🌹31.BÖLÜM🌹

13.2K 789 210
                                    

Medya Eun Sun'un çizdiği resim.Ben çizmedim ama resmi keşke o kadar yetenekli olabilseydim.

Uzun bir çizim aşamasından sonra heyecanla kimin kazandığını açıklayacak cevabı bekliyordum.Herkes jürinin önünde tek sıra halinde dizilmişti.Açıklayacak kişi elindeki zarfla bekliyordu.

Yaklaşık 15 dakikalık beklemenin ardından kadın elindeki zarfı açtı ve hafif bir gülümseme ile ismi açıkladı.

"Bu yıl ki karakalem yarışmasının kazananı Kang Eun Sun! Tebrikler çizdiğin bu güzel resimle bu yılın kazananısın!"

Adımın kulaklarımda yankılanması sonucu kalp atışımın ritmi bozuldu ve sevinçten yanımdaki tanımadığım çocuğa sarıldım.O da tereddüt etmeyip bana sarılınca biraz şaşırdım doğrusu.Yani neden hemen sarılıyorsun ki? Sahneye gelen Taehyung ile kalp atışlarım biraz daha hızlanırken kocaman ekranda çizdiğim resim sergilenince bayılacak duruma gelmiştim.Sevincim gözlerimden okunabiliyordu.

"Sen benim resmimi mi çizdin? Neden bana söylemedin çizeceğini?" Taehyung yanıma yaklaşıp çaktırmadan bunları söyleyip bir yandan da alkışlıyordu.Ona sahte bir gülümseme atıp,

"Ben de yeni karar verdim ki zaten." Dedim.Salonda yankılanan alkışlara eşlik ediyordum.Yaşlıca bir adam gelip bana plaket takdim etti.Elimdeki plaketle gülümser pozisyonda fotoğraflar verip durdum.

~

Yorgun bir biçimde otele geri dönünce kendimi hızla yatağa atıverdim.Taehyung benden sonra girip kendini koltuğa atmıştı.

"Of ayaklarım çok ağrıyor ya.Neden bu kadar beklettiler anlamadım.Gerçekten kazanana eziyet bu!" Diye sızlanırken Taehyung'un kıkırtısı beni deli etti.Son zamanlarda her halime gülüyordu anlam veremiyordum.

Başımı yataktan zorla kaldırıp ona kaşlarımı çatarak baktım."Ne var? Ne diye gülüyorsun?" Dedim.

"Sadece çok tatli geldin gözüme." Deyince anlamsızca utandım.Kafamı geri atıp tekrardan yatağa uzandım.

"Yarın geri döneceğiz ha? Tüm bu toz pembe yalanlar bitecek?"

"Yalan olduklarını mı düşünüyorsun bunların?"

Tavana bakarken başımı salladım."Evet.Ayrıca sence başka ne olabilir ki? Sen öğretmensin bense bir öğrenci.Bir kaç gün burada evcilik oynamış olabiliriz ama geri dönünce yine tek kalacağım."

Dudaklarımı büzmüştüm ki üzerimde bir ağırlık hissettim.Ardından gözlerimin önüne Taehyung'un gözleri geldi.Dudaklarımı öpüp gülümsedi.

"Yalan olduğunu düşündüğün bunların gerçek olmayacağını nerden biliyorsun?"

Belki gerçek olabilirdi,haklıydı.Fakat geç olursa kime ne faydası olabilirdi ki? Yine aklım bulanmaya başlamıştı.Bu yüzden uzatmayıp uykum olduğunu söyledim.Ardından benim düşünceme göre,yine toz pembe hayallere kapılıp bir çift gibi triplere girdikten sonra uyumak için yatağa girdik.

~

Taehyung'tan önce uyanıp rutin işlerimi hallettim sonrasında ise yaklaşık yarım saat kadar onu öylece izleyip durdum.Sıkılmaya başlayınca onu uyandırmak için haylazlıklar yaptım.Uykulu hafif şiş gözleriyle karşısında beni görünce gülümsedi.

"Yine ne peşindesin sen öyle?"

Elimi çene altıma yerleştirip düşünürmüş gibi yaptım.

"Hiç,bu gün toz pembe hayalin son günü hatta son saatleri biraz takılayım dedim."

Elini başıma koyup küçük bir çocukmuşum gibi okşadı.Kaşlarımı çattım.

"Ya! Taehyung bunu yapma bana!" Dedim.

Sırıtıp yerinden kalktı ve lavaboya doğru ilerledi.O da rutin işlerini halledince kahvaltı için aşağıya indik.Kahvaltıda son kez Namjoon ile vedalaştıktan sonra havaalanına geçtik.Sıramız geldiğinde uçağa bindik.Uçakta yerlerimize geçince son kez onu dudağından öptüm.

"Bu ne içindi?" Soran gözlerle afallamış bir şekilde bakıyordu.

"Hiç,içimden geldi." Dedim ve gülümsedim.Uçağımız havalandığında kafamı geriye yaslayıp biraz dinlenmek için gözlerimi kapattım.

BİLİYORUM BAYAĞI BİR GEÇ ATTIM YBYİ AMA YAZAMADIM BAZI PROBLEMLERDEN ÖTÜRÜ.UMARIM BEĞENİRSİNİZ İYİ OKUMALAR!!😙😙😙

𝐓𝐄𝐀𝐂𝐇𝐄𝐑 ❦ 𝓣𝓪𝓮𝓱𝔂𝓾𝓷𝓰 ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin