"Sana da tost yapmamı ister misin?"
Oturduğum yerde omzumun üzerinden Taehyung'a bir bakış atıp kafamı iki yana salladım. "Kendine yap, ben yemeyeceğim."
"Yine şu diyet saçmalıklarından birini mi uyguluyorsun? Yeterince zayıfsın."
Omuz silkerek önüme döndüm. "Ne alâkası var şimdi diyetle? Sadece canım istemiyor o kadar." diyerek önümdeki tabaktan bir şeyler atıştırırken belli belirsiz homurtular çıkardığını işitmiştim.
Birkaç dakika sonra tostunu yapıp karşımdaki yerini aldığında büyük bir iştahla tostundan koca bir ısırık almıştı. Gözlerim fal taşı gibi açılırken bu kadar beni fark etmemişti bile.
"Yavaş ol Taehyung önünden kaçıran yok." diye dalga geçtiğimde tost hala dudaklarının arasındayken bana bön bön bakıp göz devirdi ve aynı koca ısırıktam bir tane daha aldı.
"Ben çok açım ama." Ağzındaki doluluk yüzünden ne dediğini zar zor anlayabilmiştim. "Ah cidden! Tamam karışmıyorum hiç bir şeye."
Bana aralıklarla bakarken yalancı bir gülüş atıp masadaki diğer kahvaltılıklara da uzanmaya başlamıştı.
Onunla aynı evde yaklaşık bir haftadır beraberdim ve gerçekten aklımın bir köşesinde yeni yeni oluşmaya başlayan 'ben bununla evlenince nasıl geçineceğim?' fikri tedirgin ediyordu. Tamam aslında onunla olmak çok kötü veya tahammül edilemeyecek kadar değildi ama ilk defa bu kadar uğraşıyorduk birbirimizle. Hatta bazı zamanlar ne ara kavga etmeye başladığımızı bile anlamıyordum.
"Eunsun bugün alışveriş merkezine gidelim mi, ne dersin?"
Tabaktan kafamı kaldırıp Taehyung'la göz göze geldiğimde düşünmeme bile fırsat vermeden kabul etmem için yavru köpek bakışları atmaya başlamıştı.
"Şöyle bakmayı keser misin hayır diyemiyorum." dediğimde dudaklarını büzüp iyice tatlı olmaya çalışıyordu. Dayanamayıp pes ettim. "Tamam, kabul."
Bir çocuk gibi ellerini birbirine kavuşturup heyecanlanırken yerinden kalktı ve yanıma gelip yanağımdan bir öpücük aldı. Onuj bu haline gülüp ben de ayaklandım ve hazırlanmak için giyinme odasına çıktım.
/////////
Kabinden çıkan Taehyung'ı süzdüğümde yakasını düzeltip üzerindeki jilet gibi takım elbiseyle bana yan bir bakış attı. Ona 'ne oldu?' dercesine bakarken dudakları muzipçe yukarı kıvrıldı ve elini bana uzattı. Anlamaya çalışarak elini tuttuğumda beni ayağa kaldırdı ve kendine doğru çekti. Yüzlerimiz arasında santimler kala birbirimize bakarken fark edemediğim bir şekilde beni de kabine doğru çekti ve sırtımı kabinin sol duvarına yaslayıp üzerimdeki ağırlığını fark edilir seviyeye çıkardı. Belimde gezinen ellerinin yanı sıra nazikçe pembe dudaklarını benimkilerin üzerinde gezdirirken kendimden geçmemek için hormonlarıma hakim olmaya çalışıyordum.
"Taehyung alışveriş merkezinde olduğumuzu hatta şu anda bir kabinin içerisinde olduğumuzu biliyorsun öyle değil mi?"
Boynuma gömülürken asla ne dediğini anlamadığım mızırtılar çıkarmaya devam ediyordu. Ne ara boynuna doladığımı bilmediğim ellerim ise yavaşça saçlarında gezinmeye başlamıştı bile.
"Efendim isterseniz bir de bunu deneyin!"
Dışarıdan gelen reyon görevlisinin sesiyle irkilip Taehyung'la bakıştık. "Sanırım basıldık." diyerek gülmeye başladığında ben de kendimi tutamadım.
"Siz oraya bırakın ben alacağım!"
Dışarıdaki görevlinin onaylayan sesini işittikten sonra Taehyung tekrar dudaklarıma yöneliyordu ki işaret parmağımı dudaklarıma bastırıp onu durdurdum.
"Daha az önce basıldık sen hiç ders çıkartmıyor musun bundan?" Yalandan kaşlarımı çatarken karşımda dudaklarını büzmeye başlamıştı. "Hayır bu sefer beni böyle kandıramazsın." diyerek kafamı onun aksi yönüne çevirdiğimde hızlıca dudadığımdan minik bir öpücük alıp geri çekildi.
"Öyle olsun bakalım. Ben nasıl olsa seni kandırırım." Kıkırdamasını işitince omuz silkip önden Taehyung'ın çıkmasını bekledikten sonra arkasından ben çıktım.
"Hızlıca dene de tüm vaktimizi şurada harcamayalım biraz eğlenceli şeyler yapalım."
"Aslında benim çok güzel bir fikrim var ve senin de bu fikre bayılacağına eminim ama..."
Neyi kastettiğini anladığım için sözünü yarıda kestim ve eline tutuşturduğum smokinle onu kabine geri yolladım. Tanrı aşkına bunun bu aklı fikri beni çok yoruyordu...
.
.
.
.
.Umarım beğenirsiniz. 💜😊 Sınır (30 vote/10 yorum)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐓𝐄𝐀𝐂𝐇𝐄𝐑 ❦ 𝓣𝓪𝓮𝓱𝔂𝓾𝓷𝓰 ✓
Fanfiction[TAMAMLANDI] HAYRAN KURGU İÇİNDE REKOR #2 [Bir gün düzenlenecek.] ©️ Vaℓeria☆