Güneş ışıklarının yüzümü yakmasıyla ve her tarafımın ağrımasıyla yeni bir güne gözlerimi açtım.Taehyung beni her nasıl olduysa köşeye sıkıştırmış,kendisi rahat bir şekilde uyuyordu.Boynumu tutarak seslendim.
"Ya!! Kalk Taehyung!"
Beni umursamayıp bana poposunu döndü.Omzundan tutup biraz sert bir şekilde salladım.
"Sana diyorum kalksana sıkıştım burada!"
"Yahh! Tepemde ne diye bağırıyorsun? Uyumaya çalışıyoruz şurda."
Diye bana sesini yükseltmişti.Uyku sersemliği ile ne yaptığını dahi bilmiyordu ve bende onun bu haline gülüp bir şeytanlık yaptım.Hazır koltuğun ucuna yakın yatıyorken sırtından ittirdim ve güm! Yere düştüğünde acıyla inleyip omzunu tutarak yerde yuvarlandı.Kahkahalar atıp olduğum yerde rahatça yayıldım.Sinirli gözlerini bana dikip,
"Ne yaptığını zannediyorsun sen? Ya ölseydim?"
Diye abarttığında dalga geçtiği için onu pek ciddiye almadım.
"Kesinlikle ölebilirdin.Tabii ya."
Saçlarımı tepemde toplayıp sıcaklayan ensemi biraz da olsa rahatlattım.
"Bana bak ufaklık,seni fena yaparım! Ufaksan ufaklığını bil.Abinim ben senin bir kere!"
Dediğinde gülmem birden soldu ve ona öldürücü bakışlarımı yollayıp ayaklandım.
"Asıl sen bana bak! Sürekli ufaklık ve abi kelimelerini kullanıp duruyorsun yeter! Büyüksün diye sen kendini bişey mi sanıyorsun?"
Dediğimde o da yerden kalkıp havalı bir şekilde karşımda dikildi.
"Evet,öyle zannediyorum çünkü zaten öyleyim."
Dediğinde egosunun tavan yapmış olmasına inanamadım.Kaşlarımı çattım ve,
"Gel buraya seni bay ukala!"
Diye bağırıp onu kovalamaya başladım.Katları resmen teker teker dolaşıyordum onu yakalamak için.Sonunda odasına girdiğimizde kapıyı hızla kapattım.
"İşte şimdi sıkıştın köşeye bay ukala."
Dedim ve kollarımı kartal kanadı pozisyonuna getirip üstüne doğru yürümeye başladım.
"Senin her seferinde böyle demene göz yummuştum ama artık yeter.Daha fazla katlanamam ben çocuk değilim!"
Geri geri ilerlerken kıkırdayıp dudaklarını yaladı.
"Elbetteki de ufak-pardon abla(!)"
Dediğinde dişlerimi sıktım ve adımlarımı hızlandırdım.Fakat ayağım halının ucuna takıldı ve Taehyung yatağa ben de onun üstüne düştüm.Düşerken de gözlerimi kapatıp bir çığlık atmıştım.
Gözlerimi tekrar araladığımda Taehyung'la dipdibe olduğumuzu fark ettim.Nefesi yüzüme çarparken kalp atışlarımda bir artış hissediyordum.
Bana doğru yaklaşmaya başlayınca bende kendimi geri çekmeyip ona doğru yaklaştım.Dudaklarımız buluştuğunda elimden geldiğince güzel bir biçimde karşılık vermeye çalışıyordum.Elleri kalçalarıma doğru gidince içimden bir his bu sefer işlerin ciddi olacağını söylüyordu.
Yavaşça beni altına alıp bacak arama yerleşti ve dudaklarımdan boynuma doğru kaydı.Bir eliyle yataktan destek alırken diğer eli ise hâlâ kalçamdaydı.
Ellerimi gömleğinin düğmelerinde gezindirdim ve ilk ikisini açtım.Köprücük kemiğimde dudaklarının kıvrıldığını hissettim.Bu gülümsediğinin bir işaretiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐓𝐄𝐀𝐂𝐇𝐄𝐑 ❦ 𝓣𝓪𝓮𝓱𝔂𝓾𝓷𝓰 ✓
Fanfiction[TAMAMLANDI] HAYRAN KURGU İÇİNDE REKOR #2 [Bir gün düzenlenecek.] ©️ Vaℓeria☆