🌹3.BÖLÜM🌹

42K 1.6K 786
                                    

Teneffüs zili ile irkildim ve sadece Bay Kim'in gidişini izledim.O çok havalı ve yakışıklı görünüyordu.Onunla bir şekilde daha yakın olmak zorundaydım ve beni sevmesini sağlamalıydım.Bende hızlıca peşine koştum ve kantine doğru giderken onu yakaladım.

"Efendim! Sizinle bir şey konuşabilir miyim?"

Diye sordum şirin görünmeye çalışarak.Arkasına öyle tatlı bir şekilde dönmüştü ki o an yere düşüp bayılabilirdim.

"Tabiki de,istersen kantinde oturabiliriz?"

Teklif karşısında elbette ki de hayır demiyecektim.Hemen kabul ettim ve bir masaya geçip oturduk.

"Kendime bir kahve alacağım sen de ister misin?"

Diye sorduğunda resmen kalbim yerinden çıkacaktı.Sadece başımı sallayabildim.

Elinde iki kahveyle geldiğinde birini bana uzattığını fark etmeyip 3 dakika daha onu süzmüştüm.Tabi sonrasında kahveyi almak için bahaneyle elini tutmuştum.İşte parlak zekâlı olmak bunu gerektirir.

"Benimle ne konuşacaktın?"

"Efendim şey siz matematik öğretmenisiniz,ben ise matematiği çok da iyi olmayan bir öğrenci.Acaba bana ders verebilir misiniz?"

"Bilmiyorum bu uygun olur mu? Ayrıca öğretmenlik dışında başka işlerim de var boş vaktim olur mu hiç bilmiyorum."

Duyduklarıma üzülmüştüm.Çünkü ondan ders almayı o kadar çok istiyordum ki anlatamam.

Bir anda aklımın içinde bir şimşek çaktı.Babam bu okulun müdürü olduğuna göre ona söylersem ve Bay Kim'i bana ders vermesi için ikna ederse mükemmel olur!

"Tamam o zaman efendim benim biraz işim var izninizle ben gideyim."

Dedim ve kalktığım gibi babamın odasına koşturdum.Bu okula daha ilk günden her gün gelmek için can atıyorum.

Babamın odasının boş olduğunu görünce içeri daldım.Önce şirince bir gülümsedim ve koca masanın önünde duran koltuklardan birine oturdum.

"Babacım öncelikle seni çok seviyorum."

Diyerek aeygo yaptım fakat adam akıllı olduğu için bir şey isteyeceğimi anlamıştı.

"Eun Sun kızım hiç şirinliklere girmeden söyle ne istiyorsun?"

Ciddileştim ve konuya girdim.

"Biliyorsun ki benim matematiğim pek iyi sayılmaz ama okumak istediğim meslek ise sadece sayısaldan kabul ediyor.Bu yüzden acaba okulumuzdaki matematik hocalarından biri bana ders verebilir mi?"

Diye sordum.Başta bir şeyler anlamasın diye hangi öğretmen olduğunu belirtmedim.

"Hmm...olabilir o zaman senin için Bay Kyung'a bir sorayım?"

Bay Kyung? O kim be? Ben Bay Kim'i istiyorum sadece!

"Şey babacım acaba Bay Kim olsa? Kendisi hem bizim dersimizin de öğretmeni.Hem 2 farklı öğretmenden aynı dersi dinlersem pek başarılı olamayabilirim.Yani aklım karışabilir."

Babam biraz düşündükten sonra bana onay verdi.

"Haklısın.Tamam ben bu gün Bay Kim ile konuşurum."

Gülümsedim ve onu öptüm.Odasından hızlıca çıktım ve kızlar tuvaletine gittim.Beni dışarıdan gören deli zannedebilirdi.Çünkü tuvaletin içinde sevinçten havalara uçuyordum.Bir oraya bir buraya zıplıyordum.

Boğaz temizleme sesi geldiğinde aniden zıplamayı kestim ve etrafıma baktım.En azından bi 7 kişi beni izliyordu ki bazıları gülüyordu.

"Ne var? İnsan sevinince bu tip hareketler yapamaz mı?"

Dedim ve göz devirdim.Sonra ise tuvaletten çıktım.Sınıfıma doğru ilerledim.Bu dersimiz de Bay Kim'eydi.Sırama geçtim ve Bay Kim'in sınıfa gelmesini bekledim.

Geldiğinde ise yine onun o muhteşemliğinden gözlerim kamaşmıştı ve büyüleyici görüntüsü yüzünden gözlerim sadece ve sadece onun silüetini görüyordu.
****************
Bu günkü okul maceram şimdilik sonlanmış görünüyordu.Fakat emin olarak bildiğim tek şey bu günden sonra Bay Kim'in bana kesin olarak ders vereceği ve beni seveceği...

HEPİNİZE MERHABALAR!!!!! UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR.İLK DEFA BÖYLE KENDİNDEN EMİN BİR KARAKTERLE BİR HİKAYE KURGULADIM! !

𝐓𝐄𝐀𝐂𝐇𝐄𝐑 ❦ 𝓣𝓪𝓮𝓱𝔂𝓾𝓷𝓰 ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin