Sabah hiç kimsenin uyanmadığı saatte kalktım ve rutin işlerimi halledip okul kıyafetlerimi giydim.Çantamın içine pek bir şey koymadım zaten okula gitmeyecektim bu gün.Sadece anlaşılmasın diye forma giydim.Çünkü bu gün Bay Kim'e üst üste 2 saat matematik dersimiz var ve ben buna dayanamam.
Tam evin kapısından çıkıyordum ki arkamdan bir ses geldi.
"Sanırım okula meraklı olduğun için herkesten önce gideceksin?"
Yavaşça arkama döndüm ve karşımda Bay Kim'i görünce sertçe yutkundum.Dünküne göre çok daha yumuşak görünüyordu.Ona hala kırgın ve sinirli olduğum için umursamadan cevap verdim.
"Evet,ayrıca başka bir işim var."
Dedim ve omzumun önüne düşen saçımı elimle geri savurdum.Tek kaşını kaldırdı ve tedirgin bi şekilde sordu.
"N-ne işin var? Yani okuldan başka nereye gidebilirsin? Baban izin vermez."
Beni mi merak ediyordu yoksa bana mı öyle geliyor? Hiç bozuntuya vermeden oyunuma devam ettim.
"Babama sormuyorum ki zaten?! Ayrıca...ayrıca erkek arkadaşımla buluşucam sizene bundan Bay Kim?"
Birden bende ağzımdan sinirle ne çıktığına inanamamıştım fakat bundan pek pişman değildim çünkü Bay Kim sinirlenmişti.
"Ne demek banane!"
Diye bağırdı sonradan öksürüp ilkine nazaran daha sakin konuşmaya başladı.
"Ya-yani elbette banane ama.."
"Günaydın herkese!"
Bay Kim'in sesini kesen Sun Hee'nin sesi olmuştu.Başımı ona çevirip gülümsedim.
"Sanada günaydın ve ben çıkıyorum!"
Deyip evden çıkmaya yeltendim fakat bu sefer de beni durduran babam olmuştu.
"Nereye gidiyorsun Eun Sun? Hemen buraya gel."
Gözlerimi devirip henüz bağcıklarını bağladığım converseleri sinirle ayağımdan çıkardım.Ben babamın dediğini bıkkın bir şekilde yaparken Bay Kim içten içe seviniyordu.Uyuz!
"Baba lütfen gideyim bırak lütfen ya."
"Hayır dedim!"
Yalvarmalarım işe yaramamıştı ve yürümek yerine babam zorla beni ve Bay Kim'i okula götürdü.O da yetmezmiş gibi okuldan içeriye de üç silahşörler gibi girmiştik.Cidden rezillik!
Okul kapısından içeri girdiğimde daha fazla orada durmayıp sınıfa girdim.Sinirle çantamı sırama koyup ellerimi göğsüm üzerinde birleştirdim.Biraz sonra yanıma bir çocuk oturdu ve benimle konuşmaya çalıştı.
"Merhaba,adım Baekhyun.Senin ki de Eun Sun olmalı öyle değil mi?"
Hafifçe başımı çevirdim bana karşı gülümsüyordu.Çatık olan kaşlarım birden normale döndü ve bağladığım ellerimi göğsümden indirdim.
"Evet ben Eun Sun.Peki seni benimle konuşmak için yanıma getiren şey nedir?"
"Sinirli olduğunu gördüm ve sakinleştirmek için bir bakayım demiştim.Şu an daha iyi misin?"
İlk önce ona baktım ve sonra biraz düşündüm.Sanırım şu an daha iyi hissediyordum.En azından Baekhyun yaptığı komik hareketlerle beni güldürmeyi başarmıştı.Biz birbirimizle eğlenip gülerken birden sınıfa Bay Kim girdi.Bizi böyle görünce Bakhyun'a sinirlendi.
"Baekhyun! Yerine geç hemen!"
"Ben yerime geçerim efendim de ne diye bağırıyorsunuz ki?"
Baekhyun çok mantıklı bir soru sormuştu.Fakat Bay Kim çok saçma bir şekilde cevaplamıştı.
"Ben bağırmıyorum!"
Fakat bunu derken bile bağırdığının farkında değildi.Baekhyun daha fazla tatsızlık olmasın diye yerine geçti.Ben ise oralı bile olmadım bu hoşuma gitmişti.Beni kıskanıyor gibiydi.
Ders bitiminde Bakhyun ile kantine iniyorduk ki cüzdanımı sınıfta unuttuğumu anladım.
"Baekhyun cüzdanımı sınıfta unutmuşum.Sen in ben gelicem."
"Tamam fakat hızlı ol."
Dedi ve gülümsedi.Bende başımı sallayıp merdivenleri tekrar hızla tırmandım.Sınıfa girip cüzdanımı aldım ve tam çıkarken,okulun en üst katı olan çatı katından sesler geldi.Merak edip okulun çatı katına çıktım.Açık olan kapıyı biraz araladığımda gözlerime inanamadım.Bay Kim ve okulumuzun müdür yardımcısı olan Bayan Han Jin Kyong resmen öpüşyordu.Hatta Bayan Han resmen Bay Kim'i yiyordu.
Bir anda gözlerimden yaşlar boşaldı ve kendime hakim olamadan ağzımdan hıçkırık kaçtı.İkisi de benim olduğum tarafa dönünce hızlıca oradan kaçtım.Tuvalete girip ellerimi ve yüzümü yıkadım.Aynada kendime bir baktım ve resmen çökmüş haldeydim.Gözlerim kan çanağına dönmüştü ve altları şişmişti.Ellerimi lavabonun kenarına dayayıp güç aldım.Derin bir nefesle beraber kendimi avutmaya çalıştım.
Bir kaç dakikanın ardından kendime gelince Baekhyun'u bulmaya gittim.Onu bulduğumda kantinin en köşede kalan masasına oturduk.Onunla konuşurken birden bize doğru gelen Bay Kim'i fark ettim.Ama onun bundan haberi yoktu.Aniden Baekhyun'a çılgınca bir şey önerdim.
"Baekhyun! Öp beni!"
"Ne? Nasıl?"
Dedi gözlerini büyüterek.Çok şaşırmıştı.
"Basbaya öp beni!" Dedim tekrardan.
"Anlamadım ki?" Deyince,
"Sen yapmazsan ben yaparım!"
Deyip dudaklarımızı birleştirdim.O sırada Bay Kim masamıza çok yakındı ve bizi o şekilde görünce dondu kaldı resmen.İstemsizce dudaklarım yukarı kıvrılmıştı.Bir kaç dakikanın ardından ayrıldık ve Bay Kim sinirle soluyup yumruğunu sıkıyordu.Bizi bu şekilde gören tek kişi o'ydu ve aşırı sinirlenmişti.Bir bakıma istediğim olmuştu bunu haketmişti.
"Siz!"
Dedi cümlenin devamını getiremeden ben Baekhyun'un elini tuttum ve gülümsedim.
"Tanıştırayım Bay Kim,sevgilim Baekhyun!"
Dedim kendimden emin bir şekilde.Baekhyun hâlâ öpücüğün etkisinden çıkamadığı için suskundu.
Baekhyun'un hâlâ elini tutarken masadan kalktım ve Bay Kim'in omzuna çarparak yanından geçtim.O ise sessiz kalmayı tercih etmişti.
MERHABA!!! UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐓𝐄𝐀𝐂𝐇𝐄𝐑 ❦ 𝓣𝓪𝓮𝓱𝔂𝓾𝓷𝓰 ✓
Fanfiction[TAMAMLANDI] HAYRAN KURGU İÇİNDE REKOR #2 [Bir gün düzenlenecek.] ©️ Vaℓeria☆