"Anne!"
"Ne var?"
"Anne!"
"Kız ne bağırıp duruyorsun mal mal?"
Bak mal dedin, aklıma malımı getirdin. Kız anne seviyorum seni de karnında ki mercimeği de.
"Anne!"
"Ya sabır," diye bağırdığında gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdım.
"Tuvalet peçetesi bitmiş, versene."
Evet, şu an tuvaletteyim.
"Nerdesin?" diye sordu yüksek sesle. Gözlerimi devirdim. "Çatıya çıktım, yukarıdan insanların üzerine işimek nasıl olurmuş onu test ediyorum," deyip ses tonumu düzleştirdim. "Kız tuvaletteyim nerede olayım?"
Annemden bir süre ses gelmediğinde, koridorda ki dolabın kapağının sesi duyuldu. Muhtemelen bana peçete vermeye geliyordu. Adım sesleri yaklaşınca, tuvaletin kapısını usulca tıklattı.
"Kim o?" dedim gülmemeye çalışarak.
"Kız tuvalette bile, saçmalıyorsun," deyip devam etti. "Ayrıca tuvalette konuşulmaz."
Oho, ben konuşmayı bırak mesajlaşıyorum bile. Kızın aştı kendini Huriye Hanım. Nida bebeğim, işemekte devrim.
Bak yine kafiyeli oldu. Verin kalemi kağıdı, şair olacağım ben.
"Peçete bitmiş, nasıl haber vereceğim anne? Dumanla mı?"
"Kapıyı tıklatsaydın."
"He," dedim boş verir gibi. "Üç kere tıklatınca suyu aç, dört kere tıklatınca cam aç."
"Beş kere tıklatınca," deyip sertçe kapıya vurdu. "Kız ben de gelmiş seninle burada muhabbet ediyorum. Al şunu da okula git hadi. Geç kalacaksın," deyip kapı aralığından peçeteyi bana uzattı.
Peçeteyi aldım ve kapıyı kapattım. "Hayır sabah sabah ne yedin de ne çıkartıyorsun?" diye söylenerek uzaklaştı.
Ne bileyim ben? Mideme sormam lazım.
Her neyse yine harikulade bir sabaha uyandım ve kahvaltımı yapıp okula gittim. İlk ders boştu. Oh burama da boş, şurama da boş. Gerçi bana her ders boş.
Selen yeni aldığı kitaba başlarken ben de arkama yaslandım. Sınıfın erkekleri de uzun eşek oynamaya başlamışlardı. Şişman Zeki yastık olurken, diğer xy kromozom tayfa da kuyruğa girmişlerdi.
Anırmayın lan, sevdiceğime sesiniz gider dersi dinleyemez sonra. Dur ben ona bir mesaj atayım, özledim çocuğumu.
Nida: Yakışıklı?
İki dakika sonra çevrimiçi oldu. Yüzüm de hayvanımsı bir ifade tabi.
A: Buyurun benim.
Nida: Yine mütevaziyiz bakıyorum.
A: Maşallah de.dndms
Nida: Tü tü tü.
A: Hayırdır ders matematik mi?
Nida: Hayır boş ndmsö
A: Vay aq. Bizim coğrafya sabah sabah.
Nida: