3.7

425K 27.2K 4K
                                    

Alp iki gündür mesaj atmamıştı. Yokluğunu hissetmek, hissettiğim en saçma histi.

Yine bir gün yatağımda uzanıyorum. Ya da her gün mü demeliyim? Stalk mesaimi bitirdikten sonra tükenmişlik sendromuna geçiş yapıp telefonu bıraktım. Cidden beni yoran bu sosyal medyadaki insanlardı. Bitmek tükenmek bilmeyen snapler, göndermeli tweetler, dudak büzmeli fotoğraflar.

Siz çok şey.

Çok iğrenç bir detaysınız.

Dişlerimi dudaklarıma geçirdim ve dudak etimden kopardığım derileri çiğnemeye başladım. Biliyorum ben de çok şey bir detayım.

Ama bu sizi hiç ilgilendirmez.

Telefonumu elime aldım ve WhatsApp'a girdim. Tamam beni Alp ilgilendiriyordu. Aslında ilgilendirmiyordu da ben ilgilendiriyormuş gibi yapıyordum.

Vay canına. Sanırım bir daha böyle bir cümle kuramayacaktım.

Profiline girdiğimde son görülmesi iki gün önceki güne aitti. Yuh. Benimle konuşmuyorsan bile insan milletin durumlarına falan bakar. Gerçi millet kamyon arkası gibi efkârlı sözler yazarak WhatsApp'ın anasını ağlatıyordu da neyse.

Nida: Öldün mü?

Diye yazdım. Umarım ölmemiştir çünkü bana taktik verecekti. Ondan etkilenmem için. Yani Mustafa'dan işte.

Telefonumu kapattım ve sabırla beklemeye başladım. Mesajını beklerken çişim geldi tuvalete gittim. Döndüğümde yine mesaj gelmemişti.

Kaşlarımı çattım. Ve hiç yapmadığım bir şey yapıp onu aradım.

Çaldı. Çaldı. Çaldı.

Meşgul.

Telefonu kulağımdan çekerken gözlerimi kıstım ve hayretle ekrana baktım.

"Vay yavşak vay. Birde meşgule atıyor."

Çok geçmeden mesaj geldi.

A: Özlendim galiba?

Nida: Ne alâka be? Ben sadece merak ettim. Şimdi ölürsün falan en son konuştuğun kişi benim polisler ailen falan hiç uğraşamam.

A: Ne saçmalıyorsun amk?

Nida: Sensin saçma amk.

A: Ayrıca nereden biliyorsun ki en son seninle konuştuğumu?

Nida: Msn açıp kızlara oranı buranı mı gösteriyorsun lan yoksa?

A: jfmeödldöe

A: Msn mi kaldı fjdkdkd

Nida: Ha kalsa yaparsın yani?

A: Senin algı organlarına başlarım.

Nida: Ha bende ondan bahsediyorum işte. Neredeydin iki gündür?

A: Ne alaka kldls

Nida: Üf uzatma.

A: Tamam tamam.

A: Senin şu işi düşündüm. Biraz araştırma yaptım.

Nida: Lan oğlum alt tarafı birinden etkilenmem için taktik vereceksin. Kaşıkçı elmasını çalmayacağım. Ne araştırması jfkdkd

A: Al işte. Sen bu üslupla nah etkilenirsin birinden.

A: Ayrıca.

A: O kadar saçma ki

A: Resmen birinden etkilenmen için seni zorluyorum. Birinden etkilenmek için sana nasıl taktik vereyim. O kalple ilgili bir şey.

Nida: He. Daha önce çok aşık oldum ya sanki.

A: Bu şartlar altında seninle çalışamam. Ben ne diyorum sen ne anlıyorsun.

Nida: Tamam tamam ağlama djkddkld

A: Peçete ver.

Nida: dnmdösçssç

Duraksadım ve o bana yazmadan devam ettim.

Nida: Bak o çocuğun bana karşı olan hislerini bilmem lazım. Ya beni kullanıyor dalga geçiyorsa.

A: Cidden taktiğe ihtiyacın var. Allah aşkına hiç mi dizi falan izlemedin? Orada nasıl sevgili olunur anlatıyorlar

A: djsmsöldmdmdmddmkdnfmdöd

Nida: Mıç mıç

Nida: Bak ben ciddiyim. O çocuğa yumuşamam lazım belki bu sayede bana olan hislerini çözebilirim.

A: Ha çocuğun duygularıyla oynamak amacın?

Nida: Ya çıldıracağım.

Nida: Bana yardım edecek misin etmeyecek misin?

Bir süre bekledi ve cevap yazıp çevrimdışı oldu.

A: Yarın sabah. Başlıyoruz.

ÇEVRİMİÇİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin