"Benim içi zor olacak ama deneyeceğim"
"Deneyecek olman bile çok güzel bir haber. Seni gerçekten çok seviyorum baba."
Sıkıca boynuna sarıldım ardından ders zilinin sesi kulaklarımı doldurdu. Babamdan ayrılıp hızlıca sınıfa çıktım. Bu olanları Taehyung'a anlatmak için dört dönüyordum fakat şu anki önceliğim derslerdi. Bu yüzden bu meselenin okula çıkışına kadar ertelenmesi gerekiyordu.
----
Ayaklarımı yerde sürüyerek sınıftan çıktım. Taehyung'ın dersi hariç hiç bir dersi doğru dürüst dinleme isteğim yoktu. Gerçi onun dersinde de çoğu zaman kopup gidiyordum o kadife sesiyle bir şeyler anlatırken.
"Eunsun-ah!"
Merdivenlerden inerken arkamdan duyduğum sesle olduğum yerde durup beni çağıranın kim olduğuna baktım.
Uzun süredir görüşmediğim Baekhyun ve Jungkook? Bu ikisi ne ara tanışmışlardı acaba?
"Ah, baek ve kook bakıyorum da tanışmışsınız?" Deyip güldüm. Birazcık onları gıcık etmenin ne zararı olabilirdi ki?
Jungkook kafasını kaşıyarak bir Baekhyun'a bir de bana baktı ardından konuşmak için dudaklarını araladı.
"Aslında çok önceden tanışıyoruz yani sen taşındıktan sonra tanıştım Baek'le. Bir süre beraber aynı okulda eğitim gördükten sonra o da taşındı ve en nihayetinde ben de taşındım ama kadere bak ki yine sevdiklerimle beraber olabildim."
Gözleri kısılmış, tavşan dişlerini göstererek gülümsüyordu. Baekhyun'un da güldüğünü görünce absürt bir görüntü olmasın diye ben de güldüm.
"Gerçekten Tanrı'nın farklı şekilde ve zamanda bizi birbirimizle tanıştırması ne kadar muhteşem."
Baekhyun'u başımla onayladım. "Kesinlikle."
"Eve geçeceksen biz seni bırakılım istersen?"
Jungkook ve Baekhyun'a olanları anlatacak durumda değildim hâlâ bu yüzden bir şekilde onları atlatmak zorundaydım.
"Teklifiniz için teşekkürler çocuklar ama babamla gideceğim zaten ben de onun yanına gidiyordum." Deyip tebessüm ettim. Fakat saniyeler içinde nasıl oldu bilmiyorum ama Taehyung yanımızda belirdi ve o can alıcı soruyu sordu.
"Çıkmıyor muyuz, hadi."
İşte tam o an böyle yer yarılsa da içine girsem ve bir daha ordan hiç çıkmasam diye düşündüm. Hatta oradan anından buharlaşmayı diledim.
Jungkook tek kaşını kaldırarak bir bana bir de Taehyung'ı süzdü. "Babanla gideceğini söylemiştin az önce, öyle değil mi Baek?" Baekhyun da aşağı yukarı Jungkook'la aynı tepkiyi verdiğinde ne yapacağımı bilemedim.
"Evet babamla gideceğim ama bizimle beraber Bay Kim de gelecekti."
Zor durumda olduğumu gören Taehyung şükür ki olaya el atmıştı.
"Jungkook ve Baekhyun size verdiğim matematik projesini yarın teslim edecektiniz öyle değil mi?"
Kısa süreli sessizlik ve bakışmanın ardından Jungkook ve Baekhyun aynı anda ellerini alınlarına vurduklarında ağızlarından koca bir 'of' kaçmıştı.
"Hocam iyi ki hatırlattınız yani unuttuğumuzdan değil de güzel bir hatırlatma oldu bu." Zar zor gülümseyen Baekhyun, Jungkook'u da alıp yanımızdan uzaklaştı. Neyse ki ucuz atlatmıştık.
"Taehyung-sshi cidden mükemmel bir zekaya ve durum kurtarıcılığına sahipsin!"
Dediklerimden sonra Taehyung'un bitmek bilmeyen kendini övmeye yönelik sözlerine göz devirip asıl meseleye geçtim.
"Kendini övmeyi bırak da bir beni dinle ama önce bahçeye çıkıp bir banka oturalım."
İtiraz etmeyip peşimden takip etti beni. Okul zaten boşaldığı için herhangi bir banka geçmiştik.
"Duyunca biraz şaşıracaksın belki ama hiç uzatmak istemiyorum." Derin bir nefes aldım ve gözlerinin içine bakarak konuşmaya özen gösterdim.
"Bu sabah seninle ayrıldıktan sonra kantine gitiğimde babamla karşılaştım. Benimle konuşmak istediğini söyledi ve itiraz edemeyip ben de kabul ettim. Odasına gittik başta biraz aksi konuşunca yine negatiflik yüklü cümleler ile karşı karşıya kalacağımı düşünüp çıkmak istedim odadan ama beni durdu ve sarıldı. Ben de zaten dayanamadığım için karşılık verdim ve son olarak ilişkimizi kabullendiğini söyledi. Artık gizli saklı davranmak zorunda değiliz yani en azından babamın yanında."
Tek solukta bu kadar konuşmaya yorulmuştum açıkcası. Ben soluklanırken Taehyung'ın tepkisizliği beni endişelendirmişti bu yüzden yüzüne hafiften birkaç tokat atmıştım.
"Taehyung güzel bir şey söyledim kendine gelir misin lütfen."
Gözlerini kırpıştırıp ellerimi sıkıca tuttu. "Bu mükemmel bir haber! Kabul ettiğine göre önümüzde engel kalmadı demektir." deyip yan bir sırıtış attı.
Kısmen öyle de denebilirdi eğer Kook'u ve Baek'i saymazsak.
Bir önceki bölümde de dediğim gibi eski attığım kısa bilgilendirme bölümlerini düzenleyip yeni bölümü onun üzerine yazıyorum bu yüzden eğer yorumlarda hikayeyle alakasız yorumlar görürseniz sebebi bu kafanıza takılmasın 👍🏻😄 Bu arada hepinizi çok seviyorum 💜 💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐓𝐄𝐀𝐂𝐇𝐄𝐑 ❦ 𝓣𝓪𝓮𝓱𝔂𝓾𝓷𝓰 ✓
Fanfiction[TAMAMLANDI] HAYRAN KURGU İÇİNDE REKOR #2 [Bir gün düzenlenecek.] ©️ Vaℓeria☆