in de auto.
Justin start de auto en rijdt de oprit af.#
'So tell me what you want what you really really want.'
'I'll tell you what i want what i really really want.'
'I wanna i wanna i wanna i wanna i wanna really really really wanna zic a zic aa.'
'If you wanna be my lover! You gotta get with my friends.' Zingen wij in koor.Nadat het liedje is afgelopen draait Justin de radio iets zachter.
'Jezus Blair wat hebben wij een talent.'
Ik knik.
'I know i know.'Al snel rijden wij langs allemaal grote en dure huizen.
'Is dit wel zo'n goed idee?'
'Natuurlijk!'
Alles ziet er zo high tec, super beveiligd uit.Ik vraag mij echt af of ik hier ooit nog levend uit ga komen.
JE LEEST
He is my bestfriend✔️
Storie d'amoreBeste vrienden is wat Justin Crawford en Blair Wilson samen het beste beschrijft. Ondanks dat je dit niet zou verwachten. Blair is namelijk een slim meisje dat onder hoge druk staat van haar moeder om dag na dag goed te presteren, niet alleen met sc...