"Na-Namjoon?"
Bana gülümseyerek ellerini havaya kaldırdı."Hey! Eun Sun-ah!!" Koşarak bana sarıldı.Bense ne yapacağımı bilmez ve şaşırmış durumda ellerim havada öylece kalmıştım.Taehyung'a göz ucuyla baktığımda çenesi gerilmişti dişlerini sıkıyordu anlaşılan.Namjoon'dan bir an önce ayrılıp ona bakmaya başladım.O çok değişmişti,eski ağlak Namjoon yerine cool ve havalı bir Namjoon gelmişti.Kendinden emin tavırları ise gözümden kaçmamıştı.
"Kuzen! Görüşmeyeli nasılsın? Ben seni bayağı iyi ve güzel buldum." Dedi özellikle güzel kelimesine vurgu yaparken.Gergince bir sırıtış attım.
"Ihm..İ-İyi sayılırım.Sen ne zaman geldin buralara? Kore'de değil miydin?" Dedim saçlarımı ellerimle karıştırırken.Taehyung da olanları anlamaya çalışıyordu.Namjoon'dan kuzen lafını duyunca biraz rahatlamış görünüyordu.
"Evet ordaydım fakat sonradan başka işlerim çıktı ve buraya gelmek durumunda kaldım.Herneyse umarım burada uzunca bir süre beraber takılabiliriz." Dedi gülümserken.Sonra arkada Taehyung'u işaret etti.
"Bu kim?"
Arkamı döndüm ve işaret ettiği yere bakıp gülümsedim.
"Öğretmenim Bay Kim Taehyung."
Elbetteki de öğretmenim olarak tanıtacaktım,ya ne olacaktı? Ona sevgili olduğumuzu söylemem ne kadar doğru bir davranış olur pek emin olamadım.
"Merhaba Efendim." Dedi saygıyla eğilirken.Taehyung öncekine nazaran daha normal bir şekilde davranıp selam verdi.
"Hangi odada kalıyorsun?" Diye sorduğunda Namjoon hiç düşünmeden oda numaramı söyledim fakat unuttuğum bir şey vardı,Taehyung.Benimle birlikte kalıyordu biliyoruz ki.
"Ah,öyle mi? Ben de hemen çaprazındayım." Gözleri kısılana kadar gülümsedi.O hiç değişmeyen hafif çıkık çeneli gülüşü beni de gülümsetmişti.
"Eun Sun ben uyumaya gidiyorum.Siz de takılabilirsiniz."
Taehyung sıkıntıyla ellerini pantolonunun cebine sokup merdivenlere yöneldi.Anlaşılan burada bir trip söz konusuydu.Onun kendince tavır koyma şekliydi bu.
"Ben de birazdan yatmaya geli....yani yatmaya giderim Efendim." Az daha ağzımdan kaçıracaktım aynı odada kaldığımızı.Neyse ki aklıma çabuk dank etti ve çenemi tutmayı başardım.
"Garip bir öğretmenin var.Kendisini pek senin öğretmenin olarak görmüyor gibi?" Dedi kolunu omzuma atarken.Omzumdaki kolunu alıp yavaşça aşağı indirdim ve göz devirdim.
"Saçmalama Namjoon! Başka ne olabilir ki? Öğretmenim işte o sadece biraz rahat biri."
Ona bir şey çaktırmamak için özen gösterirken otelin lobisinde ayakta yarım saatten fazla süredir konuşuyorduk.Cebimde hissettiğim titreşimle Namjoon'a göstermeden telefonu açtım.
-Sanırım gelmeyi düşünmüyorsun? Ben yatıyorum,beni rahatsız etmeden girsen iyi edersin.-
Gözlerime inanamadım bi an çünkü gerçekten trip atıyordu.Namjoon ile konuşmayı fazla uzatmayıp uykum gelmiş gibi esnedim.
"Bu gün çok yoruldum.Uyumaya gitsem iyi olur seninle yarın görüşürüz." Dedim gerinirken.Başını sallayıp benim bu halime güldü.
Birlikte ayağa kalktık ve merdivenlere yöneldik.Birer çıkıp odalarımıza geldik.Ben kartı kapıya yerleştirip içeri girdim.Ardından son kez kapıdan ona el salladım.
Yavaşça içeriye doğru ilerlediğim de odaya loş bir ışık hakimdi.Odanın ışık ayarını rahat uyuyabilmek için bayağı düşürmüştü.Elimdeki ıvır zıvırları masanın üzerine bırakıp dolaba yerleştirdiğim pijamalarımı kaptığım gibi lavaboya girdim.Hızlıca üzerimi değiştirip üzerimden çıkardıklarımı katladım.Tekrardan içeri geçtiğim ve katladıklarımı dolaba yerleştirip telefonumu sarja taktım.Taehyung çıt çıkarmadan uyuyordu ve bana sırtı dönüktü.Trip atması biraz gereksiz bir tepkiydi.Umarım aramızdaki ilişki yarın aynı olmaz.
Yavaşça yatağa girdim.Battaniyeyi göğüs hizzama kadar çekip dümdüz uzandım.Beyaz tavana öylece bakıyordum.Uykum yoktu hatta canım sıkılıyordu.Normal şartlarda Namjoon'la sabaha kadar konuşabilirdim fakat Taehyung'un böyle davranması bunu engelledi.Şu an kendisi de benimle konuşmuyor ve sıkıntıdan patlamak üzereyim!
Parmağımı yanağıma getirip hafif bir vuruşla su damlası sesi çıkarmaya başladım.Sanırım tek yeteneğim bu idi.Dakikalarca bunu yaptıktan sonra Taehyung sıkıntıyla arkasına döndü.
"Şu sinir bozucu sesi çıkarmayı keser misin artık?"
Yüzlerimizin yakınlığı yeni yeni bizi etkilerken diyecek bir şey bulamamıştım.
"Hem geç geliyorsun hem de beni uykumdan ediyorsun! Söylesene ne zaman yatıp uyumayı düşünüyorsun?" Ses tonu kalın ve otoriter biçimdeydi.
"Neden bana bağırıyorsun ki? Ben sana ne yaptım?" Dedim dudaklarımı büzüp titretirken.Elbetteki de gerçekten ağlamayacaktım sadece acıtasyon yapıyordum.
"Bu gün çok garip davrandın zaten.Beni mi kıskandın yoksa? O benim kuzenim bunu yapmana gerek yok ki." Sesimi mümkün olduğunca ince çıkarmaya çalışıyordum.Tabiki de arada ona laf çakmayı da es geçmiyordum.
Omuz silkip boğazını temizledi."Ne? Ben mi? Ah,ben seni neden kıskanayım ki? Hem dediğin gibi kuzenin o senin zaten." Farkında mıydı bilmiyorum ama dişlerini sıkmıştı Namjoon'dan bahsederken.
"Yani kıskanmıyorsun beni ondan?" Dedim kaşlarımı kaldırıp ona soran gözlerle bakarken.
Başını salladı,"Hayır,kıskanmıyorum." Dedi.
"O zaman ne mutlu bana,bi an beni kıskanıp trip attığını düşündüm." Biliyordum ki beni kıskanıyordu ama bunu sırf ben anlamayayım diye çaba sarf etmesi de komikti.Ne vardı açıkca söyleseydi? Ama yok,illa ki havalı modda takılacaktı.Ben kıskanmam kıskanılırım havasında olacaktı.Tanrı bana yardım etsin!
"Her neyse yat ve uyu daha fazla bu konuda konuşmaya gerek yok." Dedi ve bana yine sırtını döndü.Hadi ama! Gözlerimi devirdim ve omzuna dokunup,"Gerçekten sen trip atmadığına emin misin?" Dedim.Kafa sallamakla yetindi.
Her ne kadar çılgınca olsa da aklıma gelen şeyi yaptım.Yatakta doğruldum ve onu kolundan çekip yatakta düz uzanır bir pozisyona getirdim.
"Napıyorsun sen?" Deyip anlamsız anlamsız bakarken onu umursamayıp bir hamlede kanına oturuverdim.Yaptığım harekete inanamamıştı çünkü benden bu davranışları görmeniz normalde mümkün değil fakat o benim dengemi bozuyordu.Onunlayken yaptığım iyi veya kötü hiç bişeyin önemi kalmıyordu.Sadece yapıyordum.
"Bana trip atmadığını söylüyorsun fakat hareketlerinle bunun tam tersini sergiliyorsun!" Kızarak söylemiştim tüm bunları.Haklıydım da.
Tam savunma yapmaya hazırlanıyordu ki yine,seni kıskanmıyorum gibi boştan şeyler söyleyeceğini bildiğimden susması için dudaklarımla dudaklarının üzerini örttüm.Dakikalar sonra karşılık vermeyi akıl edip ellerini yavaşça kalçalarıma doğru kaydırdı.Ağzından hafif bir inilti kaçtığında yaptığım şey iyi miydi yoksa kötü müydü emin olamamıştım.
Ben geldimmmm!! Beni bu zamana kadar beklediğiniz için öncelikle hepinize teşekkür ederim.Bu arada kitabımız 115k oldu çok mutluyum sizleri çok seviyorum💕💕 Bir de,önceki bir kaç bölümde çok fazla tanrı kelimesini kullandığım için hristiyan zannedenler olmuş şu konuya bir açıklık getireyim,müslümanım elhamdülillah arkadaşlar lütfen 😁😁 sadece karakter türk veya müslüman olmadığı için Allah'ım şükürler olsun sana diyemez herhalde? Bu nedenle öyle yazmıştım.Neyse hepinizi çok seviyorum umarım bu bölüma bomba bir vote gelir😚😚😚😚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐓𝐄𝐀𝐂𝐇𝐄𝐑 ❦ 𝓣𝓪𝓮𝓱𝔂𝓾𝓷𝓰 ✓
Fanfiction[TAMAMLANDI] HAYRAN KURGU İÇİNDE REKOR #2 [Bir gün düzenlenecek.] ©️ Vaℓeria☆